AllRoad-Forum > Trial Online

Trial, waar is wat te doen ?

<< < (3/3)

propje:
Nee geen trial.
Wel al een keer echte triallaarzen aangeschaft.
En paar keer stukje gereden maar ik vind het net niet leuk genoeg om er eentje te kopen.
En ik vind apeldoorn en nunspeet net te ver weg om ff te triallen.
Vanuit afoort.

Garfield:
Ik heb met triallen niet de ambitie om op een 2 meter hoog betonblok te springen.
In Nunspeet kun je ook ontzettend leuk rijden en spelen op alle paadjes tussen en om de non-stops heen.
Ik rijd rond en doe wat in me opkomt.
Ik kan nu enigszins redelijk over boomstammen heen komen en de laatste keer dat ik er was ben ik eens begonnen met mezelf wheelies leren.
Voor nu gebruik ik wat Youtube video's van instructeurs / clubs en mensen die op mij de indruk maken dat ze weten waar ze mee bezig zijn.
En dan zelf 'gewoon' voelen en proberen.
Mijn doel is ten eerste om elke keer dat ik er ben een leuke middag te hebben en ten tweede mijn motorvaardigheden te verbeteren.

didado:

--- Citaat van: Garfield op 24-05-2021, 12:38 ---Ik heb met triallen niet de ambitie om op een 2 meter hoog betonblok te springen.


--- Einde van citaat ---
Ik heb wel de ambitie maar het gaat van zijn levensdagen niet gebeuren.  ::) ;D :D ;D :stupid:

Garfield:
Ssssttt, zeg dat nou niet, straks komt mijn geheim ook uit :-)

plukenannabel:
hoe oud is oud? ik heb mijn ossa uit 2013 met kenteken te koop. das 300cc 2 takt injectie en dat rijdt behoorlijk modern begrijp ik van de experts.


staat hier ook in rommelmarkt, maar is geen rommel :D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie