Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: VERKOCHT: Leuke Suzuki DR800S - DrBig  (gelezen 689 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 624
VERKOCHT: Leuke Suzuki DR800S - DrBig
« Gepost op: 16-06-2019, 13:27 »
Leuke Suzuki DR800S uit 1997 te koop. Ik kan toch niet echt wennen aan een eencilinder, dus ga ik weer op zoek naar wat anders. Het is een echte leuke motor om mee te spelen. Prima voor zowel op de weg als ernaast. Een mooie metgezel ook voor die motorvakantie naar de Alpen, of Marokko of zo. ;)

De afgelopen maanden heb ik de voorvork volledig gereviseerd en is de motor voorzien van Hyperpro veren. Dat maakt een enorm verschil in het rijgedrag. Daarnaast is deze motor voorzien van 36mm carburateurs in plaats van de standaard 33. Dat betekent meer trekkracht, meer top, lekkerder lopen en in het totaal gewoon een veel leukere speelmotor. Natuurlijk pak je dan niet alleen de carburateurs aan, maar ook de uitlaat, dus daar zit een set op van Marvin die bedoeld waren voor de GSX-750R. De uitlaten zorgen voor een extra lekker lekker geluid bij deze vette single.

Het is geen nieuwe motor, maar met een goede 35.638km is hij nog maar net ingelopen. Vraagprijs voor deze unieke motor is betaald.

(Inruil is mogelijk, als jij wat hebt dat ik leuk vind. De montageplaat voor de topkoffer en de X-Ram mount blijven bij mij.)








Offline member

  • *****
  • Berichten: 624
Re: VERKOCHT: Leuke Suzuki DR800S - DrBig
« Reactie #1 Gepost op: 23-06-2019, 21:22 »
En hij is er uit naar een liefhebber in de buurt.