Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Veel plezier!  (gelezen 7610 keer)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Veel plezier!
« Gepost op: 06-04-2006, 13:55 »
En geniet ervan!
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: Veel plezier!
« Reactie #1 Gepost op: 06-04-2006, 14:09 »
Dankjewel. :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: Veel plezier!
« Reactie #2 Gepost op: 06-04-2006, 14:34 »
En geniet ervan!

Bedankt en dat gaat zeker lukken :D :D :D

Moeten nog even uitzoeken over hoe we de thuisblijvers hier op het forum op de hoogte houden van al dat plezier :P 8)
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • Yammie's XT500, XT600Z Ténéré
  • *****
  • Berichten: 259
Re: Veel plezier!
« Reactie #3 Gepost op: 06-04-2006, 15:00 »
Bedankt! ;)
Als we onderweg contact met het www kunnen krijgen gaan we in ieder geval op
www.travelmaniacs.nl een kort verslagje bijhouden.

Peter
"I love to travel, but hate to arrive"  (Albert Einstein)
http://www.peterenhanneke.nl
http://abbekerk.wordpress.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: Veel plezier!
« Reactie #4 Gepost op: 06-04-2006, 16:06 »
Veel plezier en houd alles heel!  ::) De route op Peter's site ziet er heel interessant uit!
Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: Veel plezier!
« Reactie #5 Gepost op: 06-04-2006, 16:27 »
ga er van genieten en laat ons van jullie verhalen genieten
veel plezier allemaal
greetz peet

Offline member

  • Modje
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Veel plezier!
« Reactie #6 Gepost op: 06-04-2006, 17:11 »
Veel plezier!!!

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Veel plezier!
« Reactie #7 Gepost op: 06-04-2006, 18:27 »
Ja, heb vooral veel plezier, en kijk erg uit met de onvrijwillige afstapjes 8)

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Veel plezier!
« Reactie #8 Gepost op: 06-04-2006, 18:33 »
Peter, sterkte met het in toom houden van die losgeslagen meute....

Houd de noppen beneden en wij eisen mooie verhalen, al dan niet waar gebeurd..
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Veel plezier!
« Reactie #9 Gepost op: 07-04-2006, 09:05 »
Dankjewel. :-X

geen dank. :-*
Let je een beetje op Eerbeek en omgeving... met name het toenemen van verbotsborden. :-\

luitjes, genietse de komende weken op het werk. :D
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Veel plezier!
« Reactie #10 Gepost op: 07-04-2006, 09:18 »
.. met name het toenemen van verbotsborden. :-\

Harold, het is verbod en genot. Zal wel een freudiaanse slip of the pen zijn ::)

Geniet vooral veel in het zuiden. Lijkt me een mooie trip. Moet ook maar eens zoiets gaan doen.


GS GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Veel plezier!
« Reactie #11 Gepost op: 07-04-2006, 11:43 »
Ja luitjes, heeeeeel veeeeeeel plezier hé.

Inderdaad pas op voor "afstapjes"
Maar pas ook ontzettend op voor kinderen!!


Offline member

  • *****
  • Berichten: 420
Re: Veel plezier!
« Reactie #12 Gepost op: 07-04-2006, 11:59 »
Ja luitjes, heeeeeel veeeeeeel plezier hé.

Inderdaad pas op voor "afstapjes"
Maar pas ook ontzettend op voor kinderen!!


Daar had de firma Durex toch iet tegen ontwikkeld  :-X ;) ;D

Maar hoe bedoel je oppassen, in het verkeer of als jeugdige dieven?
of misschien wel beide.............
Sweaty, muddy, but happy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Veel plezier!
« Reactie #13 Gepost op: 07-04-2006, 12:35 »
Dieven en belagers.....

Ze zijn daar zodanig gewend geraakt aan rallies, dat elke motor, misschien zelfs gewoon elke westerling gezien wordt als voedselbank/geldbank. Zo denk je op een verlaten stukje even te stoppen, binnen enkele minuten wordt je belaagd door kinderen die VERWACHTEN dat je ze iets geeft!! Geef je ze niks, dan dringen ze zich nog harder aan je op, beginnen ze allemaal tegen je te schreeuwen (om boven de ander uit te kunnen komen) en ben je dan nog niet weg, dan trekken ze gerust ritsen open, om zelf naar je koekjes of andere zaken te zoeken. Dat laatste is me maar 1 keer gebeurd, maar wees er wel op voorbereid.

Ik heb het meermalen meegemaakt dat ik een km of 100 rij op de verharde weg en dat er kinderen langs de kant gewoon hun 2 of 3 jarige broertje midden op de weg zetten, om je te laten stoppen!!! Stop je, dan heb je dus een probleem om weer van ze af te komen. Maar ja, rij maar eens met flinke gang langs zo'n ukkie..... Zodra je al van het gas afgaat, komen de rest van de kinderen al de straat opgelopen.

Vertrouw ook niet altijd op hun aanwijzingen (misschien niet zo heel erg voor jullie van toepassing)  In de rally was het dikwijls, dat als de kinderen eerder deelnemers de juiste kant op hadden gewezen en niks gekregen hadden, ze boos worden en er alles aan doen om de volgende deelnemers de verkeerde kant op te wijzen.

En de situatie die nog het langste is blijven hangen is dat er op een onverharde weg van 2 meter breed ineens een jongen met zijn handen in zijn zakken aan de linker kant van de weg ging staan en naar me stond te grijnzen (zijn 2 vriendjes bleven langs de kant staan). Het feit dat hij met zijn handen in zijn zakken stond vertrouwde ik niet, alle andere kinderen hielden altijd hun handen vooruit om iets te ontvangen. Dus ik remde vertwijfelend af en wat zag ik nog net op tijd!!! Het deel van de weg waar hij niet op stond, was weggespoeld en was dus een gapend gat. Hij blokkeerde dus duidelijk het enige berijdbare deel van de weg en had mij graag in dat gat zien storten!!! Ik trok vol het gas open en stevende in een rechte lijn op hem af, en ooohhhh wat konden ze opeens hard rennen.

Goh, nu klink ik wel erg triest.  Het meeste aan dat land is gewoon ontzettend mooi hoor en de volwassenen zijn ook prima mensen. En misschien reageren ze anders op een kleine groep motorrijders. En er zijn ook hele vriendelijke kinderen, daar heb ik dan ook nog een armbandje en een ketting van gekocht. Het ene voor geld en het andere voor Bier, want ondanks hun geloof hebben ze dat nog liever dan geld  :D

Oh ja, ze hadden ook mijn mobiel gestolen. Eerst dacht ik wat moeten ze daar nou mee. Totdat ik er eens op lette en overal kinderen met high tech supermodernde mobieltjes zag lopen. terwijl ze nog geen schoenen aan hun voeten kunnen betalen!!

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 525
Re: Veel plezier!
« Reactie #14 Gepost op: 07-04-2006, 13:14 »
Het ene voor geld en het andere voor Bier, want ondanks hun geloof hebben ze dat nog liever dan geld  :D
Tja, na een dagje in de woestijn smaakt een biertje natuurlijk goddelijk dus dat is dan weer religieus verantwoord  ;)