Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Allroad / Travel-Maniacs-Tour 2006 ????  (gelezen 37453 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: Allroad / Travel-Maniacs-Tour 2006 ????
« Reactie #30 Gepost op: 28-07-2005, 05:04 »
Lijkt mij leuk om mee te gaan op zo'n reisje. Ik heb nog niet zoveel ervaring met offroadritten, maar op die manier komt het er vanzelf in.
Waar? Maakt mij niet zoveel uit. Liefst op aanrijd-afstand, bv 1 a 2 dagen rijden.
Wat? Maakt mij ook niet zoveel uit, als het voor een beginner maar een beetje te doen is.
Hoe? Van bivak naar bivak lijkt mij het leukst, maar een kamp opslaan en daar steeds terugkomen is ook wel makkelijk.
Waarom? Vooral om te genieten van het rijden en daarbij de gezelligheid.
Duur? Ongeveer een week.
Prijs? Ligt aan de reis.

Tja, mij maakt het allemaal dus niet zoveel uit, het lijkt mij allemaal mooi.


Offline member

  • starter
  • Berichten: 1
Re: Allroad / Travel-Maniacs-Tour 2006 ????
« Reactie #31 Gepost op: 30-07-2005, 23:12 »
Hej!

ff voorstellen. ik ben Danny, voorlopig nog wonend in belgië en ben door het fotoverslag van de allroadrit in Finland op dit forum beland.
Ik heb redelijk wat off road ervaring, maar spijtig genoeg is dit nog niet met een motor...

Ik heb begrepen dat er plannen zijn om een gelijkaardig kleinschalig project op te starten in scandinavië of Maroco, en het lijkt mij wel wat om hier aan deel te nemen, met de motor, of zelfs als ondersteuning met de land rover om materiaal te vervoeren en te foerieren (maar dan liefst niet alleen voor 50 man of zo).

Aan de andere kant, als er mensen zijn die nog tracklogs hebben van vorige allroadritten in finland, heb ik daar alle intresse voor (eventueel tegen vergoeding). blijkbaar gaan deze grotendeels over openbare weg en op foto zagen deze er wel heel anntrekelijk uit.

grtjs, Danny




Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Allroad / Travel-Maniacs-Tour 2006 ????
« Reactie #32 Gepost op: 02-08-2005, 16:00 »
Ik wil voorstellen dat we tijdens het Travelmaniacsweekend, op de zondag, even overleggen over wat de mogelijkheden zijn.
Met Frank Leevendig en Jyrki Karsmakers hebben we al een korte reis (8 rijdagen) in Marokko deels voorbereid, en we hebben daar wel wat ideetjes over, die we graag in de groep gooien.
We hebben nu een aantal mensen die met verschillende voorstellen komen, maar het communiceert wat makkelijker als we met een aantal bij elkaar zijn, denk ik zo. Een behoorlijk aantal dat interesse heeft, is sowieso op het weekend aanwezig. Op zondag zijn zowel Frank en Jyrki er ook bij. 

Ik hoop dat jullie je hier een beetje in kunnen vinden,

groeten Marcel



Offline member

  • *****
  • Berichten: 1948
Re: Allroad / Travel-Maniacs-Tour 2006 ????
« Reactie #33 Gepost op: 06-08-2005, 09:33 »
Nice, dan kom ik iig zondag ook naar het Travelmaniacsweekend. Zaterdag misschien ook wel even op en neer. Ik ben benieuwd of de plannen in een ietwat concreet plan gegoten kunnen worden.

Voor mij zal het ook afhangen van de periode en de duur van de trip. Scandinavie en Noord-Afrika hebben mijn grootste voorkeur, hoewel Oost-Europa me ook wel trekt. Tja, de aanrij-route zal wel van groot belang zijn op de factor tijdsbesteding. Ik denk dat daarvoor dus vooral een goede oplossing bedacht zal moeten worden om zo'n trip niet té lang te laten duren, en zo veel mensen mee te krijgen.

groeten Rogier

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11352
Re: Allroad / Travel-Maniacs-Tour 2006 ????
« Reactie #34 Gepost op: 19-08-2005, 07:35 »
Marokko en zo lijkt me wel eens leuk. Ben gek op cous cous ;)

Noppy

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Allroad / Travel-Maniacs-Tour 2006 ????
« Reactie #35 Gepost op: 19-08-2005, 07:52 »
Het gaat in ieder gevcal goed met de stemmen, 19 personen hebben de moeite genomen om de poll in te vullen, daarvan willen er 9 organiseren, en 10 op vakantie ;).

Lijkt me strak plan om tijden het Travelmaniacsweekend het één en ander even door te praten, zal dan ook tegen die tijd de poll sluiten ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: Allroad / Travel-Maniacs-Tour 2006 ????
« Reactie #36 Gepost op: 19-08-2005, 08:51 »
Hoi ,
Misschien aardig om eens op onze site te kijken , daar er ook in Roemenie gereden word , en de groepjes nooit groter zijn dan 20/25 man , plus dat er motortransport geregeld kan worden.
Wil niet te opdringerig zijn met de site :-\ , maar er zit bij msa alles in wat de off-road rijder nodig heeft , uit eigen ervaring.

Groetjes Erik  www.msa-holland.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Allroad / Travel-Maniacs-Tour 2006 ????
« Reactie #37 Gepost op: 19-08-2005, 10:22 »
Citaat
maar er zit bij msa alles in wat de off-road rijder nodig heeft , uit eigen ervaring.

Is geen verkeerd idee!
Zag dat MSA een leuke reis door Spanje hebben!
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11352
Re: Allroad / Travel-Maniacs-Tour 2006 ????
« Reactie #38 Gepost op: 19-08-2005, 10:58 »
Hoi ,
Misschien aardig om eens op onze site te kijken , daar er ook in Roemenie gereden word , en de groepjes nooit groter zijn dan 20/25 man , plus dat er motortransport geregeld kan worden.
Wil niet te opdringerig zijn met de site :-\ , maar er zit bij msa alles in wat de off-road rijder nodig heeft , uit eigen ervaring.

Groetjes Erik  www.msa-holland.nl

Erik,

Kan je voor ons svp een motortransport offreren voor 19 motoren naar het uiterste puntje van Spanje?

Stuur me maar even een PBtje over je eventuele vragen!

Groetsels terug,

Noppy
P.S. En ik wil ook wel een electronisch MD roadbook via jullie kopen!!!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: Allroad / Travel-Maniacs-Tour 2006 ????
« Reactie #39 Gepost op: 20-08-2005, 10:07 »
Hallo maniacs ,

Voor meer en evt. persoonlijke info kunnen jullie het beste even rechtstreeks met mijn maat Rik mailen via de site www.msa-holland.nl , en zijn mail  rik@msa-holland.nl

Groetsels Erik , en hopelijk zien we elkaar bij èèn van de ritten.

Trouwens 15 tot 18 September de Les Tronces roadbookrit in de Vogezen , er is nog plek, dus kom 3 daagjes je motor te vertroetelen.

Geeft weer leuke plaatjes op de site denk ik. ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Allroad / Travel-Maniacs-Tour 2006 ????
« Reactie #40 Gepost op: 20-08-2005, 16:12 »
ja en direkt bij jullie boeken en vooral zelf niets ondernemen ectetcetc.  Volgens mij staat er zo wel weer voldoende reklame hier.
Volgens mij was dit niet de bedoeling van deze topic.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: Allroad / Travel-Maniacs-Tour 2006 ????
« Reactie #41 Gepost op: 20-08-2005, 18:32 »
Nou , nou , :-[

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Allroad / Travel-Maniacs-Tour 2006 ????
« Reactie #42 Gepost op: 13-09-2005, 13:00 »
Tijdens het TM weekend hebben zo'n 15 mensen aangegeven interesse te hebben om samen iets te organiseren. Gezien de grote drukte, is het er niet van gekomen nog te brainstormen over de diverse mogelijkheden. Ik wilde voorstellen in  november een keer in het weekend, een beetje centraal in het land ergens af te spreken, om eens over de mogelijkheden te babbelen. Er hebben zich ook nog 2 andere auto's aangemeld,
dus met de ondersteuning zit het wel goed.
De vraag is natuurlijk met hoeveel we uiteindelijk overblijven, maar als we het niet proberen, zullen we het ook niet weten. Als er mensen zijn die zelf nog een leuke plek weten waar we af kunnen spreken, kom maar op. Ik gooi een balletje op: wat dachten jullie van zaterdag 26 of zondag 27 november?
Lokatie: een wegrestaurant of iets dergelijks in de buurt van Utrecht ofzo? (A12)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1811
Re: Allroad / Travel-Maniacs-Tour 2006 ????
« Reactie #43 Gepost op: 13-09-2005, 14:29 »
daar woon ik. Ff overleggen met de vrouw of het bij mij thuis kan.

Offline member

  • Modje
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Allroad / Travel-Maniacs-Tour 2006 ????
« Reactie #44 Gepost op: 13-09-2005, 16:29 »
Is er al een idee wat deze reis gaat kosten? Een grove schatting?