Ik denk dat het iets anders is. "De storing zit daar waar de monteur het laatst geweest is".
Wat is er allemaal los geweest om de FCR te monteren.
bedankt voor je reactie en ja en dat is dus heel veel, ik denk zelf dat er iets niet in de rubbers hangt wat eerst wel was (achterframe,uitlaat verdenk ik het meest bv, ik zal alles nogmaals nalopen)
Post Merge: 05-10-2020, 15:21
Steven, kan het zijn dat dit komt door een te mager mengsel?
Frank, welke stationair sproeier, hoofdsproeier en naald zitten er in? En wanneer trilt ie hard? Bij alleen stationair?
Ik herken t overigens niet.
Post Merge: 04-10-2020, 13:16
Oh ja. Heb je je kleppen gesteld?
Hi Harm, Kleppen stonden goed, sproeiers enz. heeft Frankmx gedaan en volgens hem is dit de juist instelling voor een LC4 640, fiets loopt goed pakt super op en start koud en warm prima.
Post Merge: 05-10-2020, 15:22
Zou me pas zorgen maken als je lc4 niet trilt maar goed wel raar dat hij het eerst niet deed.
Alleen bepaald toerental?
Verstuurd vanaf mijn moto x4 met Tapatalk
Het is meer forse resonantie vooral in de tank en zadel ( dat was er eerst niet )
Post Merge: 05-10-2020, 15:23
Oh ja, heb je TPS aangesloten? Haal die er s vanaf.
Nee is niet aangesloten
Post Merge: 05-10-2020, 15:26
Tps moet goed afgesteld zijn, voltage volgens boekje, anders losgetrokken nog beter inderdaad.
Bij een heel arm mengsel (moeilijk starten warm?) Ook meer trillingen als de ontsteking niet op afgesteld staat. Maar bij een een cylinder zal die echt niet mooi lopen dan.
Ben je niet ook een beetje vergeten hoe de motor trilt na langer stil te hebben gestaan misschien?
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Tja ik heb het idee dat het achterframe of uitlaat de resonantie extreem doorgeeft aan het frame /zadel /tank ( stuur niet, tis prima sturen zonder veel trillen) Ik ga dit eerst maar eens bekijken en overal rubbers tussen zetten Bedankt allemaal voor het meedenken.