Algemeen > Rommelmarkt

Aanhangertje te koop

(1/3) > >>

de_neus:

Het aanhangertje is gestript van al het oorspronkelijke hout welke is vervangen door nieuwe betonplex, nieuwe bedrading erop, nieuwe verlichting erop en nieuwe bandjes eronder.

De aanhanger is multifunctioneel. Als men de voorste plank eruit haalt kan men een motor motor stallen en met voorste plank erin kan met zand oid erin knallen. De aanhanger heeft vanaf het moment dat ie in mijn bezit / gereviseerd is altijd binnen gestaan in een garage.

Toen ik hem kocht zat er een hagelnieuw huifje op wat wij er vanaf gehaald hebben maar als je het frampje er weer op last kan je je brommer ook nog droog vervoeren ook als je dat zou willen of lekker droog in je aanhanger slapen tijdens een meeting zonder dat je een tent op moet zetten waar je de rits niet van open krijgt als je snacht hoognodig moet ......

Kortom doe een bod op dit enkelassertje.

Leo
leo.vanleeuwen@stbno.nl
(foto`s op aanvraag)

cornepol:
Leo,

Ben zeer geinteresseerd, dus doe mij ff zo'n fototje op cornepolapestaarthotmail.com

doei,
Corné

de_neus:
Als ik dit weekend niet hoef te werken zal ik wat pikkies maken van de aanhanger en je mailen.

Kan je vooralsnog geen foto`s van het huifje (en huifje frame) mailen omdat die bij een vriend liggen vanwege ruimtegebrek.

Leo



de_neus:
Your message

 To:      cornepolapestaarthotmail.com
 Subject: foto`s aanhanger
 Sent:    Sat, 23 Oct 2004 11:32:08 +0200

did not reach the following recipient(s):

cornepolapestaarthotmail.com on Sat, 23 Oct 2004 11:33:19 +0200
This message is larger than the current system limit or the recipient's mailbox is full.  


ik probeer het in kleine brokjes nog maar eens  ;)

Ferd:

--- Citaat ---Your message

 To:      cornepolapestaarthotmail.com
 Subject: foto`s aanhanger
 Sent:    Sat, 23 Oct 2004 11:32:08 +0200

did not reach the following recipient(s):

cornepolapestaarthotmail.com on Sat, 23 Oct 2004 11:33:19 +0200
This message is larger than the current system limit or the recipient's mailbox is full.  


ik probeer het in kleine brokjes nog maar eens  ;)
--- Einde van citaat ---


In plaats van het rode apestaart moet je dit @ teken eens proberen. Verder mag het inderdaad niet te groot zijn bij een hotmail box.....

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie