Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Travelmaniacs weekend 9,10 en 11 september 2005  (gelezen 15454 keer)

Offline member

  • KTM LC8/690 Enduro-Rally/450excSD
  • *****
  • Berichten: 1152
Re: Travelmaniacs weekend 9,10 en 11 september 2005
« Reactie #15 Gepost op: 29-07-2005, 19:09 »
mogen we ook proefrijden, of is het een 'niet aanzitten' model?
Vast wel, of je moet lid zijn van de bmw club, dan mag je hem aanraken en er over praten als "toch een verdomt geinig speledingetje voor naast mijn porsche"
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!

Offline member

  • KTM LC8/690 Enduro-Rally/450excSD
  • *****
  • Berichten: 1152
Re: Travelmaniacs weekend 9,10 en 11 september 2005
« Reactie #16 Gepost op: 29-07-2005, 19:10 »
kan er jammer genoeg niet bij zijn. Vrouwtje heeft haar rijbewijs en een vakantie in Duitsland staat dan gepland. :-[
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Travelmaniacs weekend 9,10 en 11 september 2005
« Reactie #17 Gepost op: 31-07-2005, 19:42 »
Is alleen maar beter joh: als iedereen er is, hebben we niemand om tegen op te scheppen hoe mooi het wel niet was ... :-X
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: Travelmaniacs weekend 9,10 en 11 september 2005
« Reactie #18 Gepost op: 24-08-2005, 23:52 »
Ik kom ook voor de BBQ.
De allroadbookrit laat ik ff voorbij gaan (neem aan dat 't niet lukt met m'n Kadett???).

Groeten,

Fr@venture
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Travelmaniacs weekend 9,10 en 11 september 2005
« Reactie #19 Gepost op: 25-08-2005, 09:23 »
De allroadbookrit laat ik ff voorbij gaan (neem aan dat 't niet lukt met m'n Kadett???).


Kwestie van snelheid toch?  ::)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Travelmaniacs weekend 9,10 en 11 september 2005
« Reactie #20 Gepost op: 25-08-2005, 22:01 »
Citaat
De allroadbookrit laat ik ff voorbij gaan (neem aan dat 't niet lukt met m'n Kadett???).

Gewoon doen man!!
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Travelmaniacs weekend 9,10 en 11 september 2005
« Reactie #21 Gepost op: 31-08-2005, 22:49 »
Het programma is iets gewijzigd, maar belooft veel:
 :)
09.00 - 10.00 start allroad-roadbookritrit (±60 km, de route is uitgezet door Leo van Leeuwen en Maarten van de Elzen.

Om ongeveer 13.00 uur:
Robert van Leeuwen reed z'n BMW 1100 GS vanuit Nederland via het Midden-Oosten en Azië naar Australië. Wat hij in Australië meemaakte is niet voor mietjes. Als je het wilt weten, zul je zelf moeten komen luisteren!

Om ongeveer 14.30 uur:
Marc & Sjierk trokken een aantal maanden door Midden-Amerika. (de verslagen waren ook te volgen op deze site. Met twee BMW's, die ze zelf verscheepten. Marc en Sjierk vallen min of meer in, doordat Fried Anepool onverwacht voor z'n werk naar het buitenland moest. Super dus dat zij op korte termijn nog snel even hun verhaal voorbereiden!!!

Om ongeveer 16.00 uur:
Zaterdagavond: Dakar 2005 Wie de lezing gaat? Thomas de Bois! Thomas wist in z'n eerste Dakar meteen de finish te halen, en en passant nog vele andere mensen te helpen. Het verhaal hoe hij vlak voor de start z'n motor nog af kreeg is legendarisch! De assistentie truck van het MD-trucks team is er bij, evenals de speciale XT500 van Henno van Bergeijk, die in 2006 aan de Dakar mee gaat doen, plus nog een aantal rally-KTM's.

Na de barbecue: workshop "noodreparaties voor dummies" door Gerben. Gerben heeft twee rechterhanden, en gaat ons e.e.a. vertellen over reparaties op reis. Dus heb je nog een sterk verhaal: gooi het in de groep!!!

Zondagochtend komt Bert Duursma de nieuwe HP2 showen, en tevens vertellen over de rallyschool, en wat er bij komt kijken om een amateurrally te rijden.

Vervolgens is het de beurt aan Paul Bijvoet, de helft van het illustere duo Mark & Paul die samen een fantastische reis door Zuid-Amerika maakten. Paul heeft schitterende dia's, want de mannen hebben een route gereden door de meest onherbergzame hoekjes van Zuid-Amerika, waar natuurlijk een boel over te vertellen is!! Kijk ook eens op www.trans-amerika.nl
om een indruk te krijgen.



Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Travelmaniacs weekend 9,10 en 11 september 2005
« Reactie #22 Gepost op: 01-09-2005, 07:18 »
Volgens mij komt Thomas een uurtje of twee te vroeg :-X Wordt nog effe aanpoten die dag, want het Dakarverhaal wil ik natuurlijk niet missen :-\

Waar zijn de trajectcontroles op het stuk Putten-Koningsbosch?? En ehhhh Ohja tochmaar effe wegbandjes er onder gooien voor dat weekend??

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Travelmaniacs weekend 9,10 en 11 september 2005
« Reactie #23 Gepost op: 01-09-2005, 09:29 »
Sorry Ferd, het was of s'middags, of helemaal niet, Thomas heeft onverwacht 's avonds nog een andere verplichting. Als je weet hoe lastig het is om iemand te vinden die (ook nog eens voor nop) wil komen, ben ik al lang blij dat het gelukt is..... ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4267
Re: Travelmaniacs weekend 9,10 en 11 september 2005
« Reactie #24 Gepost op: 05-09-2005, 22:01 »
Hoi Allen, een nieuwe gebruiker hier :)

Enkele namen ken ik al van het Motor-forum en het LC8 forum lc8.nl en de rest wil ik dit weekend gaan ontmoeten op de meeting!
Nu heb ik een mailtje gestuurd om me aan te melden, maar nog niets terug gehad. Hier post ik het mailtje nog wel een keer omdat er ook wat vragen in staan die anderen ook vast kunnen beantwoorden :)

""""""""""
Hallo, Ik wil me ook graag inschrijven voor dit weekend.
Met overnachting+bbq+ontbijt, zowiezo zaterdag -> zondag. Misschien dat het slim is om vrijdag avond aan te komen omdat het toch een stukkie rijden is :) Vraag me dan nog af of er ook zaterdag ochtend iets van ontbijt word geregeld, anders neem ik wat mee. (mits overnachten ook mogelijk is vrijdag..)
 
De All road rit ben ik alleen nog niet over uit. Ik heb ondertussen wel wat ervaring gedaan met een XR600 op noppen maar of ik deze kan meerijden op een Adventure950 op 30% zijnde scorpions weet ik niet (ik wil het graag proberen, maar moet schadevrij weer mee terug naar huis) Misschien kan jij wat zeggen over de moeilijkhijd van de rit.
 
Bedankt en tot dit weekend!
 
Groetjes, Steven van Diepen
"""""""""""""""

Nog een vraagje dan :D Gaan er vrijdag avond nog mensen iets te eten in de buurt/ een biertje halen ergens? lijkt mij een goed plan zie je!! Haha.

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Travelmaniacs weekend 9,10 en 11 september 2005
« Reactie #25 Gepost op: 05-09-2005, 22:20 »
Wie zijn er van het forum?? Ik kom samen met mijn broertje vrijdagavond al. Weet niet hoe laat en we komen met de bus met de brommers achterin.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Travelmaniacs weekend 9,10 en 11 september 2005
« Reactie #26 Gepost op: 05-09-2005, 22:23 »
Wij H en M zijn er vrijdags en komen op de brommert.
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Travelmaniacs weekend 9,10 en 11 september 2005
« Reactie #27 Gepost op: 05-09-2005, 23:00 »
ik ben er zaterdag, ga zaterdagavond wel terug.
Als het meezit kom ik vrijdagavond, maar zeker is dat nog niet.

kom op de brommert natuurlijk... hoe anders?

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Travelmaniacs weekend 9,10 en 11 september 2005
« Reactie #28 Gepost op: 05-09-2005, 23:26 »
Ben d'r ook bij. Vrijdag t/m zondag. Hoe laat weet ik nog niet.

Zal deze keer op zijn minst een mok meenemen. (amateurkampeerder  :-X )

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Travelmaniacs weekend 9,10 en 11 september 2005
« Reactie #29 Gepost op: 06-09-2005, 00:35 »
Hoi Steven,

You've got mail! Sorry, ben bijna het hele weekend op pad geweest, en heb nog geen kans gehad je mail te beantwoorden.
De aanmeldingen stromen nu echt binnen! Gelukkig hebben we een hele ruime zaal, want we gaan richting de 80 aanmeldingen voor de barbecue :o :D  ( we nemen dit jaar een extra grote barbecue mee als back-up) En ook wel geinig: er komen ook een stuk of vier Unimogs!

Als het weer een beetje mee wil zitten, gaat het helemaal goedkomen!

gr. Marcel