Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: KTM Adventure treffen Niedersolbach  (gelezen 1267 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
KTM Adventure treffen Niedersolbach
« Gepost op: 05-09-2005, 21:58 »
Op 30 september is er weer het Adventure trefffen georganiseerd door o.a Lothar Teufer van KTM-Sommer. Wie gaan er mee? Ben daar al eens geweest en dat was rete gezellig. Er is een ritje bij en natuurlijk sterke verhalen bij de BBQ. Verder wat diapresentaties etc. FF opletten, voor de BBQ zelf vlees meenemen! Vorige keer kreeg ik namelijk erruge honger... Aanmelden tot 20-09. Daarna is er "anmeldeschluss" Het blijven natuurlijk wel Duitsers.... Je kunt je opgeven via adventure-treffen@web.de 2 overnachtingen met tent en ontbijt 18 €. In de schuur slapen kan ook, kost 4 € meer. O ja, het is in Niedersolbach. N54,53,327 E 007,48,517.

Arjen


Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: KTM Adventure treffen Niedersolbach
« Reactie #1 Gepost op: 05-09-2005, 22:13 »
euhm oja. sjittie, die is ook nog..

ik was eigenlijk wel van plan te gaan ja.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: KTM Adventure treffen Niedersolbach
« Reactie #2 Gepost op: 05-09-2005, 22:31 »
Ja, is natuurlijk ook voor LC8's... Moet ik toch maar ff de snelweg tandwielen uit de kast halen! Gaan we in colonne?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: KTM Adventure treffen Niedersolbach
« Reactie #3 Gepost op: 05-09-2005, 23:04 »
Euhm colonne??? dag het nie!

Ter plekke is er in ieder geval een road en een off-road rit. De roadrit is met lekker veel bochtjes en redelijk tempo had ik begrepen, de offroad rit is niet heel lang, maar heeft best wat leuke stukkies (als ie weer hetzelfde is als vorig jaar).

Als ik ga rij ik waarschijnlijk met Schradt binnendoor, en via een omweg :). Alleen van hier naar Köln of Aken effe blazen over der Autobahn  :-X

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: KTM Adventure treffen Niedersolbach
« Reactie #4 Gepost op: 06-09-2005, 17:11 »
ff mijn agenda checken...
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: KTM Adventure treffen Niedersolbach
« Reactie #5 Gepost op: 04-10-2005, 15:13 »
Nou, uiteindelijk was ik dan alleen maar met Maarten gegaan. Lekker 350 km in de regen gereden.... Toen we daar aankwamen had ik ff geen zin in het ritje met mijn snelweg gladiaaltjes. Bij de weg, tempo 140 autobahn geen probleem met de KTM!
Was errug gezellig en heb mijn duits weer een beetje opgepoetst. Was nog een Nederlander met een echte Lila Kuh. Veel LC 8's natuurlijk in echte duitse Parijs Dakar cult stijl. Volgeplakt met allerlei stoere woestijn stickers etc. Mijn oude Lilakoetje werd een beetje meewarrig aangekeken. Vooral het roestige home made kofferrek met Givi koffers konden de goedkeuring van het Touratech volkje bij uitstek natuurlijk niet verdragen..... Lekker tegendraads tegen als dat glimmende sticker geweld...

Volgend jaar gaan er toch wel een paar meer mee?

Arjen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: KTM Adventure treffen Niedersolbach
« Reactie #6 Gepost op: 04-10-2005, 21:41 »
KTM adv treffen

ja.. ik wilde gaan, maar kon vrijdag geen vrij nemen, en om nou voor zaterdag  heen en zondag terug (op nopjes) te doen ging me een beetje te ver, ook gezien het niet echt goed weer zou zijn.
dus ik had maar afgezegd.

grts