Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: verkocht!!!! Gasgas Pampera 320cc 2-T offroad / trail motorfiets Met Kenteken!  (gelezen 1845 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 480
Nieuwe Gasgas Pampera, 320cc 2 takt offroad/trail motorfiets, met nieuw kenteken afgegeven dd. 11-2008.

Deze Pampera is een kruising tussen een Enduro/Offroad en een Trail motor. Hij is perfekt geschikt voor mensen die serieus het terrein in willen maar die nog niet zoveel ervaring hebben of voor mensen die wat aan de korte kant zijn. Ook geschikt voor dames die het terrein in willen maar die een gewone enduro te hoog vinden. Past heel makkelijk achterop de auto of camper.

Weegt slechts 95 kilo. Zeer hoog koppel. Bijzonder geschikt voor technisch moeilijk terrein. Er is ook uitstekend mee op straat te rijden en hij is voorzien van alle verlichting, e.d. De Spaanse politie rijdt er mee in de steden.

(Het is een overjarige, splinternieuwe Gasgas Pampera die heel lang bij de Importeur en later bij een faiilliete dealer in een hoekje stoffig heeft staan worden omdat er nog geen kenteken op zat).

Ik had snode offroadplannen, maar verkoop de motor ongebruikt, dit vanwege gezondheidsklachten.

Prijsindicatie voor ARMers : 2.550,00

Zie marktplaats voor foto:  http://link.marktplaats.nl/209588606


Vragen, bezichten of proefritje:
Frans van Driessche, Leiden

driallan@wxs.nl

06-52300196
071-5236770


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 34
soort yamaha tricker, lijkt me leuk ding! en lijkt me ook niet te duur...maar het is niks voor mij
succes ermee!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
zit er wel een kenteken op .... of moet hij nog ingevoerd en op kenteken gezet worden
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 480
Martijn,


Hij is helemaal klaar, voorzien van een splinternieuw nederlands kenteken.
(Hoeft dus niet ingevoerd of gekeurd te worden ofzo.)


gr
Frans



Offline member

  • *****
  • Berichten: 480
Re: Gasgas Pampera 320cc 2-T offroad / trail motorfiets Met Kenteken!
« Reactie #4 Gepost op: 06-01-2009, 10:47 »
.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 480


Verkocht!!!!!!!!!!!!!!