Wijs op Reis > Reis-equipment

De Ideale 1-Persoonstent

<< < (2/38) > >>

cathodion:

--- Citaat van: Rogier op 26-09-2006, 16:43 ---Probleem? Ben ik nou gek  ??? Ik zie het probleem niet.

--- Einde van citaat ---

Het probleem is dat dit ding waarschijnlijk overdwars scheurt als iemand er perongeluk over struikeld, en das nou ook weer niet de bedoeling. Goedkoop hoeft voor mij niet, sterk wel...

Als niemand een duurder (en dus hopelijk sterker) alternatief weet zal ik dit ding wel eens uitproberen.

Smitty:
Hoi Geert,

Tja, wel raar! Een matje van 60-80,= , een slaapzak van 200-300,= en dan een tent van 37,=
Ik hoop dat je dure spullen droog blijven en dat tentje. Neem een weegschaal mee naar de winkel en weeg hem na. Zal niet de eerste keer zijn dat het gewicht ietsje anders uitvalt :(

Ik vind zelf de Hilleberg Akto erg mooi als 1-persoonstent. Daar koop je wel 10 budget tentjes voor :-X






Dus ook te gebruiken als klamboo ;)

Rogier:

--- Citaat van: cathodion op 26-09-2006, 17:47 ---Het probleem is dat dit ding waarschijnlijk overdwars scheurt als iemand er perongeluk over struikeld, en das nou ook weer niet de bedoeling. Goedkoop hoeft voor mij niet, sterk wel...

Als niemand een duurder (en dus hopelijk sterker) alternatief weet zal ik dit ding wel eens uitproberen.

--- Einde van citaat ---

Voor dat geld kun je het natuurlijk gewoon eens testen of het nix is. Dat is wat ik ermee bedoel te zeggen. Als de kwaliteit dan idd tegenvalt kun je altijd nog veel geld uitgeven. Als dat ding aan de verdere eisen volledig voldoet...

irene:
Heb zelf ook een ienie-mini-tent. Wechsel Pathfinder (zie www.denig.nl). Kost wat, maar dan heb je ook iets erg kleins ! Voor een iets langere vakantie vind ik 'm eigenlijk te klein, maar voor de weekendje weg istie ideaal. Rechtop zitten lukt alleen maar net (of net niet) en smorregensvroeg zul je eerst al je buikspieren wakker moeten maken om overeind te kunnen komen. Kans is dan nog steeds groot dat je gelijk een natte kop haalt ivm de condensvorming, maar ook dat heeft zo weer z'n voordelen.
Uittesten lijkt me zeker met jouw lengte daarom geen overbodige luxe !

StevenD:
klein en licht ok, maar hier krijg je toch claustrofobie van! :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie