Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Geld verdienen met je Garmin Quest...  (gelezen 1748 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Geld verdienen met je Garmin Quest...
« Gepost op: 13-10-2005, 13:16 »
De laatste tijd wordt ik nogal eens geplaagd door flitsboetes in de auto van de baas, maar ik heb nu een methode gevonden om ze terug te pakken. Na het besteden van een complete dag aan het bezoeken van diverse websites waar je tegen betaling een automatisch (maar onzinnig) bezwaarschrift kunt laten genereren, heb ik alle overeenkomsten tezamen genomen en in één bezwaarschrift gedonderd.

Ik zou zeggen, doe er jullie voordeel mee. Indien jullie verbeteringen hebben, houd ik mij uiteraard aanbevolen!

Rijd voorzichtig,

Noppy


Aan de Officier van Justitie
Postbus 94
1800 AB  ALKMAAR


Betreft: beroepschrift beschikkingsnummer 01234567890

Duckstad, 13 oktober 2005

Geachte heer / mevrouw,

Naar aanleiding van bovengenoemd schrijven maak ik bezwaar tegen bovengenoemde beschikking.

Deze wordt om de navolgende redenen door mij betwist:

Ik houd mij altijd strikt aan de snelheid middels een tempomaat en een GPS-ontvanger van het merk Garmin Quest versie 3.5, serienummer 12345678, die ik altijd nét onder de maximumsnelheid afstel.

Deze GPS-ontvanger heeft niets van doen met constructies om flitsposten te omzeilen; bij geen enkele flitspost in de Randstad wordt ik met deze methode geflitst en zelfs bij betrouwbare trajectcontroles werkt dit systeem naar behoren..

Ik rijd op deze manier al een behoorlijke tijd boetevrij, terwijl ik toch veel kilometers maak.

Juist in uw district staat volgens mijn deze radarpost niet goed afgesteld en daarom vraag ik dan ook recente keuringsrapporten op van deze specifieke apparatuur plus het bijbehorende fotomateriaal van de eventuele overtreding.

Ik sommeer u dan ook bovengenoemd bescheiden onverwijld binnen 30 dagen na dagtekening aangetekend aan mij ter beschikking te stellen. Indien u op deze termijn verstek laat gaan dan mag u dit schrijven beschouwen als een ingebrekestelling.

Gezien het feit dat u dan inmiddels in gebreke bent zal ik ondermeer, maar niet uitsluitend, de advocaatkosten, griffiekosten, reiskosten en kosten van gederfde inkomsten op u verhalen, vermeerdert met de wettelijke rente en buitengerechtelijke incassokosten.

Als zekerheidsstelling stel ik, zonder deze beschikking te erkennen, dat deze beschikking verrekend wordt met de tegoeden die ondergetekende heeft op uw dienst onder beschikkingnummer 0987654321, welke nog altijd niet aan mij geretourneerd is. (Zodra je bezwaar aangetekend hebt, hoef je ook voorlopig niet meer te betalen. Zo'n overigens wettige wegstreepregeling geeft echter weer extra werk en dat houdt vast wel even bezig...).

Hoogachtend,

Dagobert Duck

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Geld verdienen met je Garmin Quest...
« Reactie #1 Gepost op: 13-10-2005, 13:38 »
 ;D ;D ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1948
Re: Geld verdienen met je Garmin Quest...
« Reactie #2 Gepost op: 13-10-2005, 14:18 »
Even zoek en vervang toepassen, handig.  :-*

groeten
Donald


p.s. Dagobert kan toch wel wat geld missen?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: Geld verdienen met je Garmin Quest...
« Reactie #3 Gepost op: 13-10-2005, 14:24 »
Jawel,

Maar mij Katrien loopt de hele tijd te klagen dat het geld opgaat aan motoren en bekeuringen ;D ;D :D

Noppy
P.S. En Kwik en Kwak eten de oren van mijn hoofd!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: Geld verdienen met je Garmin Quest...
« Reactie #4 Gepost op: 13-10-2005, 21:58 »


Juist in uw district staat volgens mijn deze


Volgens mij ehhhh    volgens mij

 

Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: Geld verdienen met je Garmin Quest...
« Reactie #5 Gepost op: 13-10-2005, 22:26 »
Plat Albert Cuyps, mijn afkomst verloogend zich weer eens niet....

...maar bedankt, zo wordt hij steeds netter, net alsof mijn advocaat van 200 Euri per uur 'm geschreven heeft ;D ;D ;D

Thx,

Noppy
P.S. Een collega vertelde mij onlangs dat ze wettelijk verplicht zijn datgene wat je te veel gestort hebt, aan je terug te betalen. Als iedereen nu 1 Euro meer overmaakt dan de boete, dan loopt het systeem krakend vast, waardoor ze moeilijker de gestelde termijnen kunnen halen!