Hij heeft een hoop leuke filmpjes ja.
Slecht starten nog niet verholpen, nokkenas vertoont geen slijtage en decompressiemechanisme lijkt te werken. Kleppen stonden goed. Binnenkort maar eens de bedrading naar de startmotor/relais bekijken en wie weet zelfs de startmotor uit elkaar halen.
Houdt me er niet van veel te rijden (af en toe motor aandrukken). Zondag onder de wedstrijd met Ilja het verschil tussen een 450 en 570 onderzocht en gisteren met een vriend op quad deze hobby uitgelegd. Heb nu wel pas na een jaar het gevoel dat ik de motor net zo de baas ben als ik over mijn 690 was.
Ja, was fun!
Ik heb gisteren nog eens circa 200km gereden om de fe450 te leren kennen, en het is echt een fijn fietsje!
Op knippen en dergelijke echt fantastisch... vering is erg goed en het vermogen is super te doseren. Ook lekker zuinig...
Mijn 380cc 2T was wel wat sneller en was onderin nog wat krachtiger direct vanaf stationair... over het hele toerengebied instant koppel overkill. Dus dat reed op knippen en dergelijke erg vermoeiend. Ook als je staand door bochten ging enzo met flink wat gas erop was het moeilijk de controle te houden... alleen maar wheelies onderdrukken.. opzich allemaal leuk maar niet als je steeds meer 'serieus' aan het rijden bent..
Met de husa 450 is het veel beter te doseren.. je hoeft je rechterhand niet zo mega verkrampt stil te houden terwijl je over knippen aan het stuiteren bent.
Maargoed, ik had dan ook wel een beul van een kettingzaag... een 300 blijft gewoon super...
Ik merk alleen het verschil in gewicht met 2T als ik ergens op een helling sta te balanceren, of hem ergens doorheen moet duwen ofzo..
Op lange rechte zandwegen zou hij iets langere adem mogen hebben wat mij betreft... was hem tijdens het rijden met Gezwindespoed echt flink aan het uitmelken om de 570 bij te houden... maar daar heb ik hem toch niet voor gekocht.
Voorlopig ben ik helemaal tevreden met dit fietsje!