Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: RONDJE MARKELO OFFROAD MOTORTRIP 170 KM. AGENDA  (gelezen 30447 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
ZATERDAG 20 APRIL 6 plaatsen VRIJ! ( zie pag.1) Info: jwwagenaar@caiway.nl
Gr. Jopie (adm)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
Zaterdag 23 MAART Rondje Markelo en omgeving,  1 rijder kan  nog inschrijven.Jopie (adm)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
De groep voor zaterdag 23 MAART is VOL! Nieuwe datum ZATERDAG 20 APRIL 6 X VRIJ. Gr. Jopie (adm)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
ZATERDAG 20 APRIL nog 5 X VRIJ. Gr. Jopie (adm)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
Zaterdag 23 maart is weer goed verlopen. 1 rijder wilde leren zwemmen, gelukkig is de motor op het drogen gebleven en zo kon de rijder toch nog   de rit uit rijden. En  op het einde weer snel naar huis voor een warm bad.  Wijziging in de agenda voor ZATERDAG 20 APRIL kunnen nog 4 rijders inschrijven. Gr. Jopie (adm)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 145
Na ruim 11 jaar geen motor te hebben gereden dacht ik laat ik eens rustig aan weer een beetje het zand op zoeken met de 950 adventure. Dat rustig aan was er niet bij maar was prima te doen voor mij echt leuk om weer eens in het zand te spelen. was een super leuke dag. echt een aanrader


groet Johan

Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
Johan, zolang niet gereden en dan zo goed met de groep meerijden. Het was niet te merken dat jij tien jaar niet gereden had. SUPER!!!
Gr. Jopie (adm)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
Voor ZATERDAG 20 APRIL nog  3 plaatsen VRIJ. gr. Jopie (adm)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
Er is nog een mogelijkheid voor Rondje Markelo voor zaterdag 20 April.


Wat was het stoffig, maar niet getreurd de mannen hebben goed afstand gehouden en allemaal heel naar huis!!!!

Zie pagina 1, voor meer info Email: jwwagenaar@caiway.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
Nieuwe datum RONDJE MARKELO ZATERDAG 04 MEI!

info email:  jwwagenaar@caiway.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
Er  is nog 1 plaats VRIJ!! VOOR ZATERDAG 04 MEI. Gr. Jopie (adm)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
De agenda is bijgewerkt ,  nog 1 plaats VRIJ voor ZATERDAG 4 Mei, zie pagina 1. Info: Email jwwagenaar@caiway.nl
Gr, Jopie (adm)

Post Merge: 28-04-2019, 12:45
NIEUWE DATUM RONDJE MARKELO, ZATERDAG 18 MEI, 1 X VRIJ info EMAIL jwwagenaar@caiway.nl

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255

Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
ZATERDAG 4 MEI, goed weer om te rijden, alleen kwam er een dikke hagelbui en de rijders hebben een schuilplaats gezocht!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Ik wil 18 mei graag mee.
Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com