Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: R.I.P. "Le Professeur"  (gelezen 2384 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 62
R.I.P. "Le Professeur"
« Gepost op: 30-06-2023, 13:20 »

"Le Professeur" Appie


is aan zijn laatste rit begonnen. Ik mocht hem vaak vergezellen op zijn favoriete bezigheid en was er getuige van hoe hij versmolt met zijn machine
en het leek alsof hij ermee door het terrein danste.


In meer dan twintig jaar heb ik een groots en tegelijkertijd zeer bescheiden mens meegemaakt.


Appie, ik zal je hartelijke uitstraling missen en je alerte blik die altijd op zoek was naar fijne humor.


Tot ziens mijn vriend!


Dirk

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2922
Re: R.I.P. "Le Professeur"
« Reactie #1 Gepost op: 30-06-2023, 16:02 »
"Expansie poeder" was ook zo'n uitvinding van Appie.. ;D
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
Re: R.I.P. "Le Professeur"
« Reactie #2 Gepost op: 30-06-2023, 17:16 »
Ja, KIBBE, wat heeft
 hij vele jaren genoten van de motorsport, vooral in zijn droomland FRANKRIJK.  Gr. Jopie Wagenaar

Offline member

  • *****
  • Berichten: 380
Re: R.I.P. "Le Professeur"
« Reactie #3 Gepost op: 01-07-2023, 11:55 »
Toch ook een van de grondleggers van mijn hobby.
Was altijd genieten bij Appie.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: R.I.P. "Le Professeur"
« Reactie #4 Gepost op: 03-07-2023, 13:59 »
Ik heb genoten van een aantal altijd gezellige ritten in Frankrijk met Appie. Hij mag nu hard-enduro gaan rijden ergens daarboven. Ga je goed Appie!!


Een momentje met Appie: er ligt een dikke, +/-75cm doorsnee boom op ongeveer 20cm boven het pad in een typisch hol bospad. Appie ziet iedereen stoppen en vraagt wat er aan de hand is en komt erachter dat dit een lastige technische situatie voor ons is. Appie kijkt nog een keer, moet lachen en rijdt dan via de boom en gebruikmakend van de holle weg de boom over en gaat aan de andere kant staan om aanwijzigen te geven. als we even later de meeste van onze motoren een keer hebben opgeraapt en de boom aardig wat schors is verloren hebben we weer wat geleerd van Le Professeur!


Appie en de Franse taal: Hij vraagt iets aan een ober in het Nederlands. Als de ober zijn vraag niet snapt vraagt Appie het nog een keer maar luider :-)
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2922
Re: R.I.P. \\\"Le Professeur\\\"
« Reactie #5 Gepost op: 03-07-2023, 17:48 »
Ik heb genoten van een aantal altijd gezellige ritten in Frankrijk met Appie. Hij mag nu hard-enduro gaan rijden ergens daarboven. Ga je goed Appie!!


Een momentje met Appie: er ligt een dikke, +/-75cm doorsnee boom op ongeveer 20cm boven het pad in een typisch hol bospad. Appie ziet iedereen stoppen en vraagt wat er aan de hand is en komt erachter dat dit een lastige technische situatie voor ons is. Appie kijkt nog een keer, moet lachen en rijdt dan via de boom en gebruikmakend van de holle weg de boom over en gaat aan de andere kant staan om aanwijzigen te geven. als we even later de meeste van onze motoren een keer hebben opgeraapt en de boom aardig wat schors is verloren hebben we weer wat geleerd van Le Professeur!


Appie en de Franse taal: Hij vraagt iets aan een ober in het Nederlands. Als de ober zijn vraag niet snapt vraagt Appie het nog een keer maar luider :-)
  Precies!!!   ;D

Post Merge: 03-07-2023, 23:15


Post Merge: 03-07-2023, 23:25
R.i.P Appie...
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 36
Re: R.I.P. "Le Professeur"
« Reactie #6 Gepost op: 04-07-2023, 08:22 »
rip appie


1x meegeweest naar n-france was erg leuk ...en appie uiteraard op de Honda fabrieksmachine

Offline member

  • *****
  • Berichten: 539
Re: R.I.P. "Le Professeur"
« Reactie #7 Gepost op: 02-10-2023, 20:18 »
pff wat is dit de legende overleden rust zacht grote kleine man