Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Ducati 600SS ruilen voor enduro/scrambler/allroad  (gelezen 237 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 623
Ducati 600SS ruilen voor enduro/scrambler/allroad
« Gepost op: 10-10-2021, 13:57 »
Nee het ARM is gewoonlijk niet het forum waar je Ducati's vindt, maar toch. Ik heb een heleboel werk gedaan aan mijn Ducati 600 SS. Een leuke motor waar ik de derde eigenaar van ben sinds nieuw. Vooral, omdat een racer niet mijn ding is. Ik zit liever rechtop. Vandaar dat ik ook best wil ruilen tegen een lichte enduro, een leuke scrambler of een allroad. Vandaar dat ik hem ook even hier post, want wie weet, zit hier iemand die altijd al eens zo'n mooie Supersport had willen hebben. Want ze zijn wel mooi. ;)



Er is veel aan de motor gebeurd:

  • Riemen zijn vervangen
  • Olie en filters zijn vervangen
  • Alle brandstofleidingen en filters zijn vervangen
  • Remleidingen vervangen door stalen leidingen en remvloeistof vervangen
  • Nieuwe remblokken
  • De voorvork is gereviseerd
  • Nieuwe tandwielen en ketting
  • Nieuwe banden Pirelli Rosso Corsa 2
  • Nieuwe accu
  • Dynojet kit geïnstalleerd
  • Afgesteld door Ruud Fredriks Dynojet (uitdraai rollenbank aanwezig)
  • BOS uitlaatdemper voor een lekker geluid

Kortom, hier kun je voorlopig weer heel veel lol van hebben. Helaas past de Ducati me eigenlijk niet lekker. Ik zou de Ducati haast in de garage laten staan, omdat het model zo mooi is, maar hij verdient het om gereden te worden. Dit is echt een Ducati klassieker met maar 26600km op de teller. (Kan nog wel iets oplopen.)
Ik heb hem op Marktplaats staan met een vraagprijs van € 2.250



De 600 SS staat inmiddels ook op Marktplaats: https://link.marktplaats.nl/m1758616115


Mochten jullie iemand weten, dan wil ik daar ook best een ARM-forumvindersloon aan koppelen. ;)