Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 1e oefenrit op 7 maart as.  (gelezen 6033 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
Re: 1e oefenrit op 7 maart as.
« Reactie #15 Gepost op: 28-02-2004, 01:18 »
;DJa Ja Ja,

Heb ik dat, kom ik een keer met een idee, wordt ik gelijk over de knie gegooid als het geen leuke spielerij terreintje is!!

Hangt helemaal van de weersomstandigheden af hoor. Zoals vorige week lag het er perfect bij voor de dikke twins en het overige speelgoed! ;) Hopelijk vriest het volgende week niet zo, anders is de grond wel erg hard en dat is ook weer niet leuk om te rijden. :(

We komen met z'n 2'tjes of 3'tjes. ??? Hangt van de oppas af.  ::)  Wel zo gezellig, he Ferdw?? hahahaha, C U at 7 Maart!!

Helaas kunnen wij niet mee naar Finland, al hadden we graag meegewild. Gezien vorig jaar dat het ITT ook al de mist in ging, durven we dat risico niet nog een keer te nemen. (oppas kon op het laatste moment niet!) :'( :-/

Mazzeltjes
The Twin Brothers
Carolien :D ;)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: 1e oefenrit op 7 maart as.
« Reactie #16 Gepost op: 06-03-2004, 17:48 »
Met dit weer gaat het meer op een winterrit lijken! Is er ergens in de buurt een tentje waar we een beetje kunnen ouwehoeren?? Ik heb een hekel aan de Mac op zondag, het percentage gillend gespuis is dan iets te hoog (boven de 10 % dus ;) )

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: 1e oefenrit op 7 maart as.
« Reactie #17 Gepost op: 08-03-2004, 12:30 »
OOOOOOOOOOOHHHHH wat was het fijn! ;D ;D
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: 1e oefenrit op 7 maart as.
« Reactie #18 Gepost op: 08-03-2004, 12:37 »
wanneer gaan we weer?

Doei,

corné
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: 1e oefenrit op 7 maart as.
« Reactie #19 Gepost op: 08-03-2004, 15:30 »
Koele foto's!

Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99