Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Route plannen Windows Phone 10  (gelezen 1299 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 623
Route plannen Windows Phone 10
« Gepost op: 10-03-2017, 20:01 »
Ik gebruik voor de navigatie vaak een Lumia telefoon die hier nog slingert. (Ook omdat ik de kaarten daar offline op kan zetten.) Vaak rij ik gewoon van A naar B en laat de navigatie daarbij het werk doen. Deze keer heb ik wat meer tijd en zou tussendoor wat uitstapjes willen plannen met wat leuke weggetjes. Hebben jullie suggesties voor een app waarin ik een route kan plannen waar hij mij dan langs leidt als een soort navigatie?

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Route plannen Windows Phone 10
« Reactie #1 Gepost op: 10-03-2017, 20:19 »
Is al ergens een draadje over door Fr@dventure

Sent from my combimagnetron using Tapatalk

Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Route plannen Windows Phone 10
« Reactie #2 Gepost op: 10-03-2017, 20:20 »
WP is geen feest tov Android of ios

Sent from my combimagnetron using Tapatalk

Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 623
Re: Route plannen Windows Phone 10
« Reactie #3 Gepost op: 10-03-2017, 20:23 »
iPhone heb ik bij me, maar die Lumia laat ik rustig op het stuur zitten bij het tanken. Die iPhone 7 dan weer niet. En daar heb ik geen offline kaarten bij. ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: Route plannen Windows Phone 10
« Reactie #4 Gepost op: 22-04-2017, 17:43 »
Is al ergens een draadje over door Fr@dventure



Ha, ha, ja Windows is echt een triest systeem als het om navigatie gaat.
Ik ben ook in de valkuil gevallen van Windows 10.
Het leek me zo mooi om gewoon Mapsource bij me te hebben, even onderweg een track maken in Mapsource, die dan weer met in een andere windows app (MapFactor Navigator) te laden en rijden maar.
Hier heb ik zelfs een tablet voor aangeschaft met Windows 10 om vervolgens tot de conclusie te komen dat het volstrekt kansloos is.
A B navigatie gaat prima met bijvoorbeeld Mapfactor Navigator en OpenStreetmap kaarten, maar vooraf gedownloade tracks daarmee rijden lukt niet.
De app in Windows heeft ook niet zo veel functies als in Android..... en dàt is eigenlijk ook het grote probleem.
Ik ben wel klaar met windows navigatie voor op reis.
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 623
Re: Route plannen Windows Phone 10
« Reactie #5 Gepost op: 22-04-2017, 18:30 »
Ik ben ook in de valkuil gevallen van Windows 10.

Ik ben wel klaar met windows navigatie voor op reis.
Ik ben wel klaar met Windows 10. ;) Ik heb de Lumia 1020 nog over. Ik had ook de 950XL, maar die heeft vrij snel het veld moeten ruimen. Toch maar weer terug naar de iPhones. ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 269
Re: Route plannen Windows Phone 10
« Reactie #6 Gepost op: 23-04-2017, 11:57 »
kan ik op een i-phone 5c een  in mapsource aangemaakte track plaatsen en hoe combineer ik dit dan met een gedetailleerde kaart zoals topo..... of open streetmap?
Loek.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: Route plannen Windows Phone 10
« Reactie #7 Gepost op: 23-04-2017, 23:57 »
Export naar Locus Pro in GPX formaat?