Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Reisgenoten Marokko gezocht voorjaar 2012  (gelezen 18881 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 821
Re: Reisgenoten Marokko gezocht voorjaar 2012
« Reactie #45 Gepost op: 05-02-2012, 13:20 »
Bedankt voor je aanbod maar zuidoosten heb ik al gevonden Maar daar boven had ik graag nog iets erbij voor de zekerheid
 
Plateau van Rekkam kan ik je niet aan helpen. Zuidoosten wel. Op veel afgelegen plaatsen kun je ook 'contrabande' krijgen, bedoeld voor het lokale verkeer. Niet de hoogste kwaliteit, maar je komt weer verder.


Als je gelijk 60 liter wil hebben is dat soms wel een probleem.

 
Grz,
Peter

Offline member

  • *****
  • Berichten: 821
Re: Reisgenoten Marokko gezocht voorjaar 2012
« Reactie #46 Gepost op: 11-02-2012, 00:21 »
Stepjes van de Tenere een beetje  aangepast zodat we een beetje normaal kunnen staan op de piste,
Nog een dikke maand en dan gaat het gebeuren.



Post Merge: 11-02-2012, 00:54
Geen enkele luxe hoeft te ontbreken deze trip nu de labtop ook van voeding via de motor is voorzien.
Grz,
Peter

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: Reisgenoten Marokko gezocht voorjaar 2012
« Reactie #47 Gepost op: 11-02-2012, 10:05 »
Zow da hedde gij net gedaan gast! 8)


Heb je dat autogeen gelast? En dat stripje tandjes, zelf gemaakt of kun je dat ergens kopen?


Grtz, Bromz
Avonturier!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 821
Re: Reisgenoten Marokko gezocht voorjaar 2012
« Reactie #48 Gepost op: 12-02-2012, 12:34 »
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het laswerk door een stel geweldige collega's is gedaan.  Deze stripjes kun je kopen bij RallyBikeCenter in Lochem. Je heb 3 strippen nodig voor 2 stepjes 1 strip voor de afstandstukjes.
 
Oh ja laswerk was TIG (geloof ik)
 
veel suc6
 
Zow da hedde gij net gedaan gast! 8)


Heb je dat autogeen gelast? En dat stripje tandjes, zelf gemaakt of kun je dat ergens kopen?


Grtz, Bromz
Grz,
Peter

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Reisgenoten Marokko gezocht voorjaar 2012
« Reactie #49 Gepost op: 12-02-2012, 13:43 »
ik kan deze strip laten watersnijden in Bv. RVS.
weet ff niet of het de moeite is weet niet wat ze ervoor in Lochem vragen???
aju propje

Offline member

  • *****
  • Berichten: 153
Re: Reisgenoten Marokko gezocht voorjaar 2012
« Reactie #50 Gepost op: 15-02-2012, 21:51 »
 
***  :)
 
Een off-road motortrip door de woestijn? Zelf de data bepalen! Inspraak in het routeverloop? Alle vrijheid van rijden dmv GPS op het stuur.
 
Liever geen grote groepen? Er kan gereden worden vanaf 2p, altijd met 4x4 support.
 
Op pad met iemand die Marokko al 33 jaar bereist en er sinds 9 jaar woont, bij wie de motoren klaar staan in de garage.
 
KTM 450 EXC of Yamaha WRF450 of Yamaha TTR600E en TTR250.
 
Er is keuze uit een tracklog van ruim 25.000 km pistes in alle uithoeken van het land.
 
Een compleet 7-daags pakket met 5 rijdagen, 900km waarvan 95% off-road.
 
Inclusief huurmotor, benzine, ontbijt lunch diner, alle drinken muv alcoholisch, bronwater en choco-bars onderweg, 6 hotelovernachtigen *** waar mogelijk met zwembad, snelle 4x4 support volgt de motoren via dezelfde tracks, je wordt opgehaald van Ouarzazate Airport.
 
Zelf regel je een vliegticket naar Ouarzazate en voor de rest staat alles hier klaar.
 
Always ready for adventure,
Peter
 
 
There's no place like home... the desert!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Reisgenoten Marokko gezocht voorjaar 2012
« Reactie #51 Gepost op: 15-02-2012, 22:54 »
Helaas Peter we zitten al vol.
aju propje

Offline member

  • *****
  • Berichten: 153
Re: Reisgenoten Marokko gezocht voorjaar 2012
« Reactie #52 Gepost op: 15-02-2012, 23:47 »
Prop-vol...!  ;D  Ik had het gelezen. Fijne reis en kom heel terug.
 
Maar mijn berichtje was ook gericht aan alle anderen die vanaf begin April een betaalbare off-road motortour wil rijden in Marokko.... tot die tijd zitten we alle weken volgeboekt.
 
Vriendelijke groet,
Peter
There's no place like home... the desert!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 821
Re: Reisgenoten Marokko gezocht voorjaar 2012
« Reactie #53 Gepost op: 15-02-2012, 23:55 »
Hallo Peter,
 
Ik zit net ff "onze" tracks voor deze marokko trip na te pluizen  we komen nog wel redelijk dicht bij jouw in de buurt, als de mogelijkheid zich voor doet komen we graag nog even buurten,
Mijn vraag is als we in de buurt zijn is het mogelijk om evt 1 dagje een WR te huren?
Ik kom op een 660 tenere maar hier in de schuur staat ook een WR en ik denk dat ik die best af en toe ga missen tijdens deze trip.
 
Grz,
Peter
 
Prop-vol...! Ik had het gelezen. Fijne reis en kom heel terug.
 
Maar mijn berichtje was aan iedereen die na Maart een off-road motortour wil rijden in Marokko.... tot die tijd zitten we compleet volgeboekt.
 
Peter
Grz,
Peter

Offline member

  • *****
  • Berichten: 153
Re: Reisgenoten Marokko gezocht voorjaar 2012
« Reactie #54 Gepost op: 16-02-2012, 11:17 »
Hoi Peter.
Even buurten...? Bakkie koffie? Koud biertje op het dakterras? Erg leuk jullie te zien.
 
Maar... met hoeveel zijn jullie? Waarom niet een nachtje Bikershome? We hebben plaats voor 10 personen. Jullie motoren staan s'nachts veilig in de garage onder Bikershome en Zineb & Fatiha maken een heerlijk diner voor jullie klaar.
Op ongeveer welke datum komt jullie route door Ouarzazate?
 
Een dagje een WR huren?
Met onze motortours loopt het zo goed dat we vanaf 1-1-2012 gestopt zijn met verhuur van motoren zonder begeleiding (alleen nog aan vrienden en bekenden).
Een andere belangrijke reden is; er waren te vaak mensen die dachten dat ze een motor mochten misbruiken omdat ze er voor betaalden. Beter zijn we er bij en kunnen we de berijders "behoeden voor verkeerde beslissingen".
 
Groeten uit Ouarzazate,
Peter en Zineb
 
 
There's no place like home... the desert!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 821
Re: Reisgenoten Marokko gezocht voorjaar 2012
« Reactie #55 Gepost op: 22-03-2012, 22:25 »
Voor wie nog mee wil.

Morgenavond stappen we op de boot in almeria
Grz,
Peter

Offline member

  • Marokko Offroad Allroad Road
  • *****
  • Berichten: 247
Re: Reisgenoten Marokko gezocht voorjaar 2012
« Reactie #56 Gepost op: 27-04-2012, 11:27 »
Hoi,
Ik regel in principe altijd alles zelf. Kom al 25 jaar in Marokko. Vroeger reisgids geweest daar. Vanaf toen steeds meer offroad gaan rijden met personenauto's. Afgelopen 7 jaar 2 of 3 keer per jaar offroad op motor.  Als ik meerijders zoek dan staat dat op mijn site.  In de herfst ga ik weer en dan kan je alleen nog mee met eigen motor. Ik heb wel een bepaald idee over hoe je met elkaar, het rijden en de bevolking omgaat maar dat kan je ook mijn site zien.
Groeten, Marco.
Is je band 'half op' of 'half nop'?