Zal het Andre doorgeven. Hij zij dat hij dat vroeger tijdens races wel 'ns deed maar wat jij zegt klinkt wel plausibel. Die valt dan af...
Lambda sensor loskoppelen is ook geen optie, dan gaat een storingsprogramma in werking en loopt ie nog beroerder.
Waar ik mee begon, en wat Dr. Bean ook zegt, lijkt me de beste oplossing. Maps naar Tuneecu downloaden, onderin een paar % rijker zetten en weer uploaden.
De maps staan al op de Custom Tune lijst:
KTM 690 Enduro R EPT map 2012 model year with standard exhaust
KTM 690 Enduro R EFI map 2012 model year with standard exhaust
Ik heb die maps net even in TuneECU bekeken en als ik het goed interpreteer is de performance mapping zeker met lage rpm en tps een stuk rijker. Zou dat dan de best optie zijn? Hij gaat dan wel van jekko
en met modder en zo (heb ik al gemerkt) moet je je dan echt beheersen.
Waar die jongens waar ik het over had tevreden mee waren was ook maar een paar procent.
Alhier:
http://www.supermotojunkie.com/showthread.php?113690-FREE-KTM-690-Tuning-Software!
Maar inderdaad, zonder meetapparatuur ben je wel een beetje in het donker de weg proberen te vinden...
Aan de andere kant, onderin, tot zeg 2500rpm 1, 2 of 3% rijker, zou ie daar slechter van worden?