euhm.. niet veel meer toe te voegen :-) nouja.. toch wat misschien:
1- Idd zoals cornee zegt: moertje niet aandraaien. En dan liefst: Onder het moertje een rubbertje over het ventiel: Het moertje tegen het rubbertje aandraaienzodat het afdicht op de velg; er komt dan geen troep meer tussen binnenband en buitenband via het ventielgat.
zo'n rubbertje maak je makkelijk door een stukje van 5mm ofzo van een soepel rubber slangetje af te te snijden. een slangetje wat net over je vertiel heen gaat.
2- Bandenklemmen: bij welke druk: Tja, dat hangt helemaal van de velg, deband, de motor en de rijstijl af. <1Bar eigenlijk altijd wel doorslipgevaar. Maarja, ik heb mijn voorband bij de XR ook al eens doorgetrokken met 1.8 bar erin EN een bandenklem... kwestie van stoppies maken
3- parkers in de rand, wordt gedaan. Wij deden het voor de trial ook wel eens met een beetje bisonkit in aan de bandhiel bij het opleggen. Werkt ook.