Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Obstakels tegen wildcrossers  (gelezen 7109 keer)

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3628
Re: Obstakels tegen wildcrossers
« Reactie #15 Gepost op: 04-04-2015, 13:37 »
IMO maakt het niks uit hoe je het noemt....

+1

eigenaar is de baas en bepaalt.

Citaat
De gemeente Sint Anthonis heeft in samenspraak met natuurvereniging IVN De Maasvallei hekken en boomstammen geplaatst om wildcrossers de toegang tot natuurgebieden onmogelijk te maken.

Gemeente zou je menen. Of ....................

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: Obstakels tegen wildcrossers
« Reactie #16 Gepost op: 06-04-2015, 20:12 »
Boomstammen is dan wel weer een uitdaging voor de verwende wild endurist :)
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: Obstakels tegen wildcrossers
« Reactie #17 Gepost op: 07-04-2015, 00:40 »
Boomstammen is dan wel weer een uitdaging voor de verwende wild endurist :)
+1

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: Obstakels tegen wildcrossers
« Reactie #18 Gepost op: 07-04-2015, 06:52 »
De goed willende ARMer is een uitstervend ras. Zal waarschijnlijk niet zo vreselijk lang meer duren dat alles is afgesloten of dat er geen particuliere verbrandingsmotor motorfietsen meer zijn.
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1078
Re: Obstakels tegen wildcrossers
« Reactie #19 Gepost op: 07-04-2015, 12:15 »
De goed willende ARMer is een uitstervend ras. Zal waarschijnlijk niet zo vreselijk lang meer duren dat alles is afgesloten of dat er geen particuliere verbrandingsmotor motorfietsen meer zijn.

Ik ben druk aan het sparen voor een hele grote achtertuin waar ik met mijn 570cc powertool aan de gang kan.

In de lente gebruik ik dan mijn 570cc verticuteermachine.
In de zomer mijn 570cc grasmaaier
In de herfst heb ik een 570cc bladblazer
En in de winter moet ik de paden vrij houden van sneeuw.

 ;D
Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: Obstakels tegen wildcrossers
« Reactie #20 Gepost op: 07-04-2015, 13:48 »
Er zijn nog heel veel van die bossages die geen eindbestemming hebben gekregen.

Ik weet niet precies hoe het werkt (speculatie) maar als je een leuk stukje bos hebt als boer dan kan je het in beheer geven bij SBB en die 'zorgt' er dan voor. Bomen die omgewaaid zijn worden er uitgekapt en weggesleept, zieke bomen, bomen met de kruinen te dicht op elkaar => commerciele exploitatie.

Maar in de praktijk doen ze feitelijk niet meer dan er groene of oranje bordjes omheen zetten; territorium afbakenen. De eigenaar vindt het allemaal wel best; blijft het tenminste een beetje netjes, geen gifvaten van XTC productie of wildcrossers in zijn terreintje => gratis handhaving.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1681
Re: Obstakels tegen wildcrossers
« Reactie #21 Gepost op: 07-04-2015, 19:57 »
geen gifvaten van XTC productie => gratis handhaving.

Oneens, offroadritjes die ik voor de baas maak, worden te vaak verstoord door vaten, zakken met geurende groene planten, etc... En ja ook in de geborde bosjes  :-\
Gerrit :)

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2922
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: Obstakels tegen wildcrossers
« Reactie #23 Gepost op: 21-06-2015, 11:01 »
Ha, dubbel post, ik had 'm ook net gezien :D

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 125
Re: Obstakels tegen wildcrossers
« Reactie #24 Gepost op: 21-06-2015, 11:55 »
De familie van de kwekerij waar ik gister mijn defecte Adventure even mocht stallen (in een afgesloten schiuur ook nog) vond het prachtig dat "wij" daar met de Midsummer langs kwamen. Die paden waren er tenslotte voor.
Meer problemen hadden ze het met de 'gasten' die enkele weken daarvoor vanuit een ander deel van ons land kwamen en daar door zijn akkers met jonge aanplant crossten en over slootjes van de ene naar de andere kant 'jumpten'. Daar had hij (terecht) de politie voor ingeschakeld die ze met drie wagens/eenheden staande hadden weten te krijgen.
Ik vind dit dus ook schandalig en heb de familie hopelijk weten te overtuigen dat 'onze' ritjes dus niet zo zijn opgezet.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1681
Re: Obstakels tegen wildcrossers
« Reactie #25 Gepost op: 21-06-2015, 18:18 »
De familie van de kwekerij waar ik gister mijn defecte Adventure even mocht stallen (in een afgesloten schiuur ook nog) vond het prachtig dat "wij" daar met de Midsummer langs kwamen. Die paden waren er tenslotte voor.
Meer problemen hadden ze het met de 'gasten' die enkele weken daarvoor vanuit een ander deel van ons land kwamen en daar door zijn akkers met jonge aanplant crossten en over slootjes van de ene naar de andere kant 'jumpten'. Daar had hij (terecht) de politie voor ingeschakeld die ze met drie wagens/eenheden staande hadden weten te krijgen.
Ik vind dit dus ook schandalig en heb de familie hopelijk weten te overtuigen dat 'onze' ritjes dus niet zo zijn opgezet.

De tweede goede daad van die dag  ;)
Gerrit :)