Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Forum time out / traag  (gelezen 7879 keer)

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: Forum time out / traag
« Reactie #30 Gepost op: 03-04-2013, 11:14 »
Eigenlijk sinds ik dit topic heb geleest ervaar ik problemen...

ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1483
Re: Forum time out / traag
« Reactie #31 Gepost op: 03-04-2013, 13:39 »
thuis met win 7 en chrome bijna iedere keer op F5 moeten duwen. (XMS glasvezel)
op werk met explorer en win 7 geen probleem (UPC) niet door vertellen hoor!
If nothing goes right......

go left!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: Forum time out / traag
« Reactie #32 Gepost op: 03-04-2013, 17:37 »
Tijd voor een nieuw rondje vrijwillige bijdragen!? Combineert t liever met weer een Utrecht training, maar als het nodig is dan moet t maar.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1664
Re: Forum time out / traag
« Reactie #33 Gepost op: 06-04-2013, 14:18 »
Ik lijk niks te kunne antwoorden op PM's of te kunnen posten in threads...steeds dezelfde melding dat ik zogezegd nét een antwoord heb verzonden en het dus niet meer lukt. Blijkt nadien dat het toch is gelukt. Dit is de bewuste melding: "Je hebt dit formulier al eens verstuurd! Het zou kunnen dat je per ongeluk dubbel geklikt hebt of geprobeerd hebt om te verversen"
Nog nooit voorgehad op dit forum, maar de laatste week meteen een stuk of 6 keer. Zeer irritant.
Ik blijk niet de enige te zijn met dit probleem.
Treebird Boomverzorging
www.bomen-snoeien.be

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: Forum time out / traag
« Reactie #34 Gepost op: 06-04-2013, 14:27 »
Ik lijk niks te kunne antwoorden op PM's of te kunnen posten in threads...steeds dezelfde melding dat ik zogezegd nét een antwoord heb verzonden en het dus niet meer lukt. Blijkt nadien dat het toch is gelukt. Dit is de bewuste melding: "Je hebt dit formulier al eens verstuurd! Het zou kunnen dat je per ongeluk dubbel geklikt hebt of geprobeerd hebt om te verversen"
Nog nooit voorgehad op dit forum, maar de laatste week meteen een stuk of 6 keer. Zeer irritant.
Ik blijk niet de enige te zijn met dit probleem.

zeker niet de enige..
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: Forum time out / traag
« Reactie #35 Gepost op: 21-04-2013, 09:10 »
kreeg net deze melding en ik wist van niets:

Citaat
Je hebt dit formulier al eens verstuurd! Het zou kunnen dat je per ongeluk dubbel geklikt hebt of geprobeerd hebt om te verversen.
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Forum time out / traag
« Reactie #36 Gepost op: 07-05-2013, 15:44 »
Zo. hallo, ook maar even reageren....

Vreemd geval dit. Ik ben de laatste tijd behoorlijk afwezig geweest (van het forum dan) en heb daardoor een aantal topics gemist/ niet gelezen. Het ontbreekt mij door diverse omstandigheden gigantisch aan tij, en sommige dingen zijn belangrijker dan het forum foutloos in de lucht houden (neemt niet weg dat nu ik dit weet mij er reeds mateloos aan erger dat er fouten optreden....)

Zelf heb ik tot nu toe nog helemaal geen problemen ervaren, maar dat betekend uiteraard niet dat jullie zitten te liegen  :-*

Ik probeer even te achterhalen of er rond de topicstart iets bij de hoster is aangepast, ik kan mij er helemaal niets van herinneren. Morgen vertrek ik richting Baja (met de Volvo, dus ben wel even onderweg...) maar heb de hoster reeds op de hoogte gebracht van dit topic. Toeval wil dat ik een Rhodium support heb daar (mede fotograaf van Dutch Rally Press probeert daar de boel binnen de lijnen te houden) en die reist donderdag pas af. Dus misschien is het morgen verholpen, en anders gaan we er even over bomen tijdens de nachtelijke Baja uurjes. Zelf pak ik het volgende wek wel weer op, tussen de overige stress door.

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Re: Forum time out / traag
« Reactie #37 Gepost op: 07-05-2013, 15:53 »
Het probleem bestaat nog steeds, dus het is geen verspilde moeite  :-\


Maar er valt mee te leven hoor, dus lig er niet wakker van.

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: Forum time out / traag
« Reactie #38 Gepost op: 07-05-2013, 16:46 »
Hoi Ferd,


Bij mij (Chrome) is het een bezoeking, de laatste ruim 2 maanden. Het is steeds erger geworden. Ik gebruik wisselen 2 laptops. Ik moet elke pagina, wat ik ook aanklik, 3 tot 5 keer laden. De server geeft geen of geen correct 'antwoord' aan mijn browser.


Ook na posten of pm krijg ik doorlopend foutmeldingen en is volslagen onduidelijk wat het verdere verloop is. Wat dan wel weer zo is, dat posts en pm zeker WEL verwerkt blijken te zijn.


Anyway, veel plezier bij de Baja  ;)
Avonturier!

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Forum time out / traag
« Reactie #39 Gepost op: 07-05-2013, 17:18 »
Ik hoor het graag als er enige verbetering merkbaar is.....

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 6
Re: Forum time out / traag
« Reactie #40 Gepost op: 07-05-2013, 18:37 »
Toeval wil dat ik een Rhodium support heb daar (mede fotograaf van Dutch Rally Press probeert daar de boel binnen de lijnen te houden) en die reist donderdag pas af.


Ferd: Ik dacht dat wij Unobtainium-support hadden afgesproken? ;)


Ik zal de mensen in elk geval vragen om er naar te kijken - komt vast wat uit. Ik hou je op de hoogte.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Forum time out / traag
« Reactie #41 Gepost op: 07-05-2013, 18:45 »
Hé, reactie vanaf
    jumphost2.xlshosting.nl
Da's een tijdje geleden.... Hoe was je nieuwe autootje?? Zie hem donderdag wel, kan je er hout voor het kampvuur mee gaan halen.

Ben benieuwd wat het zou zijn, we horen het wel

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 6
Re: Forum time out / traag
« Reactie #42 Gepost op: 07-05-2013, 18:56 »
Hé, reactie vanaf
    jumphost2.xlshosting.nl
Da's een tijdje geleden.... Hoe was je nieuwe autootje?? Zie hem donderdag wel, kan je er hout voor het kampvuur mee gaan halen.

Hehe hij ruikt nog erg nieuw - houtjes ermee sprokkelen is geen slecht idee wellicht.


Ben benieuwd wat het zou zijn, we horen het wel


We hebben wel wat gevonden - veel technobabbel. Wat is handig, zit jij op irc ergens?




Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: Forum time out / traag
« Reactie #43 Gepost op: 07-05-2013, 21:14 »
Ik heb geen klachten meer!  :)


Hartstikke fijn, bedankt! 8)
Avonturier!

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 6
Re: Forum time out / traag
« Reactie #44 Gepost op: 07-05-2013, 21:20 »
Ik heb geen klachten meer!  :)




Dat is goed nieuws! Als iemand nog problemen tegenkomt, graag melden, dan kunnen we weer verderzoeken. Ik zal het topic in de gaten houden op nieuwe meldingen.