Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: GPS60Cx stuk, vage Garmin garanties?  (gelezen 2542 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: GPS60Cx stuk, vage Garmin garanties?
« Reactie #15 Gepost op: 29-01-2007, 17:58 »
in Nederland is de wet heel eenduidig eigenlijk: Garantie claim je bij de verkopende partij. Als dat een internetwinkel is, heb je daar de garantie te halen.

Als dat een nederlandse winkel is, dan zal het niet zo moeilijk zijn... als dat elders is, of die winkel al over de kop is... tja, dan wordt het lastig.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 90
Re: GPS60Cx stuk, vage Garmin garanties?
« Reactie #16 Gepost op: 14-02-2007, 12:02 »
De rechtsbijstandverzekering dekt geen aankopen die via internet zijn gedaan >:( Dus daar heb ik ook lekker veel aan.
dus ik laat het hier maar bij. Maar ik kijk wel uit in de toekomst wat ik koop via internet.

Wat betreft garantie, je hebt normaal altijd fabrieksgarantie ookal bestaat de winkel niet meer of heb je een artikel bij een internet shop gekocht. Dus je hoeft echt niet terug naar de winkel waar je het orgineel gekocht hebt.
Maar goed deze GPS was gekocht via een soort particulier zonder officiele bon en dan wordt het misschien wel een ander verhaal....was weer een ( dure) les

groet Esther
Kijk 'ns wat vaker op http://www.markoos.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: GPS60Cx stuk, vage Garmin garanties?
« Reactie #17 Gepost op: 14-02-2007, 12:57 »
De rechtsbijstandverzekering dekt geen aankopen die via internet zijn gedaan >:( Dus daar heb ik ook lekker veel aan.
dus ik laat het hier maar bij. Maar ik kijk wel uit in de toekomst wat ik koop via internet.

groet Esther

Geldt dat voor alle aankopen? Ook als je via de webshop van bijvoorbeeld Gericke een jas koopt? Dus de internet versie van een bestaande winkelketen? Eist de verzekering dat je daadwerkelijk fysiek bij een winkel iets gekocht moet hebben?
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 90
Re: GPS60Cx stuk, vage Garmin garanties?
« Reactie #18 Gepost op: 14-02-2007, 13:04 »
Geldt dat voor alle aankopen? Ook als je via de webshop van bijvoorbeeld Gericke een jas koopt? Dus de internet versie van een bestaande winkelketen? Eist de verzekering dat je daadwerkelijk fysiek bij een winkel iets gekocht moet hebben?

Onze rechtsbijstand dekt deze aankopen niet.... Ik heb ondertussen ook gehoord dat als iets wel onder de dekking valt van een rechtsbijstandverzekering ze zich er erg makkelijk van af maken en op het eerste aanbod van de tegenpartij in gaan. Dit was het geval bij een zeer grote en bekende rechtsbijstandverzekering. Wij gaan de verzekring opzeggen omdat je er meer aan betaald dan dat het blijkbaar opleverd.
Je moet maar even onder de voorwaarden kijken van je eigen verzekering kijken wat er onder de dekking valt ik weet het niet waar de grens ligt
Kijk 'ns wat vaker op http://www.markoos.nl