Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: zaterdag 12 september Hart van Brabantrit  (gelezen 1000 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
zaterdag 12 september Hart van Brabantrit
« Gepost op: 16-08-2020, 11:24 »
Je weet het maar nooit in deze tijd, maar als er geen wereldschokkende dingen gebeuren, kun je op 12 september gewoon weer aan de start staan voor een mooie zandrit door bos en veld. Doorgaande paden, worden afgewisseld met paden door groene tunnels, knippenpaden, single trackjes enz. Kortom een afwisselende rit. Indien de weersomstandigheden niet drastisch veranderen, zal de ondergrond droog zijn. Met de nodige `klapzand`paden, zoals we dat hier in Brabant noemen. Maar door de droogte, kan ik het niet spannender maken, dan dat het is. De combinatie, van veel offroad, met daarbij de fikse afstand, zal voor menig deelnemer ruim voldoende zijn om een interessante dag te hebben. De routes zijn op enkele plaatsen in te korten, zonder dat je daarbij een heel eind over het asfalt terug moet. De ritten zijn Corona proof.  Dat wil zeggen, er kan snel geschakeld worden, om gebieden die minder toegankelijk zijn, te vermijden. Omdat de provincie Antwerpen op het moment van schrijven, wat minder toegankelijk is, kun je er voor kiezen, om een route te rijden die geheel door Nederland gaat. Plaats van handeling is camping De Spaendershorst, waar je ook je tent of camper kunt neerzetten, om  's-morgens fit aan het vertrek te kunnen staan. Er zijn momenteel nog enkele Tripys te huur. Dat voor degenen, die niet over een eigen Tripy of roadbookhouder beschikken. Het aanbod huurtripys is echter beperkt.
Degenen die nog nooit genavigeerd hebben, krijgen een uitleg. De rit is inclusief pechassistentie. A.u.b. vooraf aanmelden op offroad_trips@hotmail.com  www.offroadtrips.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: zaterdag 12 september Hart van Brabantrit
« Reactie #1 Gepost op: 12-09-2020, 20:44 »
superlekker gereden!
Eerst hartelijk ontvangen door Ad en secondanten, kop koffie, huur Tripy met uitleg en toen? ....  lekker vroeg weg en rijden! voor het eerst sinds mijn heuprevisie in januari.  Rijden met een Tripy is echt heel tof als de track ook echt voor een Tripy gemaakt is, fout rijden hoeft echt niet met zo'n ding. Om 13.30 was ik alweer terug en had ik er zorgeloos 187 mooie km op zitten, ik kijk alweer uit naar de volgende rit Ad.
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 27
Re: zaterdag 12 september Hart van Brabantrit
« Reactie #2 Gepost op: 13-09-2020, 10:42 »
Gisteren was weer een mooie rit top geregeld weer ad