Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Led verlichting op de brommer...  (gelezen 22408 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Led verlichting op de brommer...
« Reactie #60 Gepost op: 23-02-2018, 21:56 »

Ik heb ze in december in mijn woonwerk motor gezet en nu zijn de leds aan de rechterkant al kapot. De linkerkant knippert en zal er dus binnenkort ook wel mee ophouden. Tijd om de 2e van de set erin te zetten. Heb de verkoper een bericht gestuurd dus ben benieuwd. Ben dus niet erg onder de indruk van de kwaliteit, hoeveelheid licht is wel netjes.


Balen! die van mij doet het nog prima gelukkig en erg bij met de bak licht die ze geven.
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4351
Re: Led verlichting op de brommer...
« Reactie #61 Gepost op: 25-02-2018, 13:55 »
Mooie reactie van de verkoper: deze set is voor in autos we bevelen gebruik voor motor niet aan. Je krijgt €5 korting op een nieuwe set. Nee dank je
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: Led verlichting op de brommer...
« Reactie #62 Gepost op: 25-02-2018, 13:57 »
Mooie reactie van de verkoper: deze set is voor in autos we bevelen gebruik voor motor niet aan. Je krijgt €5 korting op een nieuwe set. Nee dank je

staat dat dan specifiek beschreven??

zou ik ze dan weer op aanschrijven..
en mooie beoordeling geven..
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4351
Re: Led verlichting op de brommer...
« Reactie #63 Gepost op: 27-02-2018, 11:21 »
Staat Car LED Headlight dus tja. Stop binnenkort de 2e erin en ik zie wel, anders was het een goede test met slecht resultaat.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 229
Re: Led verlichting op de brommer...
« Reactie #64 Gepost op: 27-02-2018, 19:45 »
Ik heb dus de verbeterde versie ervan, daar zit dus een fannetje voorop, die blijft wel heel, zelf in het koplampje van de TTR, misschien heeft het veel grotere volume van de gemiddelde autokoplamp er mee te maken dat de fanloze versie daar wel overleeft?


https://www.aliexpress.com/item/Car-H4-led-Headlights-hi-lo-25W-2800LM-Auto-Lamp-LED-Light-Bulb-12V-Light-Source/32668566532.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.iOIHag
SRTTRXXXBETA

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4351
Re: Led verlichting op de brommer...
« Reactie #65 Gepost op: 28-02-2018, 07:46 »
Je bedoelt de verbeterde versie van deze he? (niet handig van mij om 2 lampen na elkaar te bespreken). Want die andere lamp heeft metaalvlechten als koeling wat juist beter lijkt dan een fan.
None of us is as strong as all of us.