Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Trans Euro Trail  (gelezen 27020 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 205
Re: Trans Euro Trail
« Reactie #45 Gepost op: 16-01-2018, 10:54 »
TET Portugal gepland voor eind februari/begin maart; zal zeker in het noorden nog best fris en nat zijn...  :) :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Trans Euro Trail
« Reactie #46 Gepost op: 16-01-2018, 12:58 »
Ga half maart naar Portugal en vertrek uit Porto.
Wil daar ook de TET oppikken.
Motor gehuurd samen met m.n vrouw.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 41
Re: Trans Euro Trail
« Reactie #47 Gepost op: 17-01-2018, 12:52 »
Beide richtingen: is er sowieso niet een dominante rijrichting? Klappen we anders niet op elkaar?
Het blijft openbaar toegankelijk, dus je kan er zoizo niet voor zorgen dat iedereen een kant op rijdt. Denk ook aan wandelaars/mtbers

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk


Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
Re: Trans Euro Trail
« Reactie #48 Gepost op: 07-05-2018, 13:26 »
Ik ga hem aankomend weekend met een maat in België rijden. Ben benieuwd!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 209
Re: Trans Euro Trail
« Reactie #49 Gepost op: 07-05-2018, 14:07 »
Fantastisch initiatief, al flink wat stukken van TET-NL gereden. Merk inmiddels wel dat mensen in de gaten hebben dat het een route is maar met 30km/pu langs stukjes met huis en een groet werkt goed ;)


@ Ard, heb een (route)aanvulling voor het deel bij Milsbeek, +/- 1 tot 2km offroad. Waar kan de info heen?


Info al gevonden, staat aan begin van dit draadje - ik stuur je een mail





Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Trans Euro Trail
« Reactie #50 Gepost op: 11-05-2018, 23:03 »
Gisteren en vandaag bijna gehele route gereden, tot Emmen. Super! Bedankt voor alle werk...
Met een zware allroad (plus tentje en minimale spullen) en wat techniek alles prima te rijden, nu ligt alles er droog bij. Wil het nog wel een keer proberen in de zeer natte toestand .

Impressie:



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Trans Euro Trail
« Reactie #51 Gepost op: 11-05-2018, 23:36 »
maar goed dat het zo breed is, kun je nog een beetje zwabberen in het zand  ;D




Mooi werk!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 446
Re: Trans Euro Trail
« Reactie #52 Gepost op: 11-05-2018, 23:55 »
Fijn dat het bevalt !
Ben bezig met een nieuw gedeelte ten zuiden van Groesbeek.  ;)

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 7
Trans Euro Trail
« Reactie #53 Gepost op: 12-05-2018, 21:58 »
Gisteren en vandaag bijna gehele route gereden, tot Emmen. Super! Bedankt voor alle werk...
Met een zware allroad (plus tentje en minimale spullen) en wat techniek alles prima te rijden, nu ligt alles er droog bij. Wil het nog wel een keer proberen in de zeer natte toestand .

Impressie:



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Cool!
Maar is dat die “zandbak” nabij Eersel? Ik hoorde dat deze nu verboden terrein is motorvoertuigen? Of toch niet?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Re: Trans Euro Trail
« Reactie #54 Gepost op: 12-05-2018, 22:30 »
Maar is dat die “zandbak” nabij Eersel? Ik hoorde dat deze nu verboden terrein is motorvoertuigen.

Dit is meer oostelijk, ten westen van Gastel. Ik heb geen borden gezien dat je dat niet mag rijden. Er is een 4x4 me voorgeweest die dag te zien aan de sporen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Re: Trans Euro Trail
« Reactie #55 Gepost op: 12-05-2018, 22:32 »


Nog eentje dan


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline member

  • *****
  • Berichten: 446
Re: Trans Euro Trail
« Reactie #56 Gepost op: 13-05-2018, 07:26 »
Cool!
Maar is dat die “zandbak” nabij Eersel? Ik hoorde dat deze nu verboden terrein is motorvoertuigen? Of toch niet?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Ik ben er een week geleden zelf geweest en de (meeste) nieuwe bordjes waren weer weg.

Dus is het weer toegankelijk.   :)

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2922
Re: Trans Euro Trail
« Reactie #57 Gepost op: 13-05-2018, 10:11 »
Ik ben er een week geleden zelf geweest en de (meeste) nieuwe bordjes waren weer weg.

Dus is het weer toegankelijk.   :)

Dat is voor het eerst dat ik zoiets hoor.... ::)
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
Re: Trans Euro Trail
« Reactie #58 Gepost op: 13-05-2018, 10:59 »
Foto's hou ik ook van, zoeken doen we allemaal graag, dat is dus ook ZOEKEN voor letterlijk iedereen dus ook NIET motorrijders.
Dus ik zou denken dat als je wil dat je TET een lang leven beschoren is doe het dan niet zo, is gewoon KOREN OP DE MOLEN.
Balletje gaat supersnel rollen.
Betaalden hebben er hier geen prio aan.
Niet betaalden zijn er hordes die dit de grond in proberen te snoeien. Allemaal lid van.
Geld ook wel een beetje met namen van dorpen of gebieden die zoek graag zijn.
Ik hoop dat de boodschap duidelijk is, je kan er uiteraard mee doen wat je wil.
Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Re: Trans Euro Trail
« Reactie #59 Gepost op: 13-05-2018, 11:32 »
Dus ik zou denken dat als je wil dat je TET een lang leven beschoren is doe het dan niet zo, is gewoon KOREN OP DE MOLEN.

Beetje warrig verhaal maar ik snap wel wat je bedoeld. Zoals Ard ook al verteld aan het begin van deze post, het gaat erom dat we rekening houden met de overige gebruikers van het terrein. Zoals je avatar aangeeft een knetterende tweetakt helpt daar niet altijd aan mee . Ik heb een aantal mensen gesproken op de route, met paarden of op de zeer smalle tracks waar je gewoon even moet stoppen om de wandelaars te laten passeren. Ik had commentaar verwacht maar echt van niemand gekregen, zonnebril af, maak een kort praatje en vertel wat je doet. Alleen maar positieve gesprekken, had ik zelf niet meteen verwacht. Gas inhouden op zandpad voor het stuiven met fietsers en je krijgt in de helft van de gevallen een duim omhoog, kleine dingetjes dus.
Ik denk dus dat het wel kan, maar alleen als iedereen zich gedraagt. Dat is een taak voor ons allemaal, spreek elkaar er op aan. Anders is de kans aanwezig dat het idd snel op houdt. Om alle lol voor jezelf te houden, tsja...
Binnenkort ga ik de route rijden in Kroatië en Bosnië, kijken hoe het sentiment daar is .




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk