Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ARM Circuitdag zaterdagochtend 27 mei bij McNop NU INSCHRIJVEN IN DIT TOPIC!!  (gelezen 11327 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 718
De interesse peiling geeft aan dat jullie er weer zin in hebben! Dus dat is mooi want mijn dochter en ik staan ook weer te trappelen om de enige echte ARM circuitdag te organiseren! De lokatie is wederom de perfect onderhouden baan van MC Nop in de Noord Oost Polder. De datum is:

Zaterdagochtend 27 mei tussen 09:00 en 12:45 uur

De meesten weten het nu wel, en het gaat meestal heel goed maar voor de newbies toch nog even een herhaling...

Deze dag is uitdrukkelijk bestemd voor berijders van All Road-, Off Road/Enduro motor en beginnende crossers die eens aan een crossbaan willen "ruiken". Als je heel hard in de rondte kan dan ben je natuurlijk welkom alleen vragen we wel om je snelheid aan te passen en niet te dicht bij de andere rijders te komen.  Minder ervaren rijders die wellicht langzamer of iets andere lijnen rijden kunnen dan schrikken met alle gevolgen van dien.

Als je echt hard wil trainen dan kan dat om 13:00 na onze ochtend, je moet je dan wel even op de dag melden bij de club zelf (en dus niet in dit topic) en in het bezit zijn van een KNMV basis sport of offroad licentie en de normale entree betalen.

Het crosscircuit van MC NOP ligt aan de Ruttenseweg in Rutten (omgeving Emmeloord). Informatie over de baan en routebeschrijvingen kan je vinden op http://www.mcnop.nl/

https://maps.google.nl/maps/ms?msid=203923141443665434642.000482567c8b1fb49dd91&msa=0&ll=52.807717,5.746772&spn=0.0093,0.022724

De baan in Rutten is bij uitstek geschikt voor beginnende rijders en zware allroads maar ook de snellere onder ons kunnen zich uitleven op de mooie springbulten.

Deelname aan de circuitdag is € 10,- per persoon.

Aanmelden kan door te reageren op dit draadje, je krijgt dan van mij een PM met bank gegevens waarop je de bijdrage van 10 euro dient te betalen onder vermelding van je nickname. Inschrijving gaat op volgorde binnenkomst inschrijfgeld!

Door deel te nemen aan deze dag, ga je akkoord met de volgende voorwaarden;

* Deelnemer stelt de organisatie of overige deelnemers (waaronder de MC NOP en Allroadmaniacs)op geen enkele wijze aansprakelijk voor mogelijke gevolgen (direct of indirect) als gevolg van deelname aan deze dag.
* Deelnemer rijdt geheel voor eigen rekening en risico.
* Deelnemer volgt aanwijzingen van de organisatie stipt op.
* Deelnemer is ook verantwoordelijk voor anderen die op motorfiets van deelnemer rijden.
* De motorfiets van deelnemer wordt uitsluitend tot het circuit en omliggende terreinen toegelaten na opgave in dit topic.
* Deelnemer is zich bewust dat het dragen van een valhelm en overige beschermende kleding noodzakelijk is.
* Deelnemer rijdt voorzichtig, neemt geen onnodige risico's en begeeft zich niet buiten het circuit of omliggende paden.
* Deelnemer rijdt in de paddock en op het parkeerterrein uitsluitend stapvoets.
* Deelnemer houdt op het circuit rekening met de andere, met name onervaren en langzamere deelnemers.
* Deelnemer is op de hoogte van het feit dat off-road rijden verhoogde risico's met zich meebrengt, men op het circuit diepe sporen en kuilen tegen kan komen en het op sommige plaatsen erg glad kan zijn.

Opgave in dit topic is een verklaring dat je het met bovenstaande punten eens bent.

Veelgestelde vragen:

* Is er een reservedatum? --> Nee, die is er niet. Mochten de weersomstandigheden het niet toelaten om te rijden, dan zal er een alternatieve datum gepland worden. Kun je dan niet, dan zal het inschrijfgeld teruggestort worden

* Heb ik een KNMV licentie nodig? --> Nee, in dit geval niet nodig maar altijd aan te bevelen!
We hebben met de KNMV en MCNop afgesproken dat dit een zogenaamde "opstapdag" is en dan is de licentie geregeld via de KNMV/McNop. Als je geen licentie hebt dan moet je dat wel even aangeven. Je NAW gegevens moeten vanwege verzekerings redenen bekend zijn bij de KNMV. Daarvoor zal er een intekenlijst liggen in de kantine.

Daarnaast moet er bij enkele spring bulten gevlagd worden, ik ga er van uit dat de deelnemers elkaar gedurende de dag op de vlagposten afwisselen (net als vorige keren!).

Introducees of kinderen natuurlijk geen probleem, liever geen hardcore crossers..!

Let op! Kinderen kunnen eventueel ook rijden en die hebben, tenzij ze een KNMV licentie hebben, natuurlijk geen motor verzekering. Deelname is dus op eigen risico!

Deelnemerslijst (bijgewerkt op 26-5-2017)

Nr.                         Nickname                                                                 Betaald
1,2                        Wortel en Lianne                                                     Yep
3                           Popnagel                                                                 Yep
4,5,6,7,8                  lecram006 met Bram, Gosse, Andre en redmer     Yep
9,10                        Matigra en Tino                                                      Yep
11                         Jan F.                                                                       Yep (afgezegd wordt teruggestort)
12                         rubberbutt
13                         PeterWR
14                         JohnTTR                                                                  Yep
15,16                    Noppy en "vriendje"                                               Yep (1x)
17,18,19,20          Husabergdaan en Daniel, Max en ?                        Yep (2x)
21                         WJ                                                                          Yep
22                         pietje74
23                         Dirk-Jan                                                                   Yep                                                           
24                         henk@KLX                                                              Yep
25,26                   Wesley en Bob                                                       Yep
27                         Georgio                                                                  Yep
28, 29                   Michael en introducee                                            Yep
30, 31                   mmrizio en Arthur
32, 33                   Petervtr en Sape   
34, 35                   Paul en Tikka                                                          Yep (1x)
36                         magirus deutz                                                        Yep
37                         Offroad Rules !!                                                      Yep                                                 
38,39,40,41          Jeroenvd en clubje
42                         propje
43, 44                   Marc en HarryB   

Degene die nog niet betaald hebben kunnen morgen op de baan betalen!                       

Offline member

  • *****
  • Berichten: 723
Mooi, ben er dan graag bij, geen licentie.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 90
hallo Wortel...ik wil me zelf graag opgeven incl 3 vrienden bram,gosse,en Andre.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 72
Tino en ik doen ook mee  :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 352
Ja, dit jaar er graag weer bij.

Groet, Jan

Geen licentie
Ik ga maar fietsen...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Ja, zet mij ook maar op de lijst.
DR650SE-

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 31
Ik ben er ook graag bij!

Offline member

  • KTM LC8/690 Enduro-Rally/450excSD
  • *****
  • Berichten: 1152
Ik en Thomas ook graag. Is een goede training voordat we in Oirschot de wedstrijd moeten rijden!
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!

Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
Goedendag Wortel,

ik doe ook graag mee, ik heb geen knmv licentie.

Groet, Wouter

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 19
Ja, ik doe graag mee. Heb een knmv-licentie.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Ik doe graag weer mee, neem vriendje met KTM EXC250 mee. Beiden geen licentie.

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 5
Hee hallo!
Via t vorige draadje al aangemeld maar hierbij nogmaals.
Daniel, max en een eventueel derde deelnemer voor ons!

Vast dank voor de energie die je erin steekt, tot dan!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 219
Yes! Ik doe ook mee. Leuk.

Moet mn licentie nog verlengen, maar dat is rond die tijd wel geregeld vermoed ik zo.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 487
Schijf mij ook maar op

Denk dat Tikka ook mee gaat

Paul

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 90
Hallo wortel... zou ik nog iemand kunnen opgeven.. ?
Onder de naam redmer. Ik zelf sta op plaat 4,5,6,7.

Post Merge: 19-04-2017, 21:14
Waarom zetten veel mensen er neer wel of geen licentie?
Licentie is toch niet nodig?