Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Red Bull XXXX fighters  (gelezen 2292 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Red Bull XXXX fighters
« Gepost op: 20-07-2005, 00:16 »
Aanstaande donderdag is in Madrid het Motocross Freestyle International 2005, live webcast 21 Juli 22:30CET

http://www.redbullxfighters.com


Oook a Pastrana portait! onder de gallery!  :D :D :D :D :D





Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Red Bull XXXX fighters
« Reactie #1 Gepost op: 20-07-2005, 09:55 »
Nog even oefenen denk ik.  :(

Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Red Bull XXXX fighters
« Reactie #2 Gepost op: 20-07-2005, 10:37 »
Dit event wordt trouwens ook live uitgezonden op Eurosport.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: Red Bull XXXX fighters
« Reactie #3 Gepost op: 21-07-2005, 14:43 »
Dit event wordt trouwens ook live uitgezonden op Eurosport.

Kijk, dat zit nog veel prettiger.... Op de bank, biertje erbij... etcetc  :D geweldig, ik ben benieuwd!
Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Red Bull XXXX fighters
« Reactie #4 Gepost op: 21-07-2005, 15:11 »
Grote scherm maar ff pakken dan?  ;)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: Red Bull XXXX fighters
« Reactie #5 Gepost op: 22-07-2005, 08:15 »
Op Eurosport heb ik alleen maar tour de france highlights gezien, heb ik dan de 'verkeerde' Eurosport of zo.... ?

Verder alleen maar  8)  ::)
Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Red Bull XXXX fighters
« Reactie #6 Gepost op: 22-07-2005, 08:17 »
Je had een uurtje later moeten kijken, ze leven op eurosport een uur vroeger dan bij ons ::) Waren wel leuke beelden, gaat mij alleen snel vervelen. Een beetje gasgeven springen, en dan heel hard in de ankers. 'T is maar wat je sport vindt :-X, maar kennelijk verdienen ze er best aan :-\

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Red Bull XXXX fighters
« Reactie #7 Gepost op: 22-07-2005, 08:56 »
Het begon om 22:55 ipv 22:30. Onvoorzien want de EPG gaf wel 22:30 aan.

Gelukkig was ik live aanwezig (voor de TV) ipv het op te nemen.

Rwin

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Red Bull XXXX fighters
« Reactie #8 Gepost op: 22-07-2005, 09:45 »
't zag er wel 'gruwelijk' uit, om maar even de termen van de commentator te gebruiken. Erg stoer, maar na een half uur toch wel heel veel van hetzelfde...Doe mij maar een Ertzberg videootje   ;)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Red Bull XXXX fighters
« Reactie #9 Gepost op: 22-07-2005, 10:30 »
't zag er wel 'gruwelijk' uit, om maar even de termen van de commentator te gebruiken. Erg stoer, maar na een half uur toch wel heel veel van hetzelfde...Doe mij maar een Ertzberg videootje   ;)

Dat zijn hele wijze woorden. Of indoor supermotard, of trial in Bercy Stadium. Sprongen waren wel spectaculair, maar dat commentaar. In dat half Amerikaanse accentje. Wèègh. "Deze rijder heeft als bijnaam Twitch, en heeej, we zien hier dat hij een soort van tic heeft met zijn hoofd. Heeft hij vast aan het motorcrossen overgehouden."

Ja Hallo, waarom denk je dat zijn bijnaam Twitch is??  ::)  :'(

En ze dragen vrijwel geen bescherrming omdat ze anders niet hun best doen om de sprong af te maken.... tuurlijk. Denk eerder dat die bescherming "gruwelijk" in de weg zit.

Ik ga maar weer naar RTL Dakar 2005 kijken....

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Red Bull XXXX fighters
« Reactie #10 Gepost op: 22-07-2005, 11:01 »
Dat zijn hele wijze woorden. Of indoor supermotard, of trial in Bercy Stadium. Sprongen waren wel spectaculair, maar dat commentaar. In dat half Amerikaanse accentje. Wèègh. "Deze rijder heeft als bijnaam Twitch, en heeej, we zien hier dat hij een soort van tic heeft met zijn hoofd. Heeft hij vast aan het motorcrossen overgehouden."

Ja Hallo, waarom denk je dat zijn bijnaam Twitch is??  ::)  :'(

En ze dragen vrijwel geen bescherrming omdat ze anders niet hun best doen om de sprong af te maken.... tuurlijk. Denk eerder dat die bescherming "gruwelijk" in de weg zit.

Ik ga maar weer naar RTL Dakar 2005 kijken....

Ok, met jou kan ik praten! Ik dacht dat ik de enige was die dacht dat 'Twitch' nooit zijn voornaam kon zijn. Je zal wel in de 'scene' moeten zitten om die taal van de commentator te waarderen. Enne dat ze geen bescherming dragen is volgens mij alleen maar omdat de anderen dan vinden eigenlijk maar een klein pikkie hebt (=mietje bent): is dus gewoon 'not-done', gelul dat dat te maken heeft met 'anders ga je er vanuit dat je valt'. Over pikkies gesproken: elke keer als er een vrouw in beeld kwam zat hij zelf te soppen op zijn stoel: sextekort of wat? Zal wel lekker zooitje zijn gewordn in die commentatorbox...

Zo, dat lucht op   :-X
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Red Bull XXXX fighters
« Reactie #11 Gepost op: 22-07-2005, 13:18 »
Ik heb ook een sextekort, maar toch begin ik niet meteen te kwijlen als ik zomaar een vrouw zie (want dat was het, echt elke vrouw die in beeld kwam ging volgens die commentator maar wat graag mee naar de kleedkamer want die crossers, ja dat waren me toch beesten), laat staan wanneer ik professioneel met mijn werk bezig ben.

Eikel die gozer.  >:(

Oja, en de lokale gay-scene was ook aanwezig wist hij nog te vermelden. Lekker belangrijk... Stelletje gasten dat lol liep te maken. Ik snap nu nog niet wat er nou bedoeld werd.  ::) ???

Denk aan je hart Max, denk aan je hart.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Red Bull XXXX fighters
« Reactie #12 Gepost op: 03-08-2005, 09:12 »
Vrijdag as om 19.00 bij Veronova de Red Bull XXXX fighters. :)

Werd gisteren reclame voor gemaakt.

Ga lekker kijken.
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Red Bull XXXX fighters
« Reactie #13 Gepost op: 04-08-2005, 20:54 »
Op dit moment is de herhaling op eurosport. Kom er ook net achter. Zit er wel strak uit al die stunts maar zou het zelf niet durfen, wat komen ze ver en hoog.