Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: R1100 GS Revamp Touratech R1200 GS  (gelezen 282 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 594
R1100 GS Revamp Touratech R1200 GS
« Gepost op: 16-09-2023, 07:21 »
Rijden met een motor met de looks van een R1200GS maar met het karakter en de beleving van de R1100GS. Dat kan met deze motor.
De motor is heel compleet en voorzien van:
Revamp kit
Dubbele Xenon aan voorzijde
Achterlichten LED
Knipperlichten LED
Touratech hardparts ( triangel, achterbrug, cilinders en remschijf
WP voor en achter vering. Achter is instelbaar (zie foto). Erg gemakkelijk als je met bagage en/of passagier gaat rijden. Zo hou je de optimale balans.
Extra dashboard voor geïntegreerde Zumo.
Nieuwe uitlaat met Carbon demper. Geen herriepijp maar lager geluid.
Alle boutjes die zijn gebruikt voor de kit zijn van RVS.
Extra scherm (nieuw).
En nog meer. Veel reserve onderdelen die na de ombouw zijn overgebleven.
De display is helaas niet meer goed. (Bekend issue bij dit type) Hierdoor is de snelheid en kilometerstand niet meer te lezen. Ik reed altijd met navigatie voor deze informatie.
De kilometerstand is ongeveer 62000. Bij 59000 is de kit geplaatst maar daarna heb ik er helaas bijna niet meer mee gereden. En dat is zo jammer van deze prachtige motor.

https://link.marktplaats.nl/m2022804171?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: R1100 GS Revamp Touratech R1200 GS
« Reactie #1 Gepost op: 23-09-2023, 18:34 »
en je verkoopt 'm omdat je een K100rs wilt?
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 594
Re: R1100 GS Revamp Touratech R1200 GS
« Reactie #2 Gepost op: 24-09-2023, 22:11 »
Nee, ben er er nog niet uit wat ik wil. Zit te kijken naar onder andere een Yamaha FJR1300, KTM Superduke 990 of SMT. Het kan nog alle kanten op gaan. Heb ook nog een andere R1100GS. Die gaat ook ik de verkoop denk ik. Dat is een standaard GS zonder Revamp kit.
Heb inmiddels een Beta 480 enduro. Voor zoek ik een motor van 1000cc of meer. Hou van koppel en wil geen racer. Pas daar niet op en ik kan het potentieel toch niet benutten.