Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 800GS  (gelezen 4312 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 399
Re: 800GS
« Reactie #15 Gepost op: 14-04-2008, 09:17 »

Voorlopig blijf ik bij mijn nieuwste stelling: Ik koop pas een injectiefiets, als ik toegang heb tot de mapping  :D :D
Samen een TuneBoy kopen?  ;)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: 800GS
« Reactie #16 Gepost op: 14-04-2008, 09:19 »
Samen een TuneBoy kopen?  ;)

Psies: lekker electronisch knutselen  :D
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 768
Re: 800GS
« Reactie #17 Gepost op: 15-04-2008, 15:01 »
Oh ja, ik heb bijna de hele middag met de 800 (die op noppen) in op het strand gespeeld 8) das pas leuk met die gasreactie, dan doet hij precies wat je wilt!!! :D

Is dit Oossie dan?


Of dit (geen letsel)  ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
Re: 800GS
« Reactie #18 Gepost op: 15-04-2008, 17:18 »
Die onderste foto is Oossie, herkende 'm meteen! :P

 :D :D Ik heb al een paar dagen lopen denken: wie is dat ook al weer van de GS-club, die zaterdagochtend voor me reed?? ::) ::) Af en toe een gaatje laten vallen om zelf wat uit te proberen, maar die wheelie heb ik je maar niet nagedaan, Ferd.

Als GS-er (650 en 1200) vond ik het blok helemaal goed, de zit redelijk maar het zadel is k*t.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: 800GS
« Reactie #19 Gepost op: 15-04-2008, 17:32 »
geen van beide ben ik :D dit keer niet ;D :-X

en met de 650X kan ik niet overweg gewoon K vering heeft dat ding.
Met de 800GS lukt eea beter 8)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: 800GS
« Reactie #20 Gepost op: 15-04-2008, 17:36 »
Die onderste foto is Oossie, herkende 'm meteen! :P

 :D :D Ik heb al een paar dagen lopen denken: wie is dat ook al weer van de GS-club, die zaterdagochtend voor me reed?? ::) ::) Af en toe een gaatje laten vallen om zelf wat uit te proberen, maar die wheelie heb ik je maar niet nagedaan, Ferd.
.

Geen GS-club, zal ik niet bij mogen....... Rij een Honda, die hebben zo'n blok al een tijdje  :-X

En die Wheelie, ach tja, je probeert een motortje uit, of niet :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 399
Re: 800GS
« Reactie #21 Gepost op: 15-04-2008, 17:39 »
en met de 650X kan ik niet overweg gewoon K vering heeft dat ding.
Elk nadeel is een kans.  ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
Re: 800GS
« Reactie #22 Gepost op: 15-04-2008, 18:17 »
Een kans om wéér in de bomen te eindigen ja.  :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: 800GS
« Reactie #23 Gepost op: 15-04-2008, 18:27 »

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: 800GS
« Reactie #24 Gepost op: 15-04-2008, 18:29 »
Een kans om wéér in de bomen te eindigen ja.  :-X

jij snapt het Hamster,

vond het erg veel geld om de X rally geschikt te maken, en die vering blijf erbij die is echt ruk

Offline member

  • *****
  • Berichten: 392
Re: 800GS
« Reactie #25 Gepost op: 15-04-2008, 20:14 »
Wat hebben mensen toch met de vering van de X  :-X 2 dagen Hechlingen heb ik er geen problemen mee gehad, ok, daar weinig op tempo gereden...

Knipper systeem van BMW is even wennen, maar ik vind het een heerlijk systeem... even wennen dat je idd geen gas geeft met rechts af  ::)

Wordt zo te lezen een keer tijd dat ik een F800 ga proefrijden.
Nog steeds een allroad liefhebber... I'll be back...

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: 800GS
« Reactie #26 Gepost op: 16-04-2008, 10:26 »
en die vering blijf erbij die is echt ruk

Vind jij.

De helft is wennen (ja heus het went), de andere helft is netjes afstellen en eventueel andere binnenveertjes.

Nog steeds 100x beter dan eender welke F650 Dakar of R1100GS.  :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: 800GS
« Reactie #27 Gepost op: 16-04-2008, 10:53 »
wennen aan vering  :confused: sorry maar dat is echt een onzin uitspraak

de vering moet zo zijn dat je niet hoef te wennen :P enkel dat je kleine aanpassingen moet doen om op je persoon de settings te zetten. Een schokbreker welke karakteristiek onder het rijden negatief (komt mn knippenpad ervaring naar voren) verandert is wat mij betreft geen schokbreker.

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: 800GS
« Reactie #28 Gepost op: 16-04-2008, 11:06 »
Ja wennen. Dat het anders veert en dempt als een olieding is vanaf de eerste meter duidelijk. En de een vind dat prettig en de ander niet. Bovendien is het instellen van de luchtdruk veel gevoeliger dan de veerspanning van een WP element. En nu je het over knippen hebt, als je met het gas dicht over een knip heengaat gooit hij inderdaad zijn komt omhoog. Een fout wordt direkt afgestraft zeg maar.

maar goed, ik ben maar een amateur he?

(ps dat jij het niks vind is wel duidelijk, maar wie ben jij om te stellen dat het "echt ruk" is? Hoe langer je met die G650 rijdt, hoe meer je iets aan de voorvork wilt doen, en niet aan de achterkant vreemd genoeg)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: 800GS
« Reactie #29 Gepost op: 16-04-2008, 11:12 »
ps dat jij het niks vind is wel duidelijk, maar wie ben jij om te stellen dat het "echt ruk" is?

 :o :-X