Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: XT 600 1999 - verkocht  (gelezen 1273 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 45
XT 600 1999 - verkocht
« Gepost op: 11-01-2011, 09:55 »
Afgelopen juni heb ik deze yamaha XT gekocht om off the road mee te gaan rijden en helaas heb ik mij heel erg vergist is het verschil tussen een XT en een echte Enduro. De XT rijdt perfect en een dagje als de allroad dag bij Arjan Brouwer ging perfect.  Voor het echte werk komt de motor toch tekort.
Toen ik de motor in juni kocht had hij alleen nog maar kilometers op de straat gezien. Ik heb er zelf 1 allroad dag en 4 rondjes in de buurt door de blubber mee gereden (en voor al het andere werk heb ik steeds de enduro van mijn broertje gepakt die het ook nu wel eens zat is :P )
Kilometer stand is nu een kleine 24.000 en er wordt nog steeds mee gereden (alleen niet met de pekel). Banden waren net nieuw (Dunlop trailmax, echt topbandjes!), olie was ververst voor aankoop en kettingen en tandwielen zijn ook nog goed.
Er zit alleen een deukje in de tank wat niet echt op valt (zie rechterkant, rechtsboven in de X) en wat lichte gebruikssporen




 
Vraagprijs: 2150,-
Inruil met bijbetaling bespreekbaar. Ik zoek een echte enduro met elektrische start. Bij voorkeur een KTM450/525 vanaf 2004. Optische schade is geen probleem.
 
mailen naar:
stefan punt brouwer AT tele2 punt nl of 06- 2 negen twee 8 1736 of via het forum natuurlijk
 
Motor staat in Hoorn (N-H)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 359
Re: XT 600 1999
« Reactie #1 Gepost op: 13-01-2011, 21:13 »
Ik heb zelf ook een XT 1999 exact dezelfde. Was dit jaar samen met mijn vrouw (ook XT) bij Arjan Brouwers.
 
Mijn XT was gekocht 4 jaar geleden voor eur 1900. Vind hem daarom nogal aan de prijs.
 
Mijn zoon heeft misschien interesse.
Member of CMA-NL

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 45
Re: XT 600 1999
« Reactie #2 Gepost op: 13-01-2011, 22:23 »
Ik heb zelf ook een XT 1999 exact dezelfde. Was dit jaar samen met mijn vrouw (ook XT) bij Arjan Brouwers.
 
Mijn XT was gekocht 4 jaar geleden voor eur 1900. Vind hem daarom nogal aan de prijs.
 
Mijn zoon heeft misschien interesse.

Bij het huidige aanbod op MP zitten hoofdzakelijk duurdere motoren (sommige idd bij dealers) dus op basis daarvan denk ik dat het wel een redelijke openingsprijs is, ik heb er 6 maanden geleden 2500 voor betaald.
 
Maar je mag altijd een bod uitbrengen. Verdere discussies over de prijs worden niet echt op prijs gesteld, prive berichten mag natuurlijk wel altijd ;)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 45
Re: XT 600 1999
« Reactie #3 Gepost op: 06-02-2011, 19:09 »
Motor is verkocht  8)