Nu geen turbulentie meer? Heb ik ook geen last van .
Heb jij wel eens naar het verschil tussen de voorste en achterste cilinder gekeken qua afstellling, of maar eentje gemeten? Bij de airbox snap ik dat je door de stromingsdynamiek een verschil kan krijgen tussen de 2, maar is dat met een open filer ook zo? Ik ga binnenkort deze proberen.
Veel minder... maar je zit op een 950 gewoon relatief hoog t.o.v je scherm waardoor je net wel of net niet in de turbulentie komt.
Als ik heel iets voorover ga hangen voel ik helemaal niets, en gewoon rechtop is het wel acceptabel. (met 140 of iets)
Met een afgezaagd standaard schermpje wat overal aangeraden wordt, werd ik helemaal gek! Was als een soort perslucht machinegeweer op je bakkes!
Ik heb alleen de voorste cylinder gemeten tot nu toe, maar ik zat te denken om de achterste ook maar eens te gaan meten binnenkort.
Soms doet ie wel eens *PUH* wanneer ik rustig door een dorpie rij, en volgens mij komt dat door de stationair afstelling vd achterste.
Geloof wel dat bij V-twins er altijd een verschil is tussen cylinders, gewoon omdat de achterste heter wordt of door de ontstekingsvolgorde of allebei ofzoiets.