Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: KTM on Tour  (gelezen 1173 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3425
KTM on Tour
« Gepost op: 19-02-2009, 15:30 »
van oliepeil geleend (www.oliepeil.nl) / Helaas alles zonder noppen



  KTM On Tour, allle modellen zelf rijden Dit jaar organiseert KTM Nederland in de maanden april, mei en juni de grootste KTM-roadshow tot nu toe, een spektakel waarbij het volledige KTM-programma 2009 zal worden gepresenteerd. Hoogtepunt van deze KTM ON TOUR zal worden gevormd door de presentatie van de nieuwe RC8 R, 990 Supermoto R, 990 Adventure R en de 990 SM T modellen. Tijdens de tour zal de klant zelf kunnen kennis maken met en rijden op deze nieuwe modellen. Iedere zaterdag tijdens de KTM ON TOUR zal bij een KTM-dealer een grote show worden georganiseerd.

Voor de KTM Tour zet KTM Nederland maar liefst twaalf nieuwe modellen in die tijdens de Tour hun opwachting bij iedere KTM-dealer zullen maken. “Niet alleen om bekeken te worden, maar ook om er op te rijden,” aldus Edgar Kleinbergen, directeur van KTM Nederland. “Wij willen ons programma dicht bij het publiek brengen, ook met de mogelijkheid ermee te rijden. Daarom hebben wij ervoor gekozen om de nationale KTM ON TOUR 2009 te organiseren en daarbij door het hele land te trekken.”
Centraal tijdens de tour presenteert KTM, de pionier in de supermoto-wereld, de KTM 990 Supermoto Travel. Met deze motorfiets introduceert KTM een tourmotor met de sportieve elementen van een supermoto. Mede deze motorfiets maakt dat KTM als merk een breed draagvlak krijgt binnen de motorwereld, van motorcross, enduro, supersport en tour. Tel daarbij de spectaculaire sportauto X-Bow en KTM bewijst zich als een zeer compleet premium merk. De collectie PowerWear en PowerParts is vermaard onder de KTM-rijders. Geen ander merk heeft zo’n uitgebreide collectie kleding en speciale onderdelen in eigen huis.
KTM ON TOUR wordt bij de KTM-street dealer volledig georganiseerd door de importeur uit Malden. “Dat vergt een grote inspanning en inzet door onze organisatie, waardoor wij de deelname aan de Motorbeurs Utrecht anders opzetten dan voorgaande jaren. Geen spectaculaire stand van de importeur. Maar de nieuwste modellen zijn gelukkig wel te zien bij onze Dealers. Er zijn maar liefst 5 van onze Dealers aanwezig op de Motorbeurs. Daarbij zullen wij middels Bluetooth-communicatie de mensen van de KTM ON TOUR op de hoogte brengen. Ik ben ervan overtuigd dat wij als KTM door de organisatie van de Tour dichter bij onze klanten en geïnteresseerden in heel Nederland zullen komen,” aldus Edgar Kleinbergen. “Want het ultieme, doorslaggevende aankoopargument is toch de rijbelevenis. Met andere KTM rijders hét beleven, die saamhorigheid, dat is KTM.”
Hieronder de agenda van de KTM ON TOUR 2009 en de Dealeradressen. 4 April Stretta/ Zwolle 13 April RB motoren/ De Bilt 18 April Dipi moto/ Baarle Nassau 25 April KoBo motoren/ Drachten 2 Mei Andre motors/ Ermelo 9 Mei Motor 2000/ Heinkenszand 16 Mei Mulders motoren.nl/ Veendam 23 Mei Goedhart motoren/ Bodegraven 1 Juni Verpalen motors/ Krommenie 6 Juni Motor Center Venlo/ Venlo 13 Juni Brouwer motorsport/ Nijkerk 20 Juni MotorCity Apeldoorn/ Apeldoorn
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: KTM on Tour
« Reactie #1 Gepost op: 19-02-2009, 15:43 »
@Steve, Zou je mij een mail willen sturen of check je mailbox, please?
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3425
Re: KTM on Tour
« Reactie #2 Gepost op: 19-02-2009, 16:47 »
@Steve, Zou je mij een mail willen sturen of check je mailbox, please?

Gedaan. Wel een beetje geheimzinnig
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 199
Re: KTM on Tour
« Reactie #3 Gepost op: 19-02-2009, 18:05 »
Heb de vorige keer eens meegereden met zo'n demo-rit(bij Dipi-Moto in Baarle-Nassau) op een Adventure LC8. Niet zo goed bevallen: de voorrijder reed als een bezetene over drukke binnendoorweggetjes(volop fietsers en wandelaars, was warm weer) met achter hem een groep motorrijders die elkaar niet kenden, op motoren die ze niet kenden, op wegen die ze niet kenden! Ze probeerden allemaal de voorrijder bij te houden, met snelheden zo rond de 100kmh; ben toen maar afgehaakt en ben zelfstandig terug gereden naar de dealer. Onverantwoord en gelukkig zijn er geen ongelukken gebeurd. Op zo'n manier krijg je ook geen goede indruk van de motor en het geeft motorrijders onnodig een slechte naam. Hoop dat ze dat deze keer beter geregeld hebben(heb toen, na de rit, wel de organisatie aangesproken op dit dodemansritje). Overigens vond ik de Adventure wel een indrukwekkende motor, maar niet geheel mijn pakkie-an. Maar je moet alles een keer proberen, nietwaar?
Greetz, Hans.
make the world beautiful, get a tattoo!  http://dallastx.smugmug.com

visit: www.hank3.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4373
Re: KTM on Tour
« Reactie #4 Gepost op: 20-02-2009, 08:06 »
Aantal jaren geleden Orangeday in Wychen: testrit op LC8. Bij een testrit zou je zeggen dat je de motor kunt testen. Maar als ik wat driftend door de bocht ging of het voorwiel het luchtruim kos, kwam meneer de achterrijder met z'n vingertje omhoog langszij. Dus het andere uiterste hebben ze ook gehad.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • KTM LC8/690 Enduro-Rally/450excSD
  • *****
  • Berichten: 1152
Re: KTM on Tour
« Reactie #5 Gepost op: 20-02-2009, 09:54 »
Gents, deze discussie zal er altijd zijn. Wat voor de 1 als een dodemansrit  :o wordt gezien, is voor de ander een ritje waar "ik de motor niet eens goed heb kunnen voelen" ;) .
Een proefrit moet aan een aantal dingen voldoen:   
  • duur: (niet te kort, maar zeker niet te lang)
  • soort weg (van alles wat, zelfs evt. offroad :P )
  • groep (probeer mensen van hetzelfde niveau te krijgen. Racers,heropstappers,cruisers,crossers etc etc.)
  • soort motoren (een RC8 samen met een 690Enduro?)
Ik ben voor Verpalen in Krommenie vaak voorrijder bij dit soort evenementen (KTMday,Trackday etc etc) maar geen "professional." Een motorzaak moet echter wel hun voorrijders goed "instueren", maar het is moeilijk iedereen het naar zijn zin te maken..... :-\   (hangt ook van de testrijder af: " ja hoor ik rij al jaren motor en ik ben beter dan Valentino en meneer Coma.....(heropstapper na 20 jaar niet gereden te hebben...." :'( )
 
 
MAAR HET BELANGRIJSTE:  KTM bied iedereen wel de laagdrempeligge mogelijkheid :P ! Welk merk doet dit meer? Dan heb ik het niet over een motorzaak die 1 demo heeft staan waar je een afspraak voor moet maken en naar alleen die dealer moet voor dat ene model. Daar aangekomen: (proefrit gs800)... "nee mijnheer absoluut niet van de weg af want dan wordt ie vies!"
Voor we alles gaan afkatten, moeten we juist deze laagdrempeligge merkacties toejuichen!
En natuurlijk de "organisatie" feedback geven over de uitvoering van de testrit...... :) (leren ze ook van)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4373
Re: KTM on Tour
« Reactie #6 Gepost op: 20-02-2009, 19:22 »
Ik was ook vergeten te zeggen dat ik het een geweldig evenement vond en heerlijk stout ben geweest op een superduke, de supermotard voorrijder heb laten zien dat ie moest werken aan zijn onverharde gedeelte ;D en braaf in het rijtje gereden op de adventure. Uiteindelijk heb ik nu een KTM gekocht  ;)
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • KTM LC8/690 Enduro-Rally/450excSD
  • *****
  • Berichten: 1152
Re: KTM on Tour
« Reactie #7 Gepost op: 20-02-2009, 20:27 »
EN OOK DE GOEDE (690R) ::) :) :stupid:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!