Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ARM Allroadtour op vrijdag 14 juni (RB of tripy)  (gelezen 55800 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
ARM Allroadtour op vrijdag 14 juni (RB of tripy)
« Gepost op: 20-01-2013, 13:29 »
Voor   Aankondiging:
Het ARM weekend kan helaas niet meer gehouden worden vertelde Ad me. Qua organisatie lastig, en in de weekenden is het domweg te druk op onze route's. Zonde natuurlijk want het was altijd erg gezellig!
 
Ik mag echter na overleg met Ad een alternatief aankondigen! Er komt een ARM - ALLROAD-DAG als alternatief!
Toen ik enkele jaren geleden samen met Ad het initiatief nam voor het ARM weekend was dat trouwens ook de opzet. Er kwamen echter steeds meer enduroachtige motoren en rijders bij (incl. mezelf geef ik toe!)
Het zal nu dus een (roadbook)-tourtocht van ca 180 Km worden voor "dikke allroadmotoren".
Denk dus aan AT's, XT's, TT's, Teneree's, Tiger's, DRen, GSen, LC4, LC8 en 690 etc. 
Vrouwlijke deelneemsters mogen wél op wat lichtere motoren.  (da's idd discriminatie  :)  )
We willen dus vooral ook dames en beginners onder ons uitnodigen om mee te rijden! Mocht je nog steeds twijfel hebben "of je 't wel kunt" dan is dit je kans! Eenvoudig te rijden offroadpaden zijn prima te rijden voor "minder gevorderden"! Evt.is er ook altijd wel iemand die het je wil leren. Gewoon even aangeven bij inschrijving. Maken we d'r even een groepje van bv.
Gezellige lunchstop op ca 60% vd route in het roadbook opgenomen.
Hardenduristen zullen zich vervelen op de route van uitsluitend zandpaden. Je word overigens ook niet toegelaten  :P
Wees svp zo sportief om je plekje open te laten voor een allroadcollega! (m/v) Ad heeft evt. een hardtour voor je op een andere datum!
We hebben bewust gekozen voor de vrijdag, en een datum vóór de vakantie's. Minimale overlast denken we!

Kosten deelname: inschrijfgeld bedraagt e 15,- pp (incl rb of tripytrack)

Belangrijke info voor Tripyrijders (m/v)
Deelnemers die met een tripy meedoen (of zo'n ding willen huren) dienen even rechtstreek met Ad contact op te nemen.
Op de site www.offroadtrips.nl vind je z'n gegevens.
 
Camping: De bedoeling is om donderdag (13e juni) op camping Spaenderhorst in Esbeek (Brabant) te verzamelen (met sterke verhalen en een BBQ?) Daar worden op donderdagavond dus ook de roadbooks uitgedeeld.
We hebben het bekende voetbalveld aldaar als "eigen terrein" geregeld. Reserveren is niet nodig. Kosten e 7,- per tentje en e 10,- PP voor camper of caravan (redelijk toch? Er is echter geen 220V etc. beschikbaar. Indien je dat wilt moet je naar de camping (ander tarief!)
 Vrijdagmorgen (14e) start v.a. ca 10u in kleine groepjes. (misschien krijg je zelfs een starttijd)  Vrijdagavond evt ook nog een BBQ voor diegenen die geen haast hebben om naar huis te gaan.
Eten en drinken: de beoogde bbq kan helaas niet doorgaan vanwege werkverplichtingen van onze ARM-chef.. :-\  Om die reden is het slim om zelf even het e.e.a. mee te nemen. Volgens Ad is er ook wel een mogelijkheid om in Esbeek iets te eten.
Roadbook/Tripy:  Uitgifte op donderdagavond vanaf 18u bij de tent/bus van Ad. Ook voor het inlezen van Tripy's.
Bevestiging aanmelding:  Dringend verzoek je aanmelding te bevestigen naar info@degaast.nl
Bij bevestiging ook vermelden: Roadbookrijder of meerijder of Tripyrijder.
Indien je een "voorrijder" zoekt, vermeld dit dan ook even.
Inschrijvingen:
Nr   Naam   Motor       M/V    Bevestiging    roadbook/tripy/meerijden
1       Vloedje          AT              M 
2       E-Jay            BMW           M                  ja                                rb   
3       Kini                LC4            M                  ja                                 rb
4       Mw Kini          DRZ 400    V                   ja                                 rb
5       tony990          LC8            M                  ja                                 tr                   
6      Crazybond     TT600         M                  ja                                 rb
7      TheoW            LC8            M                  ja                                 mr
8       Peet              KTM690      M                  ja                                 tr
9       Mr M              BMW          M                  ja                                 mr
10     Silkysmooth   TT600        V                   ja                                 tr/mr?
11     Oossie           660RR        M
12     Leblanc          LC8            M
13     Gert v Loo      Capo Nord M                  ja                                  mr
14     mhodde          LC8            M                  ja                                  mr
15      Ridge             AT              M                 ja                                  rb
16      MichielS         BMW          M                 ja                                  mr
17      Swa               R100GS     M                 ja                                  rb?
18      E-Jay             BMW          M                  ja                                 rb
19      Jurki              LC8             M   
20      Fred              G650X        M                  ja                                 mr
21      Yuk Foo        BMW           M
22      Daniel GS    BMW           M                  ja                                 tr

23      Zwaailicht     Dr Big          M
24      Nicolaas        AT Rally     M                  ja                               rb
25       RvGS           BMW          M         
26       rudirudeie     AT Rally     M                  ja                               rb
27       Ouwe Reus  Dr Big         M                  ja                               rb
28 Jessica Rabbit    690             V
29       Noppy           Tiger          M     
30       Dexter           GS             M                  ja                                tr
31       Bartenere      Tenere       M
32       Blob               LC8            M                 ja                                tr
33       Frans v Rosmalen LC4    M                 ja                                rb
34       Simmetje       LC8            M                 ja                                rb
35       Shakalin         XT 600      M
36      Mw Shakalin   XT 600       V
37      Hanna                ?             V                 ja                                mr
38      Lexius              F800G      M                 ja                                mr
39      Hip                   GS            M
40      MarlyNL           XT660       M
41      Barro                GS 650     M                 ja                                tr
42      roel1h               XT600       M
43      HaRRuk           660Rally    M                ja                                rb
44      Charley             1200GS    M                ja                                mr
45      Havik                 650GS      V   
46     Vennie                AT            M                ja                                rb
47      Jeroen              LC8 ?        M
48      bthebird            LC8           M                 ja                               rb
49      Cappie              LC8           M
50      futurist               Dr Big       M
51      Claas              TT600         V                 ja                                mr 
52       Krijn_jj            LC8            M                ja                                 rb
53      WheelieM        690            M                ja                                  tr
54      Benedikte        250f           V                 ja                                  tr
55      Boom              LC8            M                ja                                  rb
56      Andre             1190R         M                ja                                  mr
57      Bigby              LC8             M                ja                                 tr
58      Ron                 1200GS      M               ja                                  mr
   
   
             
   
 

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 89
Re: ARM Allroadtour op vriijdag 14 juni
« Reactie #1 Gepost op: 20-01-2013, 13:37 »
vraag: mogen dames wél meerijden met hun endurotje? de meeste offroad-dames die ik ken (incl mezelf) rijden met een endurotje, omdat die minder weegt :D


Nu met mijn 990 op scorpions zie ik dat toch niet zitten, dat zou voor mij veel te hardcore zijn :'(
09-'12 KTM smt.990) '12 HusabergFE390 - '12 KTM adv990

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: ARM Allroadtour op vriijdag 14 juni
« Reactie #2 Gepost op: 20-01-2013, 13:41 »
vraag: mogen dames wél meerijden met hun endurotje? de meeste offroad-dames die ik ken (incl mezelf) rijden met een endurotje, omdat die minder weegt :D


Nu met mijn 990 op scorpions zie ik dat toch niet zitten, dat zou voor mij veel te hardcore zijn :'(
Haha, Net gepost en de 1e moeilijke vraag....  ::)
Natuurlijk kan je mee op je enduro. Voor dames maken we dan graag een uitzondering.
Alleen uitgesloten voor "hardenduristen"
Binnenkort openen we de inschrijving en dan vermeld een ieder merk en type motor.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 919
Re: ARM Allroadtour op vriijdag 14 juni
« Reactie #3 Gepost op: 20-01-2013, 13:53 »
mooi idee  ;D ;D ;D  ik ff blij dat ik LC4 heb en meisje mag dan vast met haar DRZ400 meedoen!!!
Wij zetten hem in agenda Zet ons maar op lijst.....
Goed bezig Marten, als ik iets kan betekenen hoor ik het wel.............

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1235
Re: ARM Allroadtour op vriijdag 14 juni
« Reactie #4 Gepost op: 20-01-2013, 13:57 »
Leuk! Vond het afgelopen 2 jaar erg leuke ritten. Vorig jaar met de Africa Twin, was goed te doen :)
_??_
(?_?)

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: ARM Allroadtour op vriijdag 14 juni
« Reactie #5 Gepost op: 20-01-2013, 14:05 »
Leuk. Een rally TT600 (160KG+) valt onder de doelgroep?
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Re: ARM Allroadtour op vriijdag 14 juni
« Reactie #6 Gepost op: 20-01-2013, 14:21 »
Het is dus op roadbook? Lijkt me leuk om te proberen! Kom ik met de speel-transalp (als ik hem dan nog op de weg heb), en anders op de dr350... ben een meisje en flink onhandig, dus dat mag?  :D (anders heb ik nog wel een weg-transalp, maar daar moet ik nog even valbeugels opzetten en eigenlijk ook nog handkappen, anders is de boel in no-time afgebroken en kapot)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: ARM Allroadtour op vriijdag 14 juni
« Reactie #7 Gepost op: 20-01-2013, 14:32 »
leuk Marten ik doe graag mee

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1564
Re: ARM Allroadtour op vriijdag 14 juni
« Reactie #8 Gepost op: 20-01-2013, 14:35 »
Leuk! Ik prik hem alvast in de agenda.
Dan zien we wel als de inschrijving lukt  ;)

Marten
BMW xChallenge en een Montesa 315R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 343
Re: ARM Allroadtour op vriijdag 14 juni
« Reactie #9 Gepost op: 20-01-2013, 14:59 »
Leuk, ik zet 'em vast in de agenda  :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: ARM Allroadtour op vrijdag 14 juni
« Reactie #10 Gepost op: 20-01-2013, 15:18 »
als jij mee rijd met je 660 Marten mag ik niet ontbreken natuurlijk met mijn 660...

Staat in de agenda.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 375
Re: ARM Allroadtour op vrijdag 14 juni
« Reactie #11 Gepost op: 20-01-2013, 15:47 »
Ik wil ook graag de LC4 weer eens uitlaten, dus als ik mee ( kan )  mag graag !!

It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: ARM Allroadtour op vrijdag 14 juni
« Reactie #12 Gepost op: 20-01-2013, 15:53 »
Openingspost aangepast mbt deelname vrouwlijke deelneemsters.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 371
Re: ARM Allroadtour op vrijdag 14 juni
« Reactie #13 Gepost op: 20-01-2013, 15:57 »
Dit is misschien wel wat voor mij (XT660Z), ik zet hem met potlood in de agenda.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: ARM Allroadtour op vriijdag 14 juni
« Reactie #14 Gepost op: 20-01-2013, 15:59 »
Leuk. Een rally TT600 (160KG+) valt onder de doelgroep?
Yep!