Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Nieuw draadje 2e ARM-circuitdag (10 februari 2007)  (gelezen 31000 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Nieuw draadje 2e ARM-circuitdag (10 februari 2007)
« Gepost op: 20-12-2006, 22:36 »
Mannen,  maar de dames onder ons natuurlijk ook.

Ik heb gisteravond contact gehad met de voorzitter van de MSVNOV over een volgende ARM-circuitdag op het crosscircuit van Heerde (net onder Zwolle). De keuze is gevallen op zaterdag 10 februari 2007. Eerder was niet mogelijk omdat het circuit dan gesloten is en pas op 3 februari weer opengaat. Die dag verwachten ze al een topdrukte, dus zitten ze niet te wachten op een ploeg allroads erbij. Hoe gezellig dan ook.

Maar geen verkeerde datum denk ik, maandje na de “ARM-specialdag” van Marten, valt mooi tussen de evenementen op de KNMV-Enduro/Offroadkalender (13 januari Enter en 24 februari Borculo) en verder staan er volgens mij nog geen ritten/evenementen in die periode. Ik heb alleen het idee dat we een mogelijke samenloop hebben met de Enduro de Condroz, maar daar kon ik voor 2007 (nog?) geen nadere info over vinden (opwww.road.be althans). Zou wel jammer zijn want dat was afgelopen jaar een erg leuk ritje.
En natuurlijk mooi na Le dakar zodat de afrikagangers ook mee kunnen 8)
 
De totale kosten voor de huur van het circuit bedragen nog steeds €200,- voor een dagdeel. Daar krijgen we dan 4 uur op een mooi “geschoven” baan voor.

Lijkt me handig op de opzet van de vorige keer zoveel als mogelijk te volgen;
- Inventariseren van de belangstelling tot zeg 7 januari. Periodiek zal ik een lijstje met aanmeldingen tot dan toe plaatsen.
- Ik denk eraan om een ondergrens van 16 personen (€ 12,50 p.p.) te hanteren. Het maximum van 40 man zal niet gauw gehaald worden.
- Na 7 januari de bijdrage per inschrijver vaststellen en kan er betaald worden. Je inschrijving wordt pas definitief als ik je bijdrage heb ontvangen. Ik zal iets speling in de bijdrage p.p. inbouwen om tenminste de huur van € 200,- in totaliteit te kunnen betalen. Het uiteindelijke overschot gaat naar ene Ferd W. ter dekking van de kosten van dit mooie forum, tenzij iemand daar voor zijn/haar aandeel bezwaar tegen maakt. Dan regelen we wel een individuele terugbetaling.
- Gezien de discussie over licenties, verzekeringen en aansprakelijkheid is dit evenement alleen toegankelijk voor motoren voorzien van een kenteken. waarbij ik ervan uit ga dat je dan minimaal een WA-dekking hebt
Ik overweeg nog om e.e.a te regelen ten aanzien van beperking van de aansprakelijkheid van de organisator en verhuurder. Wellicht door middel van een te tekenen verklaring, hoewel ik ook besef dat dat geen waterdicht verhaal wordt. Maar het lijkt me logisch dat ik niet zit te wachten op een extra aansprakelijkheidrisico voor het organiseren van een leuke en gezellige ochtend. Iedereen hier is voldoende op de hoogte van de gevaren en risico’s van deze sport én beseft dat hij/zij daar beschermende maatregelen voor moet nemen en zijn/haar gedrag op moet aanpassen. Mocht er desondanks iets gebeuren dan zijn noch de organisator van deze dag noch de verhurende vereniging aansprakelijk te stellen voor geleden schade.

Enig voorbehoud lijkt me het weer. Als het de week voor 10 februari met bakken uit de lucht pleurt zal Heerde voor dikke allroads een nagenoeg onneembare uitdaging worden vrees ik. Maar dat moeten we tegen die tijd maar bekijken.

Dus,
Datum: 10 februari 2007
Tijd: van 09:00 tot 13.00 uur. om 13.00 uur moeten wij van de baan af zijn i.v.m. start van de eigen training van de MSVNOV
Lokatie:  crosscircuit MSVNOV, kamperweg in Heerde. Voor routebeschijving zie: www.msvnov.nl onder “Circuit”. Het circuit wordt in de nabije omgeving ook al met bordjes aangegeven weet ik me te herinneren.
Crosscircuit van de MSVNOV, ……..weg te Heerde.  Voor meer info over de baan kan je kijken op www.msvnov.nl Hmmm, ik zie net dat de site van hun tijdelijk uit de lucht is.

Kosten: € 200,- gedeeld door het aantal inschrijvers. Per vooruitbetaling te voldoen.

Info over de eerste ARM-circuitdag kan je vinden ophttp://www.allroadmaniacs.nl/index.php?topic=2215.0


Wil één van de moderators een verwijzing in het vorige draadje plaatsen en dat op slot gooien??



GS GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: Nieuw draadje 2e ARM-circuitdag (10 februari 2007)
« Reactie #1 Gepost op: 20-12-2006, 23:11 »
Tis een hele mooie baan hoor. Is de kantine dan ook geopend?? ::) ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Nieuw draadje 2e ARM-circuitdag (10 februari 2007)
« Reactie #2 Gepost op: 20-12-2006, 23:24 »
schrijf mij alvast maar in. mooie oefening!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: Nieuw draadje 2e ARM-circuitdag (10 februari 2007)
« Reactie #3 Gepost op: 20-12-2006, 23:43 »
Zet me d'r ook maar bij svp.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: Nieuw draadje 2e ARM-circuitdag (10 februari 2007)
« Reactie #4 Gepost op: 21-12-2006, 02:05 »
ik doe graag mee, zet me er maar bij!
Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Nieuw draadje 2e ARM-circuitdag (10 februari 2007)
« Reactie #5 Gepost op: 21-12-2006, 07:24 »
Kom ook wel even buurten (misschien wel meer dan twee rondjes als de ban bevroren is  :-X)

Weer goed en duidelijk opgesteld GJ!!

Nog één puntje van aandacht: De PARKEERPLAATS is GEEN crossbaan!! (Dus ook niet een lekkere drift trekken :o)

Vorige keer was de kantine open voor een bakkie koffie. De beheerder zal toch wel weer anwezig zijn, en natuurlijk lekker binnen zitten.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 120
Re: Nieuw draadje 2e ARM-circuitdag (10 februari 2007)
« Reactie #6 Gepost op: 21-12-2006, 08:02 »
Count me in :D Ik wil het deze keer ook proberen ::)
Get on, Sit down, Shut up en Hang on!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Nieuw draadje 2e ARM-circuitdag (10 februari 2007)
« Reactie #7 Gepost op: 21-12-2006, 09:10 »
Ik doe ook mee

Offline member

  • DR-Z 400s '06
  • *****
  • Berichten: 1000
Re: Nieuw draadje 2e ARM-circuitdag (10 februari 2007)
« Reactie #8 Gepost op: 21-12-2006, 10:04 »
GertJan, je bent een held! Ik doe errug graag mee!
Waar geen weg is, is een wil.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: Nieuw draadje 2e ARM-circuitdag (10 februari 2007)
« Reactie #9 Gepost op: 21-12-2006, 10:42 »
Wij doen ook weer graag mee (H&M).
Indien er mensen van ver moeten komen is er bij ons overnachtings mogelijkheid, wel even laten weten en zelf matje en slaapzak meenemen.

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Nieuw draadje 2e ARM-circuitdag (10 februari 2007)
« Reactie #10 Gepost op: 21-12-2006, 10:48 »
Ik durf me nog niet aan te melden (ff kijken of ik nog heel ben na Tunesie) maar ik denk het wel  :D
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Nieuw draadje 2e ARM-circuitdag (10 februari 2007)
« Reactie #11 Gepost op: 21-12-2006, 11:56 »
Kan er niet bij zijn, ook niet met camera
Zit dan net op randje dat ik weer mag lopen :(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 319
Re: Nieuw draadje 2e ARM-circuitdag (10 februari 2007)
« Reactie #12 Gepost op: 21-12-2006, 12:10 »
ik doe ook graag mee  :)
XTZ660 Ténéré!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 264
Re: Nieuw draadje 2e ARM-circuitdag (10 februari 2007)
« Reactie #13 Gepost op: 21-12-2006, 12:59 »
Heel graag!!

Johan
KTM 450 exc, en nu leren rijden...

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Nieuw draadje 2e ARM-circuitdag (10 februari 2007)
« Reactie #14 Gepost op: 21-12-2006, 14:30 »
Ik kom wel fotó's nemen  :D