Zo, vandaag "even" (6 uur lang) bij djustmie langsgeweest.
Toffe gozer en hij is nog handig ook!
We (vooral djustmie) hebben de 3x3 mod gedaan incl. Dynojet stage 1 kit. En een bandenklem vóór gemonteerd, die René nog had liggen.
Terug naar huis een stukje onverhard gereden en dat ging best relaxed op zo'n ieniemienieultralight-DRZ (vergeleken met m'n 1200GS)!
Toen het harder ging regen (had een doorwaaijas aan) ben ik maar de weg op gegaan.
Deze leerzame sleuteldag was prima verzorgd inclusief koffie, lunch en uitleg. Ik weet nu al een stuk beter hoe zo'n DZR in elkaar zit!
Ik weet nu ook dat een DRZ-carb maar nét tussen blok en frame past en de schroeven ervan moervast zitten.
Ook leuk om te zien hoe enthousiast René is over zijn DRZ, ook al heeft ie nog een héle mooie Husky in de schuur staan :-)
Vanwege tijdgebrek had ik nog nauwelijks op de DRZ gereden en vandaag voor de eerste keer met mijn crosslaarzen aan: al snel kwam ik erachter dat er maar verdomd weinig ruimte tussen steppie en schakelpookje zit, in ieder geval veuls te weinig voor een gezonde maat 45 crosslaars.
Daarom direct na thuiskomt maar een MSR 1"langere schakelpook besteld op eBay, ik hoop dat deze ook iets verder naar buiten steekt. De originele schaafde langs de case saver.
René, nogmaals bedankt voor alles, geef maar een gil als ik iets voor je terug kan doen. Ik ben niet zo handig met sleutelen als jij, maar als je bijvoorbeeld een keer een helmcameraman nodig hebt om een ritje op te nemen, als ik wat filmmontagewerk kan doen (ik ben wel geen prof), of wat dan ook, doe ik graag iets voor je terug.
@Steven: de Kenda achterband staat nu bij djustmie in de paddock.