Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: vraagje nieuwe lay-out  (gelezen 2225 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
vraagje nieuwe lay-out
« Gepost op: 30-03-2008, 15:33 »
Ferd,
de nieuwe lay-out is prima en werkt lekker snel.
Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om degenen die ingelogd zijn geweest op een pc ook te onthouden.
Harold en ik moeten regelmatig uit loggen en inloggen en alles intypen. Wij zijn vast niet de enigen.

Thnx, Margrieta

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: vraagje nieuwe lay-out
« Reactie #1 Gepost op: 30-03-2008, 16:08 »
Van welke browser maken jullie gebruik, en wat is de URL (snelkoppeling zeg maar) waarmee jullie het forum openen?

Ik gebruik Firefox en heb geen last van opnieuw moeten inloggen (heb uiteraard wel het vinkje aanstaan).

Max

Offline member

  • DR-Z 400s '06
  • *****
  • Berichten: 1000
Re: vraagje nieuwe lay-out
« Reactie #2 Gepost op: 30-03-2008, 16:16 »
Ik heb ook firefox en werkt bij mij ook prima. Maar hebben jullie niet het probleem dat je juist niet wilt dat je ingelogd blijft? Je kunt niet met 2 personen tegelijk ingelogd zijn.....
Waar geen weg is, is een wil.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: vraagje nieuwe lay-out
« Reactie #3 Gepost op: 31-03-2008, 19:59 »
ja, maar
Harold logt in onder een andere naam als ik. Dus ik geef aan blijvend ingelogd en als Harold dan niet achter mijn maar zijn pc kruipt is er niets aan de hand. maar ja, die van mij is zoveel mooier, handiger, enz. Dus dan logt hij mij uit en zichzelf in. Vervolgens log ik hem uit en mezelf in. Moet dus steeds alles typen.
Van url enzo heb ik geen verstand, gewooon allroadmaniacs.nl

wil niet klagen, maar het zou handig zijn. kan bij hyves ook dus...............
en Ferd is heeeeeeeeeeeeeeel handig dus................. :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: vraagje nieuwe lay-out
« Reactie #4 Gepost op: 31-03-2008, 20:30 »
en ik mis de directe link naar het noppenforum een beetje. Die dus ook maar toegevoegd aan "bladwijzers".

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: vraagje nieuwe lay-out
« Reactie #5 Gepost op: 31-03-2008, 20:40 »
ja, maar
Harold logt in onder een andere naam als ik. Dus ik geef aan blijvend ingelogd en als Harold dan niet achter mijn maar zijn pc kruipt is er niets aan de hand. maar ja, die van mij is zoveel mooier, handiger, enz. Dus dan logt hij mij uit en zichzelf in. Vervolgens log ik hem uit en mezelf in. Moet dus steeds alles typen.
Van url enzo heb ik geen verstand, gewooon allroadmaniacs.nl

wil niet klagen, maar het zou handig zijn. kan bij hyves ook dus...............
en Ferd is heeeeeeeeeeeeeeel handig dus................. :D

gewoon wachtwooord onthouden ff aanvinken
werkt prima met ff

Offline member

  • *****
  • Berichten: 357
Re: vraagje nieuwe lay-out
« Reactie #6 Gepost op: 01-04-2008, 19:13 »
ja, maar
Harold logt in onder een andere naam als ik. Dus ik geef aan blijvend ingelogd en als Harold dan niet achter mijn maar zijn pc kruipt is er niets aan de hand. maar ja, die van mij is zoveel mooier, handiger, enz. Dus dan logt hij mij uit en zichzelf in. Vervolgens log ik hem uit en mezelf in. Moet dus steeds alles typen.
Van url enzo heb ik geen verstand, gewooon allroadmaniacs.nl

Ieder een eigen browser gebruiken ? Jij bijvoorbeeld Internet Explorer, Harold Firefox o.i.d. ?
Booze may not be the answer, but it helps you to forget the question.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: vraagje nieuwe lay-out
« Reactie #7 Gepost op: 01-04-2008, 19:49 »
Je zal dit inderdaad lokaal moeten zien te vinden. Ergens moet een optie zijn om je wachtwoord op te slaan. Hier kan de forumsoftware niets aan veranderen. Kennelijk is er een keer "mis"gedrukt en staat het forum nu ingesteld om hier nooit het wachtwoord voor op te slaan. En dat moet je dus in de instellingen eruit zien te krijgen. Beide een andere browser is natuurlijk ook een optie. Of één gebruikersaccount voor beide, of Harold gewoon op de fiets zetten ipv achter jouw computer ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: vraagje nieuwe lay-out
« Reactie #8 Gepost op: 02-04-2008, 07:09 »
fietsen kreng! :D

Offline member

  • fear is a mind killer,therefore I must not fear
  • *****
  • Berichten: 631
Re: vraagje nieuwe lay-out
« Reactie #9 Gepost op: 02-04-2008, 11:28 »
Ik vind dat logo van die Husaberg daarboven meer iets voor het Noppenforum.
Tenzij er ook Husabergs met bepakking ,tentje,koffer,tanktas richting zuid Frankrijk rijden.

Als Allroad zou ik meer aan Africa Twin/LC 8 denken als logo.

My 2 cents

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: vraagje nieuwe lay-out
« Reactie #10 Gepost op: 02-04-2008, 13:20 »
Ik vind dat logo van die Husaberg daarboven meer iets voor het Noppenforum.
Tenzij er ook Husabergs met bepakking ,tentje,koffer,tanktas richting zuid Frankrijk rijden.

Als Allroad zou ik meer aan Africa Twin/LC 8 denken als logo.

My 2 cents
Hier ben ik hetqua doelgroep helemaal mee eens ........ maar een LC4 adv mag ook
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: vraagje nieuwe lay-out
« Reactie #11 Gepost op: 02-04-2008, 13:24 »
Tja, de "contest"  staat nog steeds open voor andere banners. Ik kom er niet aan toe/gaat me niet lukken, dus kom maar op met je bannertje! Layout ligt nu wel vast, dus kan je aan de hand daarvan de banner opstellen.