Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Marokko eind april 2010  (gelezen 1448 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Marokko eind april 2010
« Gepost op: 21-03-2010, 20:12 »
Hallo , de laatste week van april vertrekken we met z'n vijven richting Marokko om pistes te gaan rijden. We rijden met een bus met 3 motoren in, en een auto met aanhanger met 2 motoren. Er is op deze aanhanger nog plaats voor 1 motor. Wie wil nog graag mee op onze low-budget reis.
We rijden naar Almeria (Z.Spanje ) vertrek op zaterdagavond 24 april en moeten terug zijn ten laatste 8 mei. Daar laden we onze moto's uit en zetten over naar Nador alwaar we na enkele uren al op de pistes zitten richting zuiden.
grtn
Peter Penson

Offline member

  • Marokko Offroad Allroad Road
  • *****
  • Berichten: 247
Re: Marokko eind april 2010
« Reactie #1 Gepost op: 23-03-2010, 00:12 »
Leuk plan. Ik kom al heel lang heel graag in Marokko. Ik kan pas vanaf 30 april. Als ik die vakantie inderdaad ga dan is het tussen 30 april en 8 mei. Ik vlieg dan op Marrakech en huur daar een Off Road. Wie weet kunnen we elkaar ergens treffen en een ritje doen.
Kijk eens op mijn site. Mooie foto's.
 
Groeten Marco.
Is je band 'half op' of 'half nop'?

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Marokko eind april 2010
« Reactie #2 Gepost op: 23-03-2010, 00:15 »
Hallo , de laatste week van april vertrekken we met z'n vijven richting Marokko om pistes te gaan rijden. We rijden met een bus met 3 motoren in, en een auto met aanhanger met 2 motoren. Er is op deze aanhanger nog plaats voor 1 motor. Wie wil nog graag mee op onze low-budget reis.
We rijden naar Almeria (Z.Spanje ) vertrek op zaterdagavond 24 april en moeten terug zijn ten laatste 8 mei. Daar laden we onze moto's uit en zetten over naar Nador alwaar we na enkele uren al op de pistes zitten richting zuiden.
grtn
Peter Penson
En in die bus is dan ook plaats voor nog een persoon?

Ik ga de Raid de l'amitie rijden, ook in marokko, maar moet nog vervoer daar naar toe hebben. Was aan het denken om dat helemaal op de motor te doen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: Marokko eind april 2010
« Reactie #3 Gepost op: 24-03-2010, 12:03 »
De bus zat vol maar de volgwagen met aanhanger voor 3 motoren heeft nog plaats voor een moto en nog plaats voor 1 persoon in de wagen.
grtn
PP

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1152
Re: Marokko eind april 2010
« Reactie #4 Gepost op: 07-04-2010, 08:36 »
intussen opgevuld