Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Bekendmaking nieuwe shop : Adventure-bike.be  (gelezen 9879 keer)

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Re: Bekendmaking nieuwe shop : Adventure-bike.be
« Reactie #45 Gepost op: 04-06-2020, 14:55 »
member, bedankt! ik probeer dat asap op te lossen  :'(
Ik weet niet of er veel aan te doen valt. Volgens mij maken we gebruik van ingekochte databases die websites beoordelen. Ik kan een verzoek indienen om jullie the whitelisten, maar ik kan helaas geen link met mijn kantoorbaan vinden. Dus zet ik twee stappen naar mijn prive-computer en kijk dan op jullie site.

Back on topic, wat ik mis is een duidelijk overzicht van de verschillen tussen de navigatietorens

Offline member

  • *****
  • Berichten: 172
Re: Bekendmaking nieuwe shop : Adventure-bike.be
« Reactie #46 Gepost op: 04-06-2020, 15:09 »
Ik weet niet of er veel aan te doen valt. Volgens mij maken we gebruik van ingekochte databases die websites beoordelen. Ik kan een verzoek indienen om jullie the whitelisten, maar ik kan helaas geen link met mijn kantoorbaan vinden. Dus zet ik twee stappen naar mijn prive-computer en kijk dan op jullie site.

Back on topic, wat ik mis is een duidelijk overzicht van de verschillen tussen de navigatietorens


Hehe, voor die link zal je toch creatief moeten worden. Zet ik er even op dat ik IT systemen doe?  ;D ;D


De navigatietorens begrijp ik, ik ben er nog niet goed uit hoe ik ze juist moet presenteren.
Wel kan je op de 2 modellen op de voorpagina klikken en dan kom je op een pagina waar elk detail uitgelegd staat van de toren.
Alleen moet ik het inderdaad op de voorpagina ook wat duidelijker krijgen, goeie tip!
Rally kits - special parts - luggage & protection
www.adventure-bike.be

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Bekendmaking nieuwe shop : Adventure-bike.be
« Reactie #47 Gepost op: 01-07-2020, 09:55 »
is er al iemand die deze heeft: https://adventure-bike.be/wp/winkel/per-model/ktm/ktm-640/rally-navigatie-toren-640-690/#
ik heb er wel oren naar maar vraag me af hoe hij bevalt en kan je originele dashboard nog min of meer zichtbaar blijven zitten?
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 172
Re: Bekendmaking nieuwe shop : Adventure-bike.be
« Reactie #48 Gepost op: 01-07-2020, 10:36 »
Voor welke is het juist en bouwjaar?
member van hier heeft eentje op zijn 690 ook
Rally kits - special parts - luggage & protection
www.adventure-bike.be

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Bekendmaking nieuwe shop : Adventure-bike.be
« Reactie #49 Gepost op: 01-07-2020, 14:00 »
Voor welke is het juist en bouwjaar?
member van hier heeft eentje op zijn 690 ook
het is een 690 enduro R van 2015
ik wil graag een touratech Roadbook, Ico en als het kan ook een GPS erop monteren en het zou fijn zijn als ik het dashboard ook nog kon bereiken al was het maar om de knopjes van de ABS te kunnen bedienen om het uit te zetten
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 172
Re: Bekendmaking nieuwe shop : Adventure-bike.be
« Reactie #50 Gepost op: 01-07-2020, 15:55 »
het is een 690 enduro R van 2015
ik wil graag een touratech Roadbook, Ico en als het kan ook een GPS erop monteren en het zou fijn zijn als ik het dashboard ook nog kon bereiken al was het maar om de knopjes van de ABS te kunnen bedienen om het uit te zetten


Moet lukken.
Ik vertrek wel net op reis, ik ben terug de week van 27 juli. Stuur me anders even een mailtje en dan spreken we dan verder?
Rally kits - special parts - luggage & protection
www.adventure-bike.be

Offline member

  • *****
  • Berichten: 324
Re: Bekendmaking nieuwe shop : Adventure-bike.be
« Reactie #51 Gepost op: 01-07-2020, 21:05 »
Ik heb het geheel er nu een tijdje opzitten en moet bekennen, bevalt erg goed! Alles blijft mooi stevig zitten, paar keer bodemonderzoek gedaan en heeft ie prima overleefd. Schoonmaken van ruitje is soms beetje priegelen maar te doen. Denk dat met alles wat je erop wilt zetten, dit een prima toren is. Mooie blijf ik vinden dat alles plug&play is.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Bekendmaking nieuwe shop : Adventure-bike.be
« Reactie #52 Gepost op: 01-07-2020, 21:54 »
Ik heb het geheel er nu een tijdje opzitten en moet bekennen, bevalt erg goed! Alles blijft mooi stevig zitten, paar keer bodemonderzoek gedaan en heeft ie prima overleefd. Schoonmaken van ruitje is soms beetje priegelen maar te doen. Denk dat met alles wat je erop wilt zetten, dit een prima toren is. Mooie blijf ik vinden dat alles plug&play is.
ik ben geloof ik wel overtuigd, vind het er ook tof uitzien. heb jij een gepoederde? is het nodig hem te laten poederen?
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 324
Re: Bekendmaking nieuwe shop : Adventure-bike.be
« Reactie #53 Gepost op: 02-07-2020, 09:12 »
Ja, mijne is zwart gepoederd. Niet dat het nodig is, maar vind hem dan wat minder bling... en zwart staat beter in het gehele plaatje vind ik. Tot nu toe heel veel positieve reacties op gehad. Ook de mogelijkheid om overal aansluitingen ed te maken zijn echt ideaal.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 172
Re: Bekendmaking nieuwe shop : Adventure-bike.be
« Reactie #54 Gepost op: 30-08-2020, 17:01 »
Voor de DRZ rijders onder ons,


na opnieuw een gebroken koppelingscarter te hebben na een val ( mét casesavers! Doet echt geen hol ) heb ik besloten koppelingscarters te frezen.
De eerste serie is klaar ( en al uitverkocht )


Even de vergelijking, origineel zijn ze 2.75mm ongeveer gegoten materiaal, we maken ze op de vlakke kant 6.5mm,
en op de schuine kant 9mm dik. De rondingen van de aansluitingen zijn ook aangepast voor meer sterkte.
Gefreesd uit 6082 aluminium. Nooit een nieuwe carters meer kopen dus :)


We gaan een 2e serie laten maken, voor wie interesse heeft, ik laat de pre order openstaan tot 30 sept. Ik neem ze niet in stock..
Je kan ze bestellen via : [size=78%]https://adventure-bike.be/wp/winkel/per-model/suzuki/drz-400/pre-order-full-aluminium-milled-clutch-covers-drz400/[/size]






Rally kits - special parts - luggage & protection
www.adventure-bike.be

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Bekendmaking nieuwe shop : Adventure-bike.be
« Reactie #55 Gepost op: 30-08-2020, 18:44 »
Wat een prachtig initiatief.
Komen ze misschien ook voor ktm exc?
Wil mijn deksel straks wel opsturen om in te meten.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 172
Re: Bekendmaking nieuwe shop : Adventure-bike.be
« Reactie #56 Gepost op: 30-08-2020, 19:31 »
Wat een prachtig initiatief.
Komen ze misschien ook voor ktm exc?
Wil mijn deksel straks wel opsturen om in te meten.


Thanks!
Welja, dat kan. Maar zoals ik met deze gedaan heb, zou ik er toch 10 moeten kunnen laten maken,
ik heb het voor de DRZ met pre-orders gedaan. Als we eentje gaan maken voor je exc is dat per stuk véél te duur..
Rally kits - special parts - luggage & protection
www.adventure-bike.be

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Re: Bekendmaking nieuwe shop : Adventure-bike.be
« Reactie #57 Gepost op: 30-08-2020, 20:07 »
Ziet er mooi uit. Waarom de keuze voor Al 6082? Ben gewoon benieuwd.
Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 172
Re: Bekendmaking nieuwe shop : Adventure-bike.be
« Reactie #58 Gepost op: 30-08-2020, 21:26 »
Ziet er mooi uit. Waarom de keuze voor Al 6082? Ben gewoon benieuwd.


Algemeen een goed basismateriaal, 6082 T6.
Is met toevoeging van magnesium en silicium, redelijk corrosieweerstendig, ook iets taaier dan veel andere legeringen,
verspaant gemakkelijk, goeie warmteafgifte, temp tot 170 graden geschikt,.. Redelijk ideaal voor onderdelen eigenlijk  :D
Rally kits - special parts - luggage & protection
www.adventure-bike.be

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1852
Re: Bekendmaking nieuwe shop : Adventure-bike.be
« Reactie #59 Gepost op: 30-08-2020, 21:47 »
Wat een prachtig initiatief.
Komen ze misschien ook voor ktm exc?
Wil mijn deksel straks wel opsturen om in te meten.


Voor een 500 exc heb ik hem wel eens gemaakt op een conventinele draaibank....
KTM 690 Enduro '16, (KTM 690 Enduro '14 RIP) KTM 690 SMC '09, Maico 500 '87, 2 x BMW R90/s '74, BMW R75/6 '75   en nog heel veel half afgebouwde projecten.....