Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Gedragsregels Codegroen  (gelezen 2173 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11353
Gedragsregels Codegroen
« Gepost op: 05-12-2009, 19:42 »

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2325
Re: Gedragsregels Codegroen
« Reactie #1 Gepost op: 23-12-2009, 16:48 »
10. Zorg ervoor dat je correct verzekerd bent.
Zorg dat je correct verzekert bent en dat je je groene kaart altijd bij je hebt.


Verzekerd is met een 'd', zoals jullie in de regel ervoor schrijven.

Sorry jongens, ik heb tijd te veel  :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2528
Re: Gedragsregels Codegroen
« Reactie #2 Gepost op: 23-12-2009, 21:16 »
 
   
Reply met citaatCitaat
   
     
De punaisepoetser zit maar met één doel op een forum: het vinden en benoemen van fouten – grote, maar het liefst kleine. Op die manier kan hij aantonen dat hij intellectueel superieur is. Feitelijke fouten, taalfouten, tikfouten: het maakt niet uit, als hij er maar over kan zeuren. Hij baseert de terechtwijzingen op zijn eigen 'onfeilbare' kennis. Als de punaisepoetser het desondanks fout heeft, is het moeilijk hem niet om zijn nummer te zetten, maar het probleem is dat er alleen maar een punaisepoetser bijkomt als je dat doet.
   
[
[/td][/tr][/table]
 
sorry kon het niet laten ;D

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2325
Re: Gedragsregels Codegroen
« Reactie #3 Gepost op: 28-12-2009, 20:54 »

 
sorry kon het niet laten ;D
In een normale post val ik er niet over, maar dit is toch een soort pamflet.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 986
Re: Gedragsregels Codegroen
« Reactie #4 Gepost op: 25-05-2010, 11:57 »
En de reacties als je jezelf aan de gedrags regels houdt, zijn ook gewoon goed. Afgelopen zondag. Vanuit de transalpclub gaven we een training aan leden over onverhard rijden en daarin zat uiteraard ook een verwijzing naar hoe je te gedragen in het terrein. In de middag rit kwamen we een groepje ruiters tegen en stopten we netjes. De situatie was dusdanig dat ik ook besloot om gewoon de motoren uit te (laten) zetten.

Het bleek ook een klasje te zijn, waarbij de voorste rijdster de instructies gaf. Zij bedankte ons hartelijk voor ons voorbeeldig gedrag en daarachteraan kwam de opmerking :
Citaat
Dit heb ik nog nooit mee gemaakt !

Hopenlijk zal ze dit ook binnen haar clubje verder vertellen en wordt deze groep zich bewust van het feit dat ze niet elke motorrijder/crosser over 1 kam moeten scheren.

Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan...
Honda '95 Africa Twin in Rally uitvoering. Beta 520 RR 2011

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11353
Re: Gedragsregels Codegroen
« Reactie #5 Gepost op: 25-05-2010, 12:14 »
Rob,

Fijn dat het werkt en keep up the good work!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: Gedragsregels Codegroen
« Reactie #6 Gepost op: 25-05-2010, 12:56 »
En de reacties als je jezelf aan de gedrags regels houdt, zijn ook gewoon goed. Afgelopen zondag. Vanuit de transalpclub gaven we een training aan leden over onverhard rijden en daarin zat uiteraard ook een verwijzing naar hoe je te gedragen in het terrein. In de middag rit kwamen we een groepje ruiters tegen en stopten we netjes. De situatie was dusdanig dat ik ook besloot om gewoon de motoren uit te (laten) zetten.

Het bleek ook een klasje te zijn, waarbij de voorste rijdster de instructies gaf. Zij bedankte ons hartelijk voor ons voorbeeldig gedrag en daarachteraan kwam de opmerking : 
Hopenlijk zal ze dit ook binnen haar clubje verder vertellen en wordt deze groep zich bewust van het feit dat ze niet elke motorrijder/crosser over 1 kam moeten scheren.

afgelopen zaterdag hetzelfde gedaan op het knippenpad langs de a1: ik bleek alleen het enige paard tegen te zijn gekomen die alleen bang is voor motoren die uit staan  ::)  van de berijdster had ik dus de motor aan kunnen laten en dan had het paard het prima gevonden.......
 
Daarna nog even gebabbeld met een ouder echtpaar dat aan hetzelfde picknicktafeltje zat als wij. omdat we rustig reden en rekening hielden met fietsers/paarden/wandelaars waren de reacties alleen maar positief  :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11353
Re: Gedragsregels Codegroen
« Reactie #7 Gepost op: 26-05-2010, 17:49 »
Hier nog een aardig voorbeeld van hoe het niet moet: http://vholdr.com/node/89237

Offline member

  • Modje
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Gedragsregels Codegroen
« Reactie #8 Gepost op: 26-05-2010, 18:27 »
ze rijden tenminste niet de bospaden kapot of maken beestjes bang. Misschien is dit wel onze toekomst............... ;)