Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Prietpraat - SpringRide LIGHT editie 2013  (gelezen 29293 keer)

Offline member

  • Yamaha XT 660 Z Ténéré
  • Moderator
  • *
  • Berichten: 1531
Prietpraat - SpringRide LIGHT editie 2013
« Gepost op: 15-05-2013, 19:46 »
Op verzoek van Erik...

Hier kun je transport regelen, een camping/huisje bespreken, de lunch plannen en vragen wie wat meeneemt.
Ofzo...
Martin Hammega | Anderz makelaar Groningen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: Pietpraat - SpringRide LIGHT editie 2013
« Reactie #1 Gepost op: 15-05-2013, 22:21 »
Op verzoek van Erik...
Is dat zo?  ;D  ;D  ;D
Ik heb meer invloed op je dan dat ik zelf erg in heb...  ;)
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • *****
  • Berichten: 382
Re: Pietpraat - SpringRide LIGHT editie 2013
« Reactie #2 Gepost op: 19-08-2013, 07:43 »
Wanneer komt de inschrijving? Het moet nu wel een beetje gaan regenen anders wordt het veel te saai. ;)

Offline member

  • Yamaha XT 660 Z Ténéré
  • Moderator
  • *
  • Berichten: 1531
Re: Pietpraat - SpringRide LIGHT editie 2013
« Reactie #3 Gepost op: 19-08-2013, 09:26 »
Duurt nog even. Achter de schermen is een hoop veranderd, Tjaffel is nog gammel
en we hebben wat nieuwe ideeën. Nog even geduld dus.
Martin Hammega | Anderz makelaar Groningen

Offline member

  • Modder'ator Yamaha TT600E Belgarda + Honda CR250R + GG TXT PRO 300
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4773
Re: Pietpraat - SpringRide LIGHT editie 2013
« Reactie #4 Gepost op: 19-08-2013, 10:48 »
Wanneer komt de inschrijving? Het moet nu wel een beetje gaan regenen anders wordt het veel te saai. ;)

Ik kan me deur geneens uit of ik heb natte sokken, doe normaal man !

Post Merge: 19-08-2013, 11:42
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: Pietpraat - SpringRide LIGHT editie 2013
« Reactie #5 Gepost op: 19-08-2013, 17:01 »
Duurt nog even. Achter de schermen is een hoop veranderd, Tjaffel is nog gammel
en we hebben wat nieuwe ideeën. Nog even geduld dus.
Is hij wel eens niet gammel geweest?  :-X  Oeps, sorry Gerrit.
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 1681
Re: Pietpraat - SpringRide LIGHT editie 2013
« Reactie #6 Gepost op: 19-08-2013, 18:32 »
Is hij wel eens niet gammel geweest?  :-X  Oeps, sorry Gerrit.


 ::) :P
Gerrit :)

Offline member

  • Yamaha XT 660 Z Ténéré
  • Moderator
  • *
  • Berichten: 1531
Re: Pietpraat - SpringRide LIGHT editie 2013
« Reactie #7 Gepost op: 19-08-2013, 19:12 »
Laten we zijn alcohol consumptie even niet bespreken, het ging mij om zijn ribbenkast en longen.

Martin Hammega | Anderz makelaar Groningen

Offline member

  • Marokko Offroad Allroad Road
  • *****
  • Berichten: 247
Re: Pietpraat - SpringRide LIGHT editie 2013
« Reactie #8 Gepost op: 01-09-2013, 13:39 »
Beterschap Tjaffel!
Is je band 'half op' of 'half nop'?

Offline member

  • Yamaha XT 660 Z Ténéré
  • Moderator
  • *
  • Berichten: 1531
Re: Pietpraat - SpringRide LIGHT editie 2013
« Reactie #9 Gepost op: 10-09-2013, 09:42 »
INSCHRIJVEN - hoe ?

Methode 1: mensen schrijven zich in en gaan later kijken of ze kunnen - frustratie orga
Methode 2: afwachten en dan ben je te laat - frustratie deelnemer
Methode 3: koppelen aan kalenderpunt en het forum laten gaan - is niet 100% waterdicht
Methode 4: iedereen inschrijven die wil, en een week voor tijd bekijken wie er over is en
                   dan deelnemers teleurstellen
Methode 5: inschrijven met een borg - kom je niet, geld kwijt ongeacht de reden

Wij willen blijven organiseren, maar in alle jaren dat er van alles geregeld is, is de inschrijving voor velen een punt van frustratie gebleken, Gevolg is dat de orga steeds dwingender wordt, maar dat heeft als resultaat meer rebelse deelnemers. Aangezien het om passie en hobby gaat hoeft het helemaal niet zo moeilijk te zijn, maar als er opeens 80 man verschijnen, of je regelt een camping en bbq en er betalen maar 6 man, dan loopt het in het honderd.

Wat zijn jullie ideeën hierover ?
Wat is eerlijk, makkelijk, flexibel genoeg zodat de meesten er mee kunnen leven ?
Martin Hammega | Anderz makelaar Groningen

Offline member

  • Modder'ator Yamaha TT600E Belgarda + Honda CR250R + GG TXT PRO 300
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4773
Re: Pietpraat - SpringRide LIGHT editie 2013
« Reactie #10 Gepost op: 10-09-2013, 10:44 »
Niet te veel regelen, kunnen derden in ieder geval niet teleurgesteld worden (bbq, etc).

Verder ook als organisatie denk ik dat je rekening moet houden met afvallers, niet teleurgesteld over zijn. Het gaat om lol (kwaliteit) en niet om kwantiteit. Wel is het vervelend dat mensen afmelden kortaf, omdat andere dan misschien niet meer kunnen die wel hadden gekund. Misschien een inschrijflijst maken, 2 weken voor het evenement een go no go punt, en vanaf daar moeten mensen betalen o.i.d? Is jammer dat het moet, maar stimuleert mensen wel nog even goed in de agenda te kijken, en twee weken voorbereiding moet voor die laatste extra aanhakers wel genoeg zijn. Voordeel is dan dat je mensen die lang van te voren moeten en kunnen plannen tevreden stelt en een plekje kan garanderen. Late aanhakers kunnen dan de plekjes die over zijn innemen en die misschien vrij komen door omstandigheden.
En laten we vooral allemaal als leden van dit forum proberen netjes in te schrijven en optijd uit te schrijven als het niet gaat lukken.
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Pietpraat - SpringRide LIGHT editie 2013
« Reactie #11 Gepost op: 10-09-2013, 11:01 »
voor sommige mensen is het echt heel lastig om wat verder vooruit te kunnen plannen, de laatste jaren is er een tendens dat meer en meer ritten niet alleen in het weekend worden georganiseerd, een voorbeeld is de Brabo, nu vrijdag en zaterdag, was altijd zaterdag/zondag en zo zijn er meer meerdaagse evenementen die aan mijn neus voorbij gaan.

Ik zit in het onderwijs en dan heb je best vaak vrij, maar niet altijd op de momenten dat ik vrij wil hebben, de enige andere mogelijkheid is mazzel hebben in mijn rooster en dat krijg ik elke week pas op donderdag voor de volgende week. Dus ik weet pas een week vooraf of ik om een bepaalde vrijdag kan deelnemen aan een door mij zo geliefd evenement.

Kortom, voor mij zit er meestal niet veel anders op dan me in te schrijven en weer af te melden als ik geen mazzel heb.

Dit neemt allemaal niet weg dat ik ook wel snap en regelmatig aan den lijve heb ondervonden dat het heel onzeker is of en wanneer deelnemers aan evenementen, bbq's, ontbijten, bier bij kampvuur, etc etc etc  op komen dagen maar ik denk dat we dat gewoon voor lief moeten nemen.

gr. martijn
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • Yamaha XT 660 Z Ténéré
  • Moderator
  • *
  • Berichten: 1531
Re: Pietpraat - SpringRide LIGHT editie 2013
« Reactie #12 Gepost op: 10-09-2013, 11:26 »
Goede input beiden.
Dus eigenlijk hoeven we aan de procedures niks te doen.
Wel is het zo dat we merken dat mensen blijven klagen.

Waar zit hem de onvrede dan ?

Onderwijs, politie, defensie, medisch - allemaal lastig.
Ik ben ondernemer en kan "altijd".

Crazybond had een goede verbetyering: een go-no go punt.
De termijn moeten we dan even bepalen.
Voor een zaterdag evenement kunnen meer mensen dan voor
een vrijdag - zaterdag. Misschien de procedure daarvan laten
afhangen...

Martin Hammega | Anderz makelaar Groningen

Offline member

  • Modder'ator Yamaha TT600E Belgarda + Honda CR250R + GG TXT PRO 300
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4773
Re: Pietpraat - SpringRide LIGHT editie 2013
« Reactie #13 Gepost op: 10-09-2013, 11:28 »
voor sommige mensen is het echt heel lastig om wat verder vooruit te kunnen plannen, de laatste jaren is er een tendens dat meer en meer ritten niet alleen in het weekend worden georganiseerd, een voorbeeld is de Brabo, nu vrijdag en zaterdag, was altijd zaterdag/zondag en zo zijn er meer meerdaagse evenementen die aan mijn neus voorbij gaan.

Ik zit in het onderwijs en dan heb je best vaak vrij, maar niet altijd op de momenten dat ik vrij wil hebben, de enige andere mogelijkheid is mazzel hebben in mijn rooster en dat krijg ik elke week pas op donderdag voor de volgende week. Dus ik weet pas een week vooraf of ik om een bepaalde vrijdag kan deelnemen aan een door mij zo geliefd evenement.

Kortom, voor mij zit er meestal niet veel anders op dan me in te schrijven en weer af te melden als ik geen mazzel heb.

Dit neemt allemaal niet weg dat ik ook wel snap en regelmatig aan den lijve heb ondervonden dat het heel onzeker is of en wanneer deelnemers aan evenementen, bbq's, ontbijten, bier bij kampvuur, etc etc etc  op komen dagen maar ik denk dat we dat gewoon voor lief moeten nemen.

gr. martijn


Maar dit weet je 2 a 3 weken van te voren ook al wel neem ik aan. [even heel bot gezegd modus] En verder is dat natuurlijk jou probleem...

Om daar iemands anders probleem van te maken is wel aardig asociaal, op z'n minst niet zo netjes.[/einde ]


/had niet helemaal goed gelezen, een week van te voren dus.

Maargoed laten we het anders stellen. Boek jij een vakantievlucht voor die vrijdag, met de gok dat je kan?
ARM facebook HIER

Offline member

  • Yamaha XT 660 Z Ténéré
  • Moderator
  • *
  • Berichten: 1531
Re: Pietpraat - SpringRide LIGHT editie 2013
« Reactie #14 Gepost op: 10-09-2013, 11:32 »
Maar dit weet je 2 a 3 weken van te voren ook al wel neem ik aan. [even heel bot gezegd modus] En verder is dat natuurlijk jou probleem...

Om daar iemands anders probleem van te maken is wel aardig asociaal, op z'n minst niet zo netjes.[/einde ]


/had niet helemaal goed gelezen, een week van te voren dus.

Maargoed laten we het anders stellen. Boek jij een vakantievlucht voor die vrijdag, met de gok dat je kan?

Hear hear !
Martin Hammega | Anderz makelaar Groningen