Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Tuareg rally 2015  (gelezen 41070 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: Tuareg rally 2015
« Reactie #15 Gepost op: 02-02-2015, 22:44 »
Ik ga het niet proberen  , geen zin om een band te moeten plakken .

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1717
Re: Tuareg rally 2015
« Reactie #16 Gepost op: 03-02-2015, 07:35 »

Ik rij biba's. (Net als ik bij alle andere rallies heb gedaan)

Dus het kan wel! Heb je wel eens lek gereden tijdens een rally en met wat voor banden spanning rij je? Dikke bibas of gewoon normale?
KTM 300 EXC TPI

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4351
Re: Tuareg rally 2015
« Reactie #17 Gepost op: 03-02-2015, 07:46 »
In Marokko liggen niet zo veel spijkers als in de Balkan en je moet het wel erg gek maken wil je een extra dikke binnenband op een steen kapot rijden. In Albanie heb ik voor met een dikke binnenband gereden en regelmatig de velg gehoord, maar nooit lek (achter had ik gelukkig wel een mousse en veel metalen voorwerpen uit mogen peuteren). Ik rij wel met mousse trouwens.


Mijn motor is TL, als het goed is mag ik "wrak" toch houden en repareren. Ik heb nog wat te doen komende weken ;D .[size=78%] [/size]
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4265
Re: Tuareg rally 2015
« Reactie #18 Gepost op: 03-02-2015, 08:01 »
Auch..  mag die wel op kenteken blijven of hoe dan ook een ander halen en recyclen wat er kan?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 718
Re: Tuareg rally 2015
« Reactie #19 Gepost op: 03-02-2015, 10:17 »
Mijn motor is TL, als het goed is mag ik "wrak" toch houden en repareren. Ik heb nog wat te doen komende weken ;D .


shoooot.. kun je van de verzekering een "reserve" fiets er bie kopen?

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: Tuareg rally 2015
« Reactie #20 Gepost op: 03-02-2015, 10:57 »
Normaal gezien krijg je of bedrag X, of X - restant waarde voertuig, en dus het voertuig terug.

Kenteken inname is volgens mij alleen bij ernstige ongelukken waarbij ze zeker willen weten dat het voertuig niet meer terug komt op de openbare weg.
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4351
Re: Tuareg rally 2015
« Reactie #21 Gepost op: 03-02-2015, 11:33 »
Er is een regel dat bij (beperkt) casco verzekering het voertuig bij TL verbeurd mag worden verklaard om omkatten tegen te gaan. Er mogen uitzonderingen gemaakt worden, verzekering begreep mijn verhaal (rally/tijdsdruk/reserve onderdelen) en is nu in overleg met expert.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1304
Re: Tuareg rally 2015
« Reactie #22 Gepost op: 03-02-2015, 20:24 »
Er is een regel dat bij (beperkt) casco verzekering het voertuig bij TL verbeurd mag worden verklaard om omkatten tegen te gaan. Er mogen uitzonderingen gemaakt worden, verzekering begreep mijn verhaal (rally/tijdsdruk/reserve onderdelen) en is nu in overleg met expert.

Wat is er gebeurd dat je motor tl is niek?
Orange is the color.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Tuareg rally 2015
« Reactie #23 Gepost op: 03-02-2015, 20:30 »
Ik hoop wel dat je em op tijd weer af hebt Niek.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2120
Re: Tuareg rally 2015
« Reactie #24 Gepost op: 03-02-2015, 21:04 »
Wat is er gebeurd dat je motor tl is niek?
Staat op de vorige pagina...


Balen Niek en succes met wat je nu te doen staat, ik hoop dat je er op tijd klaar voor bent!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1818
Re: Tuareg rally 2015
« Reactie #25 Gepost op: 04-02-2015, 05:08 »
Ik heb nog Zon blauw witte kappenset liggen wat standaard op zit.
En een gerepareerde subframe tank mocht je daar iets aan hebben?
Frank

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4351
Re: Tuareg rally 2015
« Reactie #26 Gepost op: 04-02-2015, 08:21 »
Kijk kappen set en tank is interessant. Ik pb je.


Eerste prio is de kabelboom. Bekijken, repareren en opnieuw omwikkelen of vervangen, maar dat hoop ik niet. De rest is voornamelijk cosmetisch, als je een aangebakken motor ziet rijden in Marokko dan ben ik het.


Nieuwe subframe heb ik al besteld dus komende rally rijden met grote Safari achtertank, probeer van subframe nog een watertankje te maken. Ik hoop dit weekend een eind te komen om hem rijdend te krijgen, dan rally prularia erop en een paar finke testritten maken.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: Tuareg rally 2015
« Reactie #27 Gepost op: 05-02-2015, 12:20 »
Kijk kappen set en tank is interessant. Ik pb je.


Eerste prio is de kabelboom. Bekijken, repareren en opnieuw omwikkelen of vervangen, maar dat hoop ik niet. De rest is voornamelijk cosmetisch, als je een aangebakken motor ziet rijden in Marokko dan ben ik het.


Nieuwe subframe heb ik al besteld dus komende rally rijden met grote Safari achtertank, probeer van subframe nog een watertankje te maken. Ik hoop dit weekend een eind te komen om hem rijdend te krijgen, dan rally prularia erop en een paar finke testritten maken.

Mooi waardeloos zo vlak voor de Rally .
Heb je een brandblusser gebruikt ?
Want dat spul is niet fijn kruipt overal in met corrosie tot gevolg , echt goed schoon maken alles maar vooral die kabelboom en stekkers .
Anders sta je geheid met gedonder , er is iets wat dat spul kan neutraliseren maar weet niet meer wat het nu was .

Succes met repareren .

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: Tuareg rally 2015
« Reactie #28 Gepost op: 05-02-2015, 12:39 »
Citaat
Heb je een brandblusser gebruikt ?

altijd een blusser gebruiken met schuim, nooit poeder, zeker niet bij alles waar electra bij komt kijken.. :-[
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Tuareg rally 2015
« Reactie #29 Gepost op: 07-02-2015, 18:18 »
Ik ben weer extra blij met mijn centraal verwarmde garage. (en de brandblusser die er hangt)


Vandaag de XR weer kunnen starten, en een stukje "inrijden".


M'n nieuwe cylinder





En de kop met nieuwe klepgeleiders, veren en vers ingeslepen kleppen.



Bling bling waar je wat aan hebt  :)