Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Hellas Rally Raid 2016  (gelezen 6104 keer)

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Hellas Rally Raid 2016
« Reactie #15 Gepost op: 16-05-2016, 21:48 »
was een heel mooie rally. sea to sky. en behalve duinen echt alle soorten ondergrond. niet te lange verbindingen. genoten. beste uitslag dag 6; 2de in M3 en 13de overall. niet gestopt onderweg voor foto's en een snack en dat scheelt blijkbaar een hoop. vooral 7 km knallen over het strand was heel gaaf.
eindstand 54ste.
erg pittig. strak navigeren de hele dag lang, uitdagende tracks ( ik denk nog uitdagender dan vorig jaar) en overzichtelijke organisatie. 1 dag 5 uur vertrokken om met de veerboot de bergen van het vasteland in te gaan.  lange maar schitterende dag.


aanrader!


Super gedaan! benieuwd naar je filmpjes!!
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4360
Re: Hellas Rally Raid 2016
« Reactie #16 Gepost op: 17-05-2016, 07:50 »
Mooi hoe deze rally gegroeid is. Van knallen over haarspeld bochten door de bergen naar een mooie uitdagende rally.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: Hellas Rally Raid 2016
« Reactie #17 Gepost op: 17-05-2016, 08:08 »
ik heb niet gefilmd deze rally. indruk van laatste dag inclusief tweede stukje strand:



Offline member

  • *****
  • Berichten: 1717
Re: Hellas Rally Raid 2016
« Reactie #18 Gepost op: 17-05-2016, 12:09 »
Mooi hoe deze rally gegroeid is. Van knallen over haarspeld bochten door de bergen naar een mooie uitdagende rally.


Inderdaad die eerste editie was eigenlijk niks  :-X  Maar ik begrijp dat het tegenwoordig wel de moeite waard is... da's mooi!
KTM 300 EXC TPI

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: Hellas Rally Raid 2016
« Reactie #19 Gepost op: 18-05-2016, 06:23 »
hellas nu drie keer gedaan. eerste keer wist ik nog van niks, maar was het ook al mooi (wel wat eentonig). daarna elk jaar beter.
IK hou zelf niet zo van die losse stenenrommel langs steile afgronden. Dat viel dit jaar wel mee. dit jaar ook een top voorrijder Romano Caviglia [/size][size=78%]die bij echt gevaarlijke situaties een paar stenen knalroze had gespoten. (gat na bocht, onverwachte terugdraaiers boven een afgrond etc). dat gaf een hoop vertrouwen. Goud waard zo'n kerel. Hij heeft week ervoor nog een keer gereden en opnieuw steeds dag van tevoren. Door hem ook 1 keer verstandige beslissing om 1 special te cancellen, behalve voor de elite rijders. gezien zwaarte van eerste twee proeven en tijd van binnenkomst een goede beslissing.[/size]
[/size]
[/size][size=78%]deze week slechts een lekke voorkeerring (geen last van gehad) en een spiertje verrekt bij 1 van twee schuivertjes. nagenoeg ongeschonden dus en [/size][/size][size=78%]op naar Serres. [/size]
[/size]
[/size]




Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 46
Re: Hellas Rally Raid 2016
« Reactie #20 Gepost op: 03-06-2016, 21:39 »