Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Verhoeven met Gauloises, Fretigné naar KTM!  (gelezen 1430 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Verhoeven met Gauloises, Fretigné naar KTM!
« Gepost op: 14-10-2005, 12:23 »
Heeft er eentje in ieder geval een goede sponsor binnen gehaald ;). Kan meteen profiteren van het franse politieke spelletje tijdens de Dakar.

Meer kan je lezen op TRAVELMANIACS

Oh ja, en ehhhh:

Citaat
Honda terug in de Dakar!!!
Honda Frankrijk gaat een semi-fabrieksteam inzetten met de Honda CRF 450. Rijders zijn Thierry Betis en Cristoph Meillat. De laatste heeft al veel rally’s gereden, ook met de CRF. Vanaf 2007 is het de bedoeling om een echt fabrieksteam in te zetten. Een goede ontwikkeling voor de sport!!!

En dees had er zin in:

Citaat
Michel de Groot loopt de halve marathon van Eindhoven op z’n crosslaarzen!

”Als de motor ’t niet doet, moet je een stukkie kunnen lopen!”

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Verhoeven met Gauloises, Fretigné naar KTM!
« Reactie #1 Gepost op: 14-10-2005, 12:43 »
k las trouwens op Noppenforum dat één van de vrouwen het sponsorgedeelte niet voor elkaar heeft kunnen krijgen, en dus komende editie niet mee gaat rijden. Schijnt in één of andere krant te hebben gestaan, het fijne weet ik er niet van, iemand anders wel??

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1681
Re: Verhoeven met Gauloises, Fretigné naar KTM!
« Reactie #2 Gepost op: 14-10-2005, 14:36 »
Volgens mij gaat dat om Danielle Goedhart, heb daar wat van gelezen, weet allen niet meer waar.

Jammer voor haar en voor ons  :(
Gerrit :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Verhoeven met Gauloises, Fretigné naar KTM!
« Reactie #3 Gepost op: 14-10-2005, 15:04 »
Hou het er maar op dat Daniëlle de financien niet rond heeft kunnen krijgen. (wat ik ervan weet, is het iets gecompliceerder, maar dat ga ik niet op het forum zetten)  Daarmee is Mirjam Pol de eerste Nederlandse (en tevens enige) dame die Dakar op de motor gaat rijden. Mirjam gaat rijden met de 2005 motor van Arjan Brouwer.

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Verhoeven met Gauloises, Fretigné naar KTM!
« Reactie #4 Gepost op: 14-10-2005, 15:34 »
Hou het er maar op dat Daniëlle de financien niet rond heeft kunnen krijgen. (wat ik ervan weet, is het iets gecompliceerder, maar dat ga ik niet op het forum zetten) 


Aha, deze meneer weet meer!!
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)