Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Stemadvies voor het behoud van onze hobby  (gelezen 2897 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Stemadvies voor het behoud van onze hobby
« Reactie #15 Gepost op: 14-11-2006, 14:11 »
Sorry Cathodion, CU valt door de mand..... (net als de meeste partijen waarschijnlijk)

Offline member

  • DR-Z 400s '06
  • *****
  • Berichten: 1000
Re: Stemadvies voor het behoud van onze hobby
« Reactie #16 Gepost op: 14-11-2006, 14:28 »
Tjah... de Red Bull race, dan noem je ook wat. Kvind niet heel gek als iemand die niet van motorrijden houd niet staat te springen als er 500 van die dingen over het strand gaan racen. Das wat anders dan alle bossen sluiten voor auto's/motoren waarvan er 1 int uur langskomt. En daar hebben we het over op ARM toch?
Waar geen weg is, is een wil.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Stemadvies voor het behoud van onze hobby
« Reactie #17 Gepost op: 14-11-2006, 15:45 »
Dat probeer ik ook altijd zo uit te leggen aan "anti motoristen"
Maar voor de mensen die het nu eenmaal niet met ons voor hebben, zijn wij helaas één pot nat.
Zo zijn wij onafhankelijk van onze dikke of dunne allroadmotor, in de ogen van een wandelaar toch een wildcrosser.
En voor hun is het geen kwestie van eens per jaar een uur lang oorverdovend geluid, juist dat er continu mensen rijden.

Voor deze strandrace zou ik nou juist zeggen: Dat is 1 keer per jaar, wat..... voor het eerst weer sinds jaren......
Voor die ene keer in het jaar zou ik als kerkgemeenschap een gezamenlijk uitje naar een andere kerk organiseren, is iedereen blij en een keer naar een andere dominee luisteren is ook wel eens goed.

JUIST als zo een initiatief die niet in iemands dagelijks leven of leefomgeving hakt, door een partij wordt geboycot, vind ik dat "onverdraagzaamheid" vanuit die partij......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 153
Re: Stemadvies voor het behoud van onze hobby
« Reactie #18 Gepost op: 14-11-2006, 15:54 »
Ik zou niet weten waarom de ChristenUnie tegen motorrijden op zondag zou zijn... Ik stem al jaren ChristenUnie.

Wat ik ervan weet mag je wel rijden maar je motor niet poetsen op Zondag  ;)
Waarom is de TT in Assen de enige GP die op Zaterdag gereden wordt?

Kortom mijn advies: als je van maandag t.m zaterdag rijdt: rustig christelijk stemmen. Wil je op Zondag je op je eigen manier tot rust komen dan KVP stemmen  ;D

Offline member

  • DR-Z 400s '06
  • *****
  • Berichten: 1000
Re: Stemadvies voor het behoud van onze hobby
« Reactie #19 Gepost op: 14-11-2006, 16:48 »
Hehehe, tjah, zoveel mensen zoveel meningen.
Waar geen weg is, is een wil.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Stemadvies voor het behoud van onze hobby
« Reactie #20 Gepost op: 14-11-2006, 20:07 »
Wouter Bos was vanavond op TV en die was in een kart gesignaleerd. Wel op waterstof! En Annemarie Jorritsma kwam in een flits nog even voorbij op een quad??!! Werd gelukkig de baan uitgedrukt. Erica Terpstra for president? Die vind alles leuk!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11352
Re: Stemadvies voor het behoud van onze hobby
« Reactie #21 Gepost op: 17-11-2006, 22:53 »
In de gemeente Houten wordt er op dit moment een 4x4-terrein aangelegd waar volgens mij ook motorrijders mogen komen.

Ik emigreer direct van Nieuwegein naar Houten en wie-o-wie weet welke politieke partij deze aanleg mogelijk gemaakt heeft??

Noppy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: Stemadvies voor het behoud van onze hobby
« Reactie #22 Gepost op: 19-11-2006, 22:26 »
Hoewel ik niet zoveel met de SP heb kom ik wel regelmatig in Oss.
En daar hebben ze zowaar heel dicht bij elkaar 2 (lees TWEEEEE!!!) Crossbanen.

Hmmm niet echt verkeerd geregeld dacht ik zo.
'k weet alleen niet wie we hier voor moeten bedanken.
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt