Ben gisterenmiddag al uit de auto gestapt, zaterdagnacht met Herman maar even doorgereden, heb al genoeg nachten met hem op één kamer gelegen
Dat het uiteindelijk een 690 zal worden is denk ik wel duidelijk, toch compromissen stellen, mar ja, de ideale motor bestaad gewoon (nog) niet.
Het iedee van een LC4 rijdel met een SV blokje vind ik wel een leuk alternatief, net als de motor van Dabit. Misschien er weer eens in duiken wat dat ook alweer geworden was. Budget is niet duidelijk
13e maand zit er in onze sector helaas niet in....
Zag dat er nu ook een 690 uit 2011 in de rommelmakrt verschenen is, ook erg interessant als er wat opties vanaf kunnen (met name de prijs).
Transalpblokje heet te weinig vermogen en is veel te lief, de XT heeft problemem met de luchttoevoer gehad vanaf de 1600 meter, carburateur is eigenlijk dan niet zo fijn. @ ombouwen is ook nog een mogelijkheid, gaat dan ookwel erg veel tijd en geld in zitten. En het gewicht blijft tegenwerken. Misschien eerst maar eens een offerte voor een gehele revisie voor het blokje daarvan opvragen. Zou wel lekker zijn, hier een goed rijdende @ voor op de weg, en in Spanje een 690 voor Marokko en Spanje en omgeving..... Scheelt ook op en neer rijden, daar wordt je wel een beetje simpel van.