Wijs op Reis > Reizen en -verhalen

Marokko 2023

(1/4) > >>

Jacinto:

Jos van Vliet:
Grappig, het is zoooo gaaf om daar te rijden vanwege de oneindige leegte. Maar als filmpje werkt het juist daarom minder (voor mij dan)

propje:
Was er niet bij dit jaar helaas.
Maar het is leuk om marokko weer te zien.Itsy boots reist er nu ook wel beetje toeristisch maar kom genoeg bekends tegen.

GezwindeSpoed:
Mooi, krijg het warm bij het zien van deze beelden terwijl ik net tussen de sneeuwvlokjes door hebt gereden. Mooi geluid motorgeluid (behalve dat krakende chipszakje aan het einde) zonder windgeruis , doe je daar iets speciaals voor?

Jacinto:
ik had een microfoontje aan mijn camelbak gehangen, maar op dag twee is dat ergens achter blijven hangen en was het gedaan,
ga nu eens proberen achteraan de helm.
Dat geluid is inderdaad beter dan verwacht
Post Merge: 09-03-2023, 18:23
--- Citaat van: Jos van Vliet op 08-03-2023, 12:59 ---Grappig, het is zoooo gaaf om daar te rijden vanwege de oneindige leegte. Maar als filmpje werkt het juist daarom minder (voor mij dan)

--- Einde van citaat ---
voor iedereen wel denk ik, ook komen hoogteverschillen, rotsen, etc niet echt over op filmpjes door beeldstabilisatie, horizon etc
het lijkt soms alsof je maar 10 cm omhoog rijdt en in werkelijkheid is het bijna een meter ook lijkt het alsof het continue een gladde ondergrond is

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie