Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Het grote Bedel-topic  (gelezen 116036 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Het grote Bedel-topic
« Gepost op: 26-03-2008, 18:27 »
Tijd voor een nieuwe motor, dus.........:

Na circa 5 jaar alle kosten voor het forum gedragen te hebben wil ik de regelmatige bezoekers de gelegenheid geven om mee te delen in de kosten. Door meer onafhankelijkheid op de server zijn de kosten toch wel een stukje hoger geworden dan de voorgaande jaren. Daarnaast is ook mijn koopkracht da afgelopen jaren achteruit gehobbeld en wil ik eens kijken of er ondersteuning gevonden kan worden in de grote groep regelmatige bezoekers.

Het is heel simpel om een bedrag te doneren, als je maar een PayPal-account hebt. Daar is niks fancies aan, gewoon met een email-adres naar een ander e-mail adres geld overmaken. Paypal schiet dat voor je voor en via de afgegeven machtiging halen zij dat weer van je rekening af.

Boven in de titelkop heb ik helemaal rechts een directe link aangemaakt. Ik denk dat de rest voor zich zelf wijst.

Naast de donaties wil ik gaan kijken of er iets van betaalde reklame op de site kan gaan komen. ZIjn er overschotten wordt dat weer gecompenseerd in kortingen op t-shirts, bijdrage aan evenementen of andere oplossingen.

Met andere woorden: Ik hoef er natuurlijk niet rijk van te worden!! (maar uit de kosten komen zou heel leuk zijn)

Bij een betaling via PayPal zijn er natuurlijk kosten aan verbonden. Nou zijn die niet schrikbarend, maar als je een bedrag overmaakt van 1 euro schiet het niet op..........  er gaat iets van 35 cent vanaf, en ook nog 3,5 % van het bedrag.

Overmaken naar mijn rekening mag ook, dat kost niets: F.C. Weijers  IBAN: NL05ABNA0568613015

Alvast bedankt voor je (gulle  :o) gift  ;)

Paypal:



Offline member

  • *****
  • Berichten: 821
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #1 Gepost op: 26-03-2008, 18:38 »
Is reeds over gemaakt Ferd,

ga zo door
Grz,
Peter

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #2 Gepost op: 26-03-2008, 18:50 »
Ik heb het gezien! Bedankt, de tweede heeft zich ook al aangekondigd.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #3 Gepost op: 26-03-2008, 18:54 »
ok, donatie komt er bij de erst volgende telebankier sessie aan

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #4 Gepost op: 26-03-2008, 19:02 »
Donatie van een tientje via PayPal is naar je onderweg Ferd!

Noppy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #5 Gepost op: 26-03-2008, 19:28 »
Geen PayPal of telbankieren maar als ik in de buurt ben gaat 1/1000 van een leuke nieuwe fiets op de bus ;)
En bedankt voor alle moeite 8)
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #6 Gepost op: 26-03-2008, 19:37 »
Ferd
ik heb je ook gesponserd
sukses en bedankt voor de inzet
is wel een applausje waard

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #7 Gepost op: 26-03-2008, 19:42 »
Used Before ( mijn winkeltje ) heeft via Paypal 10 euro gedonneerd , groeten Jac
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #8 Gepost op: 26-03-2008, 20:22 »
Tjek de bank FerdW!

En een biertje de eerste de beste keer dat we mekaar weer live zien.


Max

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #9 Gepost op: 26-03-2008, 20:56 »
IK zal bij de volgende bankier actie's doneren.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #10 Gepost op: 26-03-2008, 21:49 »
 :stupid:

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #11 Gepost op: 26-03-2008, 22:20 »
Ferd, ik zal je ook wat over maken.

Ik weet hoe het is, voor LC8.nl (een stuk kleiner) betaal ik ook alles gewoon zelf, en met plezier hoor).

Wat ik overigens gemerkt heb: LC8.nl heeft tegenwoordig forumsticker (ja, te koop!), en veel mensen bestellen ze. De stickers zijn tegen kostprijs, maar veel mensen maken dan iets extra over als ze toch bezig zijn!! al met al komt er zo mondjesmaat toch wel iets binnen daardoor.

Misschien kun je dat idee hier ook gebruiken: Verkoop iets (bijv forumsticker), en doe daar vrijwillig of zowieso, iets bij-in voor het forum.

Keerzijde: Natuurlijk heb je er wel werk aan om iedere keer weer een envelopje met stickers op de bus te doen etc.

en euhm: Ik raad je iig aan om een gescheiden rekening voor het forum te houden, dan zie je iig de kosten (en krijg je achteraf geen discussies mocht iemand ander ooit meekijken ... zoeits gebeurde met het duitse lc8 forum ooit: best vervelend)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 305
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #12 Gepost op: 27-03-2008, 12:47 »
Ferd, al je werk is mij zeker een bijdrage waard. Prachtig medium, dit forum. Veel nieuwe vrienden en al heel veel door geleerd. Onzin dus dat je dit uit eigen zak moet betalen, terwijl je er ook al zoveel tijd in stopt. Mijn bijdrage komt er aan.
En de LC8? Die ploegt onverdroten voort......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #13 Gepost op: 27-03-2008, 13:18 »
Hee he jongens, ff rustig aan! Ferd is mijn collega en straks begint ie voor zichzelf! maaruh, ik zal mijn donatie ook storten.
Enneh, de envelopjes kunnen wel vanuit powerpech energieproblemen verstuurt worden.....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 437
Re: Het grote Bedel-topic
« Reactie #14 Gepost op: 27-03-2008, 13:36 »
Altijd een zwak voor bedelaars ;-)

Forum is te leuk om reclame boodschappen omheen te hangen.
- Of ze asfalteren het of ze verbieden het.