Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Honda Africa Twin RD07 = VERKOCHT  (gelezen 7246 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Honda Africa Twin RD07 A 1998 super compleet
« Reactie #30 Gepost op: 26-05-2013, 19:37 »
Mss als hij over een half jaar nog te koop staat ga ik de fiets strippen en in onderdeeltjes verkopen  :D


Hier mogelijk interesse voor het blok! Die van mij staat stil om het olie gebruik (en een versnellingsbak die een revisie kan gebruiken)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Re: Honda Africa Twin RD07 A 1998 super compleet
« Reactie #31 Gepost op: 26-05-2013, 20:42 »
Alle originele delen terug zetten als je die nog hebt. Dan de motor redelijk goedkoop te koop zetten. De accessoires zijn gewilt en duur, daar kom je wel snel vanaf. Een kompleet volgehangen motor voor een redelijke prijs raak je snel kwijt
Vstrom 650 - KTM 525 EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 488
Re: Honda Africa Twin RD07 A 1998 super compleet
« Reactie #32 Gepost op: 27-05-2013, 19:45 »
Het onderdelen verkopen was meer een knipoog richting de vraag om alleen de wielen of het tasje te kopen.
Eeuwig zonde om deze goede fiets te slopen en los te verkopen. Ik weet dat alles los mss wel hetzelfde of méér kan opbrengen, men onderhoud of verbouwd liever de eigen fiets dan flink te investeren in een andere. Ik ben geen sleutelaar, maar alleen uitelkaar zou mss nog lukken.....
Maar Ferd, bied genoeg voor het blok, en je krijgt de rest er allemaal bij  :D

Ik weet dat ik een forse prijs vraag. Ik weet wat ik er voor betaald heb, wat ik eraan verspijkerd heb (hij is goed, anders zou ik ook niet hier verkopen) en ik kijk uiteraard wat er links en rechts te koop word aangeboden op de verkoopsites. Ook daar weet ik van dat de vraagprijs niet hetzelfde is als de daadwerkelijke verkoopprijs.
Maar ik zie zat bagger te koop staan, voor iets minder. Kaal, niet mijn smaak kleur, pekelfietsen etc En één verkoper die ze echt altijd gelikt heeft staan vraagt véél meer.
Ik vraag ook fors omdat ik geen gelukzoekers of handelaren wil, gewoon een liefhebber voor deze fiets.

Dus,
bieden mag... ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 488
Re: Honda Africa Twin RD07 = VERKOCHT
« Reactie #33 Gepost op: 31-05-2013, 14:00 »
En AL verkocht  ;D

Offline member

  • Marokko Offroad Allroad Road
  • *****
  • Berichten: 247
Re: Honda Africa Twin RD07 = VERKOCHT
« Reactie #34 Gepost op: 31-05-2013, 17:15 »
Ik heb je topic gevold - - - GEFELICITEERD!
Ik vind het een schitterende motor maar heb er al een. Anders had ik hem gekocht. Zie je trouwens op de Allrood Grunnen-Duitsland.
Is je band 'half op' of 'half nop'?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 488
Re: Honda Africa Twin RD07 = VERKOCHT
« Reactie #35 Gepost op: 31-05-2013, 18:39 »
Thx, ga idd ook naar het verre Noorden !  ;)