Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Te koop wegens einde Offroad deel 3 - 24MX brilkoffertje - VERKOCHT  (gelezen 234 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Crossbril-koffertje 24 MX, incl al deze brillen en reserve glazen ...........75€










Offline member

  • *****
  • Berichten: 594
Re: Te koop wegens einde Offroad deel 3 - 24MX brilkoffertje
« Reactie #1 Gepost op: 02-02-2022, 22:28 »
Heb je misschien nog een foto van de voorzijde van de brillen en welke glazen zien erbij?

Verstuurd vanaf mijn 5030D_EEA met Tapatalk


Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Te koop wegens einde Offroad deel 3 - 24MX brilkoffertje
« Reactie #2 Gepost op: 02-02-2022, 23:45 »
Heb je misschien nog een foto van de voorzijde van de brillen en welke glazen zien erbij?

Verstuurd vanaf mijn 5030D_EEA met Tapatalk




neen, er zitten verschillende nieuwe ongebruikte brilglazen en aftreklenzen bij voor verschillende brillen, al deze brillen zijn in perfecte staat,
afzonderlijke foto's? daar begin ik niet aan hoor, je mag altijd komen kijken hier thuis   :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7963
Re: Te koop wegens einde Offroad deel 3 - 24MX brilkoffertje
« Reactie #3 Gepost op: 03-02-2022, 00:19 »
Aftreklenzen.Wat moet ik mij daar bij voorstellen als hollander :) Noem het dan spetterlenzen.Of poederbril voor de oudjes.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Te koop wegens einde Offroad deel 3 - 24MX brilkoffertje
« Reactie #4 Gepost op: 03-02-2022, 01:43 »
Aftreklenzen.Wat moet ik mij daar bij voorstellen als hollander :) Noem het dan spetterlenzen.Of poederbril voor de oudjes.


haha, zoals ze in de cross gebruiken hé prop, haha dat is toch Nederlands of moet ik zeggen "aftrekglazen"  ::)
je weet wel, je kan zo meerdere over elkaar hechten op de crossbril, die je dan kan verwijderen als het zicht te slecht word  :o

  ;D Ik probeer mijn beste Belgische Vlaams - Nederlands hier op het ARM  ;D